دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا،شرایط و هزینه انواع روشهای مهاجرت استرالیا2022 یونیک ویزا

در زمان اخذ این ویزا همسر و فرزندان زیر 23 سال متقاضی همزمان این ویزا را دریافت می کنند و همه اعضای خانواده پس از مهاجرت به استرالیا اجازه کارو تحصیل خواهند داشت. نیازی به داشتن مدرک زبان نمی باشد، می توان هزینه های دوره آموزش زبان انگلیسی را پرداخت نمود و متقاضی پس از مهاجرت به استرالیا می تواند در دوره های مذکور که در استرالیا برگزار می شود شرکت کند. یکی از روش‌های مناسب سرمایه گذاری در استرالیا، کار آفرینی است، که در پی آن کار آفرینان می‌توانند با یک فعالیت درست و کارآمد که منجر به تجاری سازی یک محصول شده و یا با ارائه خدمات در کشور استرالیا، فعالیت خود را آغاز نمایند.

  • یک سال آخر قبل از درخواست شهروندی، باید اقامت دائم استرالیا را داشته باشید.
  • امتیازات این ویزا برا اساس سن، ارائه مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و مدرک تحصیلی سنجیده خواهد شد.
  • این کشور یکی از سالم ترین کشورهای جهان است و سبک زندگی متعادل، اقتصاد قوی و نظام آموزشی با کیفیت این کشور آن را به یکی از جذاب ترین مقاصد مهاجرت تبدیل نموده است.
  • برای دریافت این ویزای دائمی 494 استرالیا متقاضی باید توسط کارفرمای استرالیایی تایید شده برای کار مستقر در منطقه‌ای کم جمعیت از استرالیا معرفی شود.
  • اگر هم ترجیح می دهید که رانندگی نکنید، گزینه حمل و نقل عمومی با کیفیت بالای این کشور را می توانید انتخاب کنید.

ویزای ۱۸۸سیستم امتیازبندی دارد و فرد لازم است حداقل 65 امتیاز را کسب نماید. با داشتن این ویزا امکان اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۸۸۸ یا دیگر ویزاها برای متقاضیان فراهم می‌شود. دسته سوم افراد با سطح زبان معمولی که از ابتدا تلاش خود را در جهت کسب نمره PTE 50 , 79 انجام داده اند.

برترین های کشور کانادا

استرالیا برای جذب افراد متخصص و دارای مهارت، انواع ویزاهای مهارتی و کار را معرفی کرده است تا از طریق آنها بتواند نیاز خود به نیروی کار متخصص و باتجربه را تأمین نماید. هزینه‌های مهاجرت به استرالیا با توجه به نوع هر ویزا می‌تواند متفاوت باشد. هزینه‌ها می‌توانند شامل؛ ترجمه مدارک، آزادسازی مدارک تحصیلی، هزینه های قانونی و ویزا، تهیه بلیط، اجاره مسکن و سایر هزینه‌های پیش‌رو باشند. متقاضی ویزای توریستی، باید اثبات کند که قادر است برای هر روز اقامت خود در این کشور میانگین بین ۶۰ تا ۸۰ دلار استرالیا هزینه کند. در چنین شرایطی متقاضی ملزم است مبلغی را به عنوان جریمه به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت کند. ⬅در ویزای تلنت بهتر است همزمان هم تحصیلات متقاضی در سطح دکتری باشد و هم تازه فارغ‌التحصیل شده باشد.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای ۴۷۶

به‌عنوان مثال، مهاجرت از طریق ویزای کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج یا تحصیلی می‌تواند مسیر متفاوتی داشته باشد. اگر قصد مهاجرت به استرالیا و اخذ پاسپورت این کشور را دارید باید از جدیدترین قوانین مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۰ با خبر باشید. اداره مهاجرت استرالیا اعلام کرده است که روند اخذ شهروندی این کشور سختگیرانه‌تر از قبل شده است و متقاضی باید به‌طور دقیق به اثبات برساند که با قوانین مدنی این کشور مشکلی نخواهد داشت . متقاضیان ویزایسرمایه‌گذاری ویژهنیازی به کسب۶۵ امتیاز ندارند؛ اما در صورت نداشتن نمره کافی در زبان، باید هزینه‌ای به دولت استرالیا پرداخت کنید تا پس از ورود به استرالیا ۵۱۰ ساعت کلاس زبان برای شما در نظر گرفته شود. از مهمترین و رایجترین ویزا برای ایرانیان ویزای ساب کلس ۱۸۹ یا همان ویزای مهارتی استرالیا است.

کشور استرالیا انواع متعددی ویزای کاری را در اختیار شما قرار خواهد داد که می­تواند به صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم باشد. هر کدام از این ویزاها با یک کد عددی شناخته می‌شوتد، برای دریافت این نوع ویزا متقاضیان مهاجرت به روش کاری باید در سیستم امتیازبندی حداقل امتیازرا کسب کنند تا صلاحیت دریافت ویزای کاری را داشته باشند. که بر اساس فاکتورهایی چونسن، تحصیلات، دانش زبان انگلیسی و سابقه کاری تنظیم شده است.

برای این متقاضیان نیز باید از یکی از ایالت های استرالیا دعوتنامه داشته باشند. صادرات جزء یکی از راه های اخذ درآمد برای کشوراسترالیا محسوب می شود. این کشور یکی از کشورهایی است که درصد امید به زندگی به علت رفاه اجتماعی بالا برای مردم آن بالاست و کیفیت زندگی بسیار بالا در این کشور کاملا هویدا می باشد. به دلیل تنوع بسیار بالا در ویزای فرزند استرالیا، نمی‌توان به صورت کلی در ارتباط با آن به صحبت پرداخت؛ زیرا هر یک از این ویزاها، برای فرزندان در رده‌های سنی مختلف طراحی شده‌اند. سابقه کاری یکی دیگر از مواردی است که فرد متقاضی باید طی 2 سال گذشته 1 سال به انجام شغل اختصاصی خود پرداخته باشد. معمول ترین ویزا های تعیین شده توسط استرالیا برای متخصصین ویزای 189، 190 و 489 می باشد البته ویزا های دیگری در خصوص کار در استرالیا نیز وجود دارد اما رایج ترین ویزاهای استرالیا ویزا های ذکر شده خواهد بود.

برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان نیز حداقل نیاز به مدرک لیسانس و 3 سال سابقه کار است و این ویزا معمولا به رشته های فنی اعطا می شود. با توجه به شرایط سنی که دارید و اگر تمکن مالی لازم داشته باشید می توانید از طریق شیوه تحصیلی اقدام نموده و در محیط از مدارک فنی خود استفاده نمایید. برای مهاجرت به استرالیا و گرفتن اقامت کشور استرالیا لازم است از مشاورین مجربی که بتوانند اطلاعات به روز در رابطه با انواع روش مهاجرتی به استرالیا در اختیار شما قرار دهند کمک بگیرید. موسسه مشاوره ای ملک پور با سال ها سابقه درخشان و همکاری با وکلای خبره در کشورهای مختلف آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت به استرالیا به شما عزیزان خواهد بود. از اصلی ترین افتخارات موسسه، ارائه مشاوره رایگان اولیه و ارائه اطلاعات به متقاضیان می باشد. شاید این روشی باشد که سایر موسسات آن را انجام نمی دهند، با توجه به ارتقای همیشگی راه های ارتباطی می توانیم به شما همراهان گرامی و مخاطبین عزیز برای مهاجرت به استرالیا مشاوره اولیه رایگان بدهیم.

شرط سنی، داشتن اسپانسر یا حامی در استرالیا، داشتن دعوت نامه یا پیشنهاد شغلی برای کار، تمکن مالی و کسب امتیاز مورد نظر (برای بعضی ویزاها) از مهم ترین شرایط مهاجرت به استرالیا است. شرایط اقامت در استرالیا از طریق کار، انواع ویزای کار استرالیا، قوانین و جزئیات آن‌ها را در مطلب زیر مطالعه کنید. به طور کلی می توان گفت افرادی که از طریق ویزای کار اقدام به مهاجرت به استرالیا می کنند می توانند پس از 4 سال زندگی در خاک استرالیا در خواست تابعیت کنند. مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی ممکن است توسط افرادی که بدون تحقیق و با عدم آگاهی به روش های قانونی اقامت استرالیا اقدام به چنین کاری می‌کند انجام شود و این افراد از وجود خطر ها و زیان های مالی و جانی آن کاملاً بی اطلاع می باشند. ویزای دانشجویی استرالیا در دسته ویزاهایی است که با مدت زمان اقامت مختلف صادر می‌شود و همچنین امکان تمدید این ویزا هم وجود دارد.