دسته‌ها
اخبار

مهاجرت استرالیا کاریابی بین المللی کاربین به همراه مجوز رسمی-مهاجرت دی بی

از دیگر روش‌های گرفتن اقامت موقت و دائم در این کشور ازدواج با شهروند استرالیایی یا دارندگان اقامت دائم در این کشور می­باشد. بعضی از افراد وقتی دنبال انواع روش‌های مهاجرتی به استرالیا می‌روند، خیلی سریع ناامید می‌شوند و با خود فکر می‌کنند ویزای پناهندگی آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش مهاجرت به استرالیاست ولی واقعیت چیز دیگری است. همانطور که از اسم این نوع ویزا پیداست، در این روش مهاجرتی فردی که اقامت داﺋم یا شهروندی استرالیا را دارد، می‌تواند نقش حامی برای ورود و دریافت اقامت سایر اعضای خانواده خود را به عهده بگیرد. این فرایند جذب نخبگان و متخصصان تحت ویزای گلوبال تلنت استرالیا انجام می‌شود تا نخبگان و استعدادهای درخشان به راحتی وارد این کشور شوند. با این ویزا فرد و خانواده او می‌توانند اقامت داﺋم استرالیا را دریافت کنند. در یک دسته‌بندی کلی می‌توان گفت که ویزاهای کاری استرالیا به دو دسته ویزای کار اقامت موقت و ویزای کار اقامت داﺋم تقسیم می‌شوند.

  • اداره مهاجرت استرالیا ۸ ویزای کاری را برای مهاجرت کاری به استرالیا مشخص کرده است که به‌صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم می‌باشند.
  • در واقع باید گفت که این مقصد عالی و محبوب مهاجران، بخش عمده جمعیت خود را مدیون مهاجرانی است که از نیمه دوم قرن نوزدهم وارد این کشور شدند؛ روندی که با اندکی تغییر همچنان ادامه دارد.
  • موقعیت جغرافیایی متفاوت و قرار گرفتن استرالیا در نیم‌کره جنوبی، طبیعتی متفاوت را در این کشور به وجود آورده است.
  • از ویژگی های این مسیر این است که کف امتیاز آن نسبت به رشته هیا مهندسی پایین تر است و متقاضیان با امیتازات کمتر میتوانند اقامت استرالیا را دریافت کنند.

در این شیوه فرد باید حداقل 500 هزار دلار گردش مالی در حساب خود نشان دهد. سرمایه گذاری معمولی و ویژه نیز انواع دیگری از این نوع سرمایه گذاری هستند که هریک الزامات خاص خود را دارا می باشند. کشور استرالیا یکی از محبوب‌ترین کشورها در بین افراد علاقه‌مند به مهاجرت است. از جمله مهم‌ترین دلایل مهاجرت به استرالیا می‌توان به شرایط آب و هوایی، اقتصاد و فرهنگ قوی و مهاجرپذیر بودن آن اشاره کرد. این کشور ششمین کشور پهناور جهان است که تقریباً 26 میلیون جمعیت دارد. استرالیا به دلیل سیستم آموزشی قوی و باکیفیت، دانشگاه‌های رتبه بالا، امنیت بالا و موقعیت‌های شغلی بسیار، انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به مهاجرت است.

روش‌های مهاجرت به استرالیا

۲- افرادی که ثبت شرکت در استرالیا را انتخاب کرده‌اند اغلب از رضایت بالایی برخوردار هستند، این در حالی است که مهاجرت از طریق un استرالیا رضایت کمی به همراه دارد. موسسه مهاجرتی فارس مهاجر به دلیل غیرقانونی بودن این فرآیند هیچگونه اقداماتی جهت اخذ پناهندگی انجام نمی‌دهد. طبق آمار، در دوره تحصیلی ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ تعداد دانشجویان بین‌المللی مشغول به تحصیل در استرالیا، در مجموع حدود ۵۲۷ هزار نفر بوده است. کشور استرالیا جهت ارتقای سطح بین‌المللی خود در زمینه‌های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی و همچنین ارزش‌آفرینی و نوآوری در صنایع مختلف، متخصصان و نخبگان سراسر دنیا را جذب می‌کند و در مقابل رفاه و امنیت آنان را تضمین می‌کند.

آیا این ویزا نیاز به مدرک زبان یا تمکن مالی دارد؟

استرالیا به دلیل وجود استاندارد های بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سطح جهان قرار گرفته است. از این رو علاقه مندان اقامت استرالیا در نظر دارند با بررسی دقیق قوانین مهاجرتی در استرالیا و بررسی میزان ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت با شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوند، تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنند. به همین دلیل در این نوشتار به شرایط سرمایه گذاری در استرالیا خواهیم پرداخت. همچنین شما باید زیر 50 سال سن داشته و به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید.

در این شرایط، کارفرما باید ابتدا بیزینس خود را در اداره مهاجرت استرالیا ثبت کند، سپس اثبات کند که برای موقعیت شغلی مدنظرش نتوانسته نیروی کار بومی خوب و ماهر (فرد مقیم یا سیتیزن استرالیا) پیدا کند. ویزای گلوبال تلنت استرالیا ویزایی است که به افرادی که در حرفه‌ی خاص یا حوزه آکادمیک دارای مهارت و تخصص ویژه هستند، صادر می‌شود. در چنین شرایطی متقاضی ملزم است مبلغی را به عنوان جریمه به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت کند. «ادیسه» یک شرکت مهاجرتی است که در سال 2004 با افتتاح دفتر ونکوور، به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه مشاوره امور مهاجرت در کشور کانادا شروع کرد. در همان سال به منظور سهولت در ارائه خدمات و تسریع پروسه های مهاجرتی -پس از اخذ مجوز کاریابی بین المللی- دفتر تهران نیز افتتاح شد. ویزاهای کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری دو نوع ویزای دیگر هستند که نسبت به ویزاهای اسکیل ورکر شرایطشان آنچنان سخت‌گیرانه نیست اما در عوض به سرمایه اولیه بیشتری نیاز دارند.