دسته‌ها
اخبار

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا به کانادا مهاجرت کنیم؟-مهاجرت دی بی

متقاضی باید دارای حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و حوزه خود اشتغالی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه های مهاجرت و اخذ اقامت کانادا می توانید با مشاورین موسسه توسعه گران مهر در دفاتر تهران، اصفهان و شیراز تماس حاصل فرمایید. متقاضیان از طریق مهاجرت به کشور کانادا با مدرک فنی و حرفه‌ای می‌توانند در مشاغل فنی مانند برق، ساخت و ساز، کنترل و تولید فناوری اطلاعات، منابع طبیعی و تعمیر و نگه داری مشغول کار شوند. از دیگر شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا با مدرک فنی و حرفه‌ای داشتن نمره لازم در بخش های مختلف آزمون زبان انگلیسی آیلتس می‌باشد.

  • برای تحصیل در کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی بین المللی دارید.
  • روابط گسترده ما با مراکز آموزشی کانادا، دقت ما در پذیرش موکل و تجربه ما باعث شده تا پذیرش تضمینی را به موکلین خود ارائه بدهیم.
  • راه های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها در سراسر جهان بسیار پر طرفدار و معروف هستند.
  • دولت کانادا به افرادی که سوابق کیفری دارند و دوره های بازپروری را گذراندن، ویزا مهاجرتی می دهد.

در پذیرش دانشگاه و اخذ ویزای تحصیلی یا پیدا کردن یک وکیل خوب هم می توانید به برادر خود کمک کنید. از مزیت های این برنامه مهاجرتی می توان به سریع بودن روند رسیدگی به درخواست های ارائه شده و اعطای اقامت دائم به متقاضیان مهاجرت به کانادا، در صورت پذیرش در این برنامه مهاجرتی اشاره کرد. به طور کلی اگر زیر 30 سال هستید و سابقه کاری برای مهاجرت به کانادا ندارید ممکن است بهترین روش مهاجرت به کانادا برای شما، تحصیل در مدارس، کالج ها و دانشگاه های کانادا باشد.

کشور کانادا، برنامه­‌های مهاجرتی متنوعی برای پذیرش متقاضیان دارد که افراد بسته به مهارت و شغل خود، می‌توانند از یکی از برنامه­‌ها استفاده کنند. در بین روش‌­های مختلف، یکی از ساده‌­ترین و سریع‌­ترین راه‌­ها، روش خوداشتغالی است. این قسمت اختیاری است اما با ارائه درخواست ویزای کار و شروع کسب و کارتان جدی بودن شما برای اداره مهاجرت کانادا مشخص شده و احتمال موافقت با ویزای شما افزایش می یابد. مهمترین این فاکتورها سن، تحصیلات، سابقه کار، نمره زبان انگلیسی یا فرانسوی و داشتن اقوام در کانادا هستند که در محاسبه امتیاز شما تاثیر دارند. در صورتی که به عنوان همراه دانشجو در کانادا حضور دارید نیازی به دریافت این مجوز وجود ندارد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

تمام کودکان در فاصله‌ی سنی 4 و 16 تا 18 سال، بسته به استان، مطابق با قانون مجبورند به مدرسه بروند. می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با مدیریت مدرسه‌ی جایی که برای زندگی درنظر گرفتید تماس حاصل کنید. در سراسر کانادا آژانس‌های متعددی برای ارائه‌ی خدمات معادل‌سازی و اعتبارسنجی وجود دارد.

اگر فرزند زیر ۱۸ سال شما، از مدرسه‌ای در کانادا پذیرش دارد، برای گذراندن مراحل ثبت‌نام نیاز به همراهی قیم قانونی خود دارد. از این‌رو، دولت امکان اعطا ویزای گاردین کانادا را برای والدین این کودکان فراهم می‌کند. شرکت ایران کانادا می‌تواند شما را در‌خصوص شرایط دریافت ویزای گاردین راهنمایی کند. مهاجرت از طریق برنامه فدرال مناسب افرادی است که با سابقهٔ کاری بالا، قصد اقامت در استان‌های کانادا به جز کبک را دارند. متقاضیان در این طرح بر مبنای ارزشی که برای اقتصاد کانادا ایجاد می‌کنند، در قالب طرح اکسپرس اینتری ارزیابی می‌شوند.

عمده افراد واجد شرایط شامل همسر، فرزندان، والدین، نوه‌ها، پدربزرگها و مادربزرگها و خواهران و برادران (مجرد و زیر ۱۸ سال و یتیم) می‌باشند. داشتن پایبندی کافی برای بازگشت به ایران (خانواده، شغل، املاک)، تا سفارت اطمینان خاطر را به دست‌آورد که افراد در پایان سفرشان قصد بازگشت به کشورشان را دارند. شرکت مهاجرتی رجبی دارای دو شعبه در شهر های تهران و شیراز است که با بهره مندی از تجربیات خود در امر مهاجرت ، مهاجرتی بی دغدغه و آسان را برای مراجعین خود فراهم می کند.

حداکثر سن برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

دریافت اقامت کانادا نیز اصلی ترین موضوعی می باشد که شما بعد از اینکه روش های مهاجرت به کانادا را بررسی کردید باید به آن بپردازید. در این مقاله ما تمامی توضیحات در رابطه با روش های مهاجرت به کانادا و همچنین روش های دریافت اقامت کانادا را برای شما شرح داده ایم ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. طرح مهاجرت کاری کشاورزی و غذایی راهی را برای کارگران ماهر و خبره مزرعه و دام باز می کند تا به کانادا مهاجرت کنند و جهت اقامت دائم درخواست دهند. متقاضیان می توانند مستقیما به استانی که به آن دوست دارند درخواست دهند یا از روش سیستم اکسپرس اینتری اقدام نمایند.

بی شک پاسخ به این سوال شما در مقاله آزمون تافل بهتر است یا آزمون آیلتس وجود دارد. یک وکیل مهاجرت خود بایستی در ایران و حتی کانادا دفاتر فعالی داشته باشد. پایلوت مهاجرت روستایی و شمالی به جوامع کوچکتر در کانادا کمک می کند و به آنها فرصتی جهت استخدام کارگران ماهر خارجی را می دهد. به این علت اکنون زمان خوبی برای اتباع خارجی می باشد تا به کانادا مهاجرت کنند.

مهاجرت دائم به کانادا از طریق برنامه‌های اقتصادی – Economic Class[ویرایش]

برای ساکنان کانادا حساب‌های دارای مزیت مالیاتی و همچنین دسترسی به بازارهای سهام عمده مانند بورس اوراق بهادار تورنتو برای سرمایه‌گذاران می‌تواند جذاب باشد. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای و یا هر شرایطی سرمایه‌گذاری را برای کسب درآمد بیش‌تر آغاز نمایید. فرقی ندارد در کدام منطقه کانادا زندگی می‌کنید، فقط ابتدا باید بدهی‌های خود را صاف کنید و به سمت سرمایه‌گذاری گام بردارید. برای اینکه کسب‌وکارتان مورد تأیید قرار بگیرد باید برخی نیازمندی‌ها را تامین کند. سازمان‌های مختلف سازوکار ویژهٔ خود را برای بررسی و حمایت از کسب‌وکارها را دارند.

نکته مهم دیگر در موسسه ملک پور بهره گیری از دانش مشاورین و مشورت با وکلای محلی بین المللی متخصص و استفاده از تخصص آن ها است. برای مهاجرت به کانادا می توانید مستقیما با عضو رسمی سازمان ICCRC مشاوره داشته باشید و با اطمینان کامل قوانین به روز در پرونده شما به کار گرفته شود. علاوه بر این در روش های مختلف مهاجرتی که برای کشور کانادا وجود دارد، وکلای رسمی کشور کانادا در روند پرونده های موسسه MIE ناظر هستند و متقاضیان را همراهی می کنند. مهاجرت همیشه به عنوان کاری زمان بر و هزینه بر شناخته می شود از این رو از بین انواع روش های مهاجرت به کانادا، راه های مهاجرتی که ارزانتر و کم هزینه تر هستند یا راه های سریع مهاجرتی برای متقاضیان بیشتر خوشایند هستند. راه های سریع مهاجرت به کانادا و ارزانترین روش های کانادا را در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.