دسته‌ها
اخبار

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا به کانادا مهاجرت کنیم؟-مهاجرت دی بی

شما می‌توانید برای سر زدن به خانواده یا دوستان، شرکت در جلسات کاری و … هم ویزای توریستی کانادا بگیرید. دریافت اقامت کانادا از طریق تولد فرزند، زمانی برای والدین امکان پذیر است که آن فرزند به سنِ 18 سالگی رسیده باشد و با داشتن شرایط لازم، اسپانسر والدین خود شود. هم شرایط خاص خود را برای پذیرش مهاجران از طریق کار و سرمایه‌گذاری دارند. به‌همین‌دلیل یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا، سرمایه‌گذاری استانی است. این کشور به لحاظ وسعت دومین کشور دنیا و به لحاظ جمعیت کشور سی‌وهشتم دنیاست.

  • ویزای توریستی کانادا به دو صورت ویزای تک ورود و ویزای مولتیپل است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.
  • افراد با سابقه کار و تخصص مورد‌نیاز در کشور کانادا که متقاضی اقامت در استان کبک هستند، از طریق برنامه نیروی متخصص استان کبک باید اقدام کنند.
  • موسسات مهاجرتی (در صورتی که حرفه ای و معتبر باشند) می توانند این پروسه را راحت تر کنند.
  • همچنین افسران مهاجرتی با توجه به شرایط داوطلبان و ارزیابی پرونده آن‌ها، می‌توانند این مدت زمان را تمدید کنند یا تصمیم بگیرند که متقاضی، زودتر از این زمان به کشور خود بازگردد.

دولت کانادا راه استفاده از این برنامه را برای متقاضیان هموارتر کرده و امروزه تعداد بیشتری از متقاضیان می‌توانند با استفاده از این روش مهاجرتی، مجوز اقامت کشور کانادا را به دست آورند. اهمیت حفظ بنیان خانواده و نگه‌داشتن اعضای آن در کنار یکدیگر سبب شده تا دولت کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج را به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مهاجرتی این کشور عنوان کند. مهم‌ترین شرطی که برای استفاده از این روش وجود دارد، قانونی و رسمی بودن عقد ازدواج بین دو نفر است. در صورتی که ازدواج بین دو نفر به ثبت رسیده باشد و یکی از طرفین، تبعه‌ی کانادا باشد می‌تواند اقدامات لازم را برای اخذ ویزا برای همسر خود انجام دهد. پس از دریافت برنامه اسکان، افراد باید کپی آن را به کارفرمای مربوطه ارسال کرده تا او بتواند از طرف استان مربوطه تاییدیه دعوتنامه شغلی متقاضی را اخذ کند.

در این مدت می توانید اقامت خود را به روش دیگری تبدیل نموده و یا با فراهم نمودن شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم کشور کانادا اقدام نمایید. یکی از شرایط لازم برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق برنامه های مختلف مهاجرتی دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه و یا تسلط به این دو زبان است. برای برخی از برنامه های مهاجرتی کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان وجود ندارد. متقاضیان برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا، اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا و ثبت شرکت در کانادا نیاز به دارا بودن مدرک زبان نمی باشند. گرچه دارا بودن مدرک زبان موجب افزایش امتیاز متقاضی و افزایش احتمال اخذ مجوز اقامت کانادا می شود.

بنابراین، ایده خوبی است که زمان زیادی را برای رسیدگی به درخواست کارت PR کانادا خود در نظر بگیرید. این کشور در سال ۲۰۲۰ توانسته است 1.64 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی داشته باشد. در کشور کانادا اقتصاد وابستگی زیادی به تجارت بین المللی دارد و هر کدام از از عوامل صادرات، واردات و خدمات حدود یک سوم از میزان تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می‌دهند. کشور کانادا با کشورهایی مانند چین، بریتانیا و آمریکا شرکای تجاری هستند و در زمینه تولید، استخراج از معادن، استخراج نفت و گاز فعالیت دارند.

برای کار در کانادا شما باید مجوزهای کار در استان های مختلف را داشته باشید. تیم وکلای خبره تراست شما را در دریافت این گواهی نامه ها و گذراندن آزمون و مصاحبه آنها راهنمایی می کند. اگر امتیاز شما بالاتر از حداقل مورد نیاز در دوره باشد، گام دوم کلید خواهد خود.

چگونگی پرداخت دستمزد وکیل خانواده

البته شهروندان ایالات متحده و افرادی که اقامت دائم این کشور را دارند، درخواست TRP خود را هنگام ورود به کانادا می توانند ارسال می کنند. بهتر است برای مهاجرت به کانادا از روش اکسپری اینتری و یا تحصیلی اقدام نمایید. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا چه از طریق وکیل مهاجرتی و چه از طریق خودشان باید مدارک لازم را به سایت اداره مهاجرت کشور کانادا ارسال کنند. متقاضیان از طریق آدرس ایمیل اداره مهاجرت کشور کانادا به نشانی و می توانند پروفایل شخصی خود را در این سایت ایجاد کنند و مدارک لازم را برای مهاجرت به کشور کانادا ارسال کنند.

اقامت قبرس مزایای سرمایه گذاری و اخذ تابعیت قبرس انرژی. نفت و گاز کشف هیدروکربن ها در

در مرحله اول باید حداقل 68 امتیاز کسب کنید تا به مرحله دوم راه یابید. در مرحله دوم که مرحله اصلی سیستم امتیازبندی کاناداست، رقابت خیلی شدیدی در جریان بوده و تنها برای افرادی با بیشترین امتیاز دعوتنامه صادر می‌گردد. با توجه به روند پیچیده مهاجرت و مدت زمان طولانی انتظار برای دریافت ویزا ، کانادا در سال 2015 سیستم ورود سریع را راه اندازی کرد. اساس این برنامه، رتبه بندی متقاضیان بر اساس شایستگی و به صورت امتیاز دهی است. در این برنامه، متقاضی باید در پرسشنامه ای که به بررسی سن، توانایی زبانی، تجربه کاری و پیشنهاد شغلی در کانادا و سایر عوامل می پردازد، حداقل امتیاز 67 را کسب کند.

روش های مهاجرت به کانادا

تحت NSNP برنامه های مهاجرتی مختلفی وجود دارد که هریک نیازهای خاص خود را دارد. سلام من ۴۶ سالم هست ودیپلم برق صنعتی دارم و۲۶سال هم تجربه کاری باپرداخت بیمه دارم قصد مهاجرت به کانادا را به همراه همسر و دخترم را دارم لطفا راهنمایی گنید به چه صورت میتوانم به نتیجه برسم متشکرم. بهترین گزینه برای شما با توجه به سنتان، سرمایه گذاری در این کشور است که به شما دسترسی های گسترده ای از جمله اقامت و کار و زندگی می دهد.

اگر فردی فرزند خود را در خاک کانادا به دنیا بیاورد، پدر و مادر فرزند نیز می توانند تابعیت کشور کانادا را دریافت کنند و به عنوان شهروند این کشور لحاظ می گردند. البته والدین کودک برای اخذ تابعیت کانادا باید تا 18 سالگی وی صبر کنند. سپس فرزند می تواند برای اقامت پدر و مادر خود از طریق اسپانسر شیپ اقدام نماید. یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج با یک شهروند کانادایی می باشد.

اما در صورتی که فرزند آن ها به سن ۱۸ سالگی برسد و تا آن زمان در کانادا اقامت داشته باشد، می تواند حامی پدر و مادر خود شود و در این صورت پدر و مادر می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند. اگر در زمینه ای که بسیار تخصصی است فعالیت می کنید، به معنای واقعی کلمه ممکن است سالهای سال طول بکشد تا بتوانید در کشور کانادا اعتبار شغلی خود را باز یابید. متقاضیان عزیز می‌توانند با گوش دادن به پادکست زیر از اطلاعات لازم در زمینه هزینه زندگی در کانادا مطلع شوند.