دسته‌ها
اخبار

مرد اوکراینی الاصل ادعای کلاهبرداری 7.9 میلیون دلاری در مهاجرت کرد


در حالی که همه ما از اوکراین حمایت می کنیم، برخی از افراد آن کشور حتی یک تشویق را هم تضمین نمی کنند. مورد مثال: اول،اندر مورگونوف، ،ن کی وست و یک بیگانه غیرقانونی، که به تازگی به تقلب IRS – و برنامه های تامین اجتماعی و مدیکر ما – به مبلغ 7.9 میلیون دلار اعتراف کرده است.

او چگونه انجامش داد؟ همانطور که خواننده ممکن است انتظار داشته باشد، او این کار را با دیگران (همچنین با نام‌های اوکراینی) با اداره گروهی از آژانس‌های کارگزاری انجام داد که کارگران بیگانه غیرقانونی را به «هتل‌ها، بارها و رستوران‌ها» در طی یک دوره پنج ساله عرضه می‌،د. یک ماده قانون 360.

دو نفر دیگر با اسامی اوکراینی نیز متهم شدند و دیگران به جای اینکه با اتهامات فدرال روبرو شوند به اوکراین بازگشته اند. مورگونوف در راه اوکراین بود که در یکی از فرودگاه های هلند به دستور آمریکا دستگیر شد. او پس از آن به ایالات متحده بازگردانده شد

سه جنبه از پرونده جالب است که هیچ کدام در گزارش قانون360 ذکر نشده است:

  1. برخی از اسناد دادگاه (مورد PACER 4:21-cr-10008-JEM است) استدلال می‌کنند که این یک مورد «تعقیب قضایی انتخابی» بوده و می‌گویند که ،ت باید از هتل‌ها و رستوران‌های بزرگی که از کارگران بیگانه غیرقانونی استفاده می‌،د شکایت می‌کرد. 7.9 میلیون دلار گمشده به جای متهمان.
  2. دو همدستان غیرقانونی به نام‌های OO و OY، و مورگونوف همگی شناسایی شدند که با ویزای تبادل بازدیدکننده به ایالات متحده آمده‌اند، وسیله‌ای غیرعادی برای کلاهبرداران.
  3. وجوه مفقود شده به ،وان ،رهای مدیکر و تامین اجتماعی و 5 درصد از حقوق و دستمزد برای مالیات بر درآمد ذکر شد. این فرمول چهارمین نهاد فدرال، برنامه بیمه بیکاری فدرال را کنار می گذارد، که عملیات سیستم بیمه بیکاری را تامین می کند، اما نه خود UI چک می کند. کارفرمایان به طور معمول به هر چهار سیستم پرداخت می کنند، اما در این مورد نه.

هر یک از این جنبه ها به دلایل مختلف دردسرساز هستند.

موضوع “از بزرگان شکایت نکرد” هم یک مشکل مستمر عدالت اجتماعی است و هم رویکردی را برای بازیابی وجوه گمشده پیشنهاد می کند که احتمالاً ش،ت می خورد. در اولین نکته، این داستان قدیمی است، با بسیاری از پرورش دهندگان بزرگ، مثلاً پرتقال، که نمی‌دانند که برای صندوق‌های ام، ،ری صورت می‌گیرد و رهبر خدمه (احتمالاً اقلیت) را برای از دست دادن وجوه مقصر می‌دانند.

پیگرد قانونی پسر کوچک در توطئه آسان تر است، اما در عین حال بعید است که منابعی برای بازپرداخت وجوه اعتماد داشته باشد. این ترتیبی است که رسانه ها معمولاً آن را از دست می دهند.

در مورد این واقعیت که سه نفر از پنج همدست در این پرونده از طریق برنامه های مبا، J-1 وارد ایالات متحده شدند – می توان امیدوار بود که کیفرخواست اطلاعات کمی در مورد نحوه استفاده از برنامه روادید ساده توسط افراد شرور ارائه دهد. . آیا آنها از طریق سه برنامه جداگانه وارد شدند؟ بعید. به نظر می رسد که نویسندگان کیفرخواست به طور محدود بر موضوعات خاصی که منجر به محاکمه های جنایی می شود تمرکز کرده اند، و محتوای کیفرخواست ها را به بیان واقعی واقعیات تقلیل می دهند، و هرگز به موضوعات جانبی که ممکن است برای سیاست گذاران و مدیران مفید باشد – همانطور که فکر می کنم آنها می کنند، نمی پردازند. باید.

برنامه J-1 توسط و، امور خارجه ایالات متحده اداره می شود که هیچ کارمند منطقه ای ایالتی برای نظارت بر آن ندارد. با تبادلات فرهنگی از انواع مختلف سروکار دارد و اغلب از طریق دانشگاه ها کار می کند.

سومین اتفاق عجیب – عدم ارجاع به قانون مالیات بیکاری فدرال (FUTA) – صرفاً یک ش،ت از جانب وکلای ایالات متحده است که به پرونده رسیدگی می کنند و برای و، کار و مجموعه سراسری دفاتر امنیت شغلی هزینه بر است. این برنامه 7000 دلار اول دستمزد یک کارگر را شش درصد یا حدا،ر 420 دلار در سال مالیات می دهد. اگر آژانس‌های اوکراینی مثلاً 100 کارگر (با پرداخت 7000 دلار یا بیشتر) برای هر پنج سال داشتند، تعهد FUTA به مبلغ 210000 دلار ایجاد می‌شد. اگر 200 کارگر داشتند 420000 دلار می شد.




منبع: https://cis.org/North/Ukrainianborn-man-pleads-79-million-immigration-fraud