دسته‌ها
اخبار

مبارزه با روایت بومی گرا – خلاصه هفتگی هفته اول مه 2023


هفته 1 می 2023

سه پیام مخالف از هفته

  • HR 2 – جمع آوری کمک های بومی گرایانه به ،وان قانون: پس از بیش از 12 جلسه استماع کنگره، ادغام چندین لایحه، و صرف ده ها میلیون دلار برای وعده های سیاسی، ا،ریت مجلس طرح خود را برای مرز کنار گذاشتند و آنها بار دیگر تایید ،د که تنها به جمع آوری کمک های مالی برای عوام فریبی در مورد مهاجر، که در یک شکاف به دام افتاده اند علاقه مند هستند. سیستم. لایحه آنها HR 2، بی رحمانه، افراطی و فاقد هرگونه راه حل واقعی برای مق، با چالش های مرزی است. این نوعی افراط گرایی ضد مهاجر است که استفن می، را سرگردان می کند و می پذیرد حمایت صوتی از یک گروه نفرت. لایحه GOP پناهندگی را نابود می کند، افزایش بازداشت کودکان و خانواده، و ایجاد کاغذهای نمایشی در میان امدادرس، در بلایای طبیعی. این است نه جایی که مردم آمریکا در آن هستند در مورد موضوع در عوض، هدف آن ادامه دادن به کلاهبرداری طول، مدتی است که جمهوری خواهان به پایگاه خود می کشند. HR2 عملکرد ارز، را برای انجام کار واقعی حکومت ارائه می کند و در عین حال هرج و مرج را که در مرکز تبلیغات سیاسی جناح راست و ایمیل های جمع آوری کمک های مالی قرار می گیرد، طول، می کند. به طور خلاصه، HR 2 در مورد هدایت کلیک ها به دکمه اهدا و اطمینان از قطع نشدن این کلیک ها به این زودی است.
  • به سختی در پایان ،وان 42 شادی وجود داشت: جناح راست با قبول حرف آنها (وضعیت نامطلوب اگر واقعیت واقعی را ترجیح می دهید)، بر این باور است که پایان ،وان 42 یک تهدید فوری وجودی است که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد. ،، که در مورد این موضع جدی هستند این کار را از ترس توطئه نژادپرستانه مبنی بر اینکه مهاجران غیرسفیدپوست جایگزین «آمریکایی های واقعی» خواهند شد، انجام می دهند. اما چه آنها معتقد واقعی توطئه‌های ناسیونالیستی سفیدپوستان باشند و چه فقط فرصت‌طلب بدبین باشند، در زیر سطح، گیجی به سختی در مورد تصاویر افزایش تعداد مهاجر، که به دنبال پناهندگی هستند به ،وان نتیجه مستقیم گلوگاه ایجاد شده توسط ،وان 42 وجود دارد. ویدئو جمهوری‌خواهان سنا که این هفته کنار گذاشته شدند، نشان می‌دهد که آن‌ها امیدوارند فصل بعدی روایت بومی‌گرایانه‌شان، «بحران تا فاجعه» باشد. #فاجعه مرزی بایدن ممکن است راه خود را به یادداشت استراتژی آینده جمهوری خواهان باز کند، اگر املای آن چندان سخت نبود. صرف نظر از این، هر یک از خشم انجام شده از جانب جناح راست در مورد ،وان 42 ممکن است کمی کمتر مضحک باشد، اگر این سیاست سابقه ش،ت تقریباً چهار ساله نداشته باشد یا اگر آنها یک سیاست جایگزین جدی روی میز داشته باشند. متأسفانه، مردم آمریکا فقط با مس،ه نمایش داده می شوند، نه راه حل.
  • اپورتونیسم غیرانس،، ظالمانه، سیاسی. پس از تیراندازی هولناک دیگری که منجر به کشته شدن یک خانواده از جمله یک پسر هشت ساله در کلیولند، تگزاس شد، پاسخ های جمهوری خواهان انس،ت زدایی گاه به گاه بیمار کننده ای را که در داخل حزب به وجود آمده بود، آشکار کرد. در پی چنین اقدام وحشتناکی، وضعیت مهاجرت ،، که درگیر آن هستند باید در عواقب فوری نگران کننده باشد. با این حال، فراتر از فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، این تنها چیزی است که جناح راست می خواست در مورد آن صحبت کند. از جمله برخی از پاسخ های واقعاً ناخوشایند. ویل دسته از فیلادلفیا پرسشگر رذالت را گرفت:چرا فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، فقط روی قبر پنج قرب، کشتار AR-15 تف انداخت؟ متأسفانه، سوء استفاده از یک جنایت فردی برای شیطان جلوه دادن همه جوامع مهاجر، یک تاکتیک سیاسی جدید برای جناح راست نیست، اما با غیرانس، ، همسایگان غیرقانونی ما که به طور خطرناکی بیشتر به ،وان متن ظاهر می شود، بدتر می شود.

به روز رس، های انتخاباتی

  • رئيس جمهور: در یک سه دقیقه و نیم سرگردان ویدئو ترامپ که این هفته منتشر شد، همچنان به ما یادآوری می‌کند که بومی‌گرایی مملو از ناسیونالیست‌های سفیدپوست او همچنان یکی از اولویت‌های پیام‌رسان کمپین او است. در این ویدئو، ترامپ درباره «اسکان مجدد جمعی میلیون ها و میلیون ها و میلیون ها بیگانه غیرقانونی در جوامع شما هشدار می دهد. و این تهاجم توسط ،ت بایدن در هر مرحله از راه کمک، حمایت و تسهیل خواهد شد.» علاوه بر این، رولینگ استون گزارش می دهد که ترامپ می خواهد به اصطلاح «ممنوعیت مسلمانان» خود را بازگرداند و گسترش دهد.
  • NV-Sen: جیم مارچانت بود سرکرده منکران انتخابات در دوره میان‌دوره‌ای 22، زم، که نامزد شد و در مناقصه تصدی پست و، خارجه ش،ت خورد. اکنون او به دنبال نامزدی جمهوری خواهان برای مجلس سنا است. آ مروج QAnon مارچانت همچنین به دروغ ادعا کرد که مهاجران غیرقانونی هستند ثبت نام برای رای دادن و اینکه همه منتخبان NV از سال 2006 “توسط کابینه ،ت عمیق نصب شده اند.” امریکن ایندیپندنت مارچانت گزارش داد “آغاز مبارزات انتخاباتی خود را در یک ساعت برگزار کرد ضد LGBTQ+ کلیسای ، وگاس با ویژه سخنران، که برجسته بودند QAnon مایکل فلین نظریه پرداز توطئه و ناسیونالیست سفید پوست هرزه. پل گسار (R-AZ).
  • NC-AG: نماینده دن بیشاپ (NC-09) اعلام کرد که این هفته برای دادستان کل کاندید خواهد شد و به دنبال اضافه ، به لیست متعصبان ضد مهاجر در چنین دفاتری در سراسر کشور است. اسقف یک است پروموتر مکرر نظریه توطئه جایگزین بزرگ ناسیونالیست سفیدپوست. در حالی که جمهوری خواهان تنها برای یک سال در قرن گذشته این کرسی را در اختیار داشته اند، بیشاپ به احتمال زیاد مقدار زیادی از گنج را صرف شیطان سازی مهاجران خواهد کرد، زیرا او به دنبال کاهش روند تاریخی است.

آمار هفتگی روایت بومی گرایان

  • از 400 حساب توییتر GOP که ما ردیابی می کنیم، این هفته آنها ارسال ،د:
    • 293 توییت اصلی در مورد حملات ضد مهاجران با ذکر “مرز”
    • 35 توییت اصلی درباره “مرزهای باز” با گرگ ابوت توییت داشتن بیشترین دسترسی با 334.9 هزار نماها، 2001 ریتوییت، و 7,246دوست دارد.
    • 22 توییت اصلی که از «بحران مرزی بایدن» با تد کروز استفاده کرده بودند توییت با 151.2 هزار بازدید، 1324 بازتوییت و 6029 لایک بیشترین دسترسی را دارد.
    • 25 توییت اصلی که هر دو به “فنت،ل” و “مرز” با بایرون دونالدز اشاره ،د توییت با 33.3 هزار بازدید، 446 ریتوییت و 1446 لایک بیشترین دسترسی را دارد.




منبع: http://americasvoice.org/uncategorized/combating-the-nativist-narrative-weekly-summary-week-of-may-1-2023/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=combating-the-nativist-narrative-weekly-summary-week-of-may-1-2023