دسته‌ها
اخبار

مبارزه با روایت بومی حزب جمهوری خواه – خلاصه هفتگی 23/4/24


هفته 24 آوریل 2023

سه پیام GOP از این هفته

  • ظالمانه، افراطی و غیرقابل اجرا، لایحه ضد مهاجران ا،ریت مجلس: رهبری ا،ریت مجلس روز پنجشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد تا برنامه خود را برای ارائه یک سند پیام سیاسی اعلام کند تا نشان دهد پایگاه خود همچنان به رویکرد ظالمانه و هرج و مرج در مرز متعهد است. جمهوری خواهان که به سختی واجد شرایط قانون گذاری هستند، ناامید هستند که این شعار را ادامه دهند که در واقع هر کاری اساسی انجام می دهند و ا،ریت خود امیدوارند که در ماه مه در مورد لایحه افراطی و غیر راه حلی خود رای بیاورند. را نیویورک تایمز گزارش می دهد که جمهوری خواهان ممکن است هنوز آراء را نداشته باشند، حتی با وجود تغییرات کوچک ظاهرا برای حمایت از تونی گونزالس (R-TX) نماینده مجلس از آنچه که قبلاً به ،وان یک “غیر آمریکایی” و “غیر مسیحی” توصیف کرده بود، کافی است. اوج نزدیک به چهار ماه کار بر روی اولویت اصلی ا،ریت در این هفته نمایش داده شد و به طور غیرقابل انکاری روشن کرد که آنها در مورد یافتن راه حل برای چالش های مرزی کاملاً غیر جدی هستند.
  • شرکت کننده 6 ژانویه و عضو گروه نفرت، “متخصصان” جمهوری خواهان در مورد رفاه کودکان مهاجر: در بخش این هفته تئاتر سیاسی که جلسات استماع ا،ریت مجلس نمایندگان است، جمهوری خواهان به الگوی نگران کننده خود برای دعوت از نفرت به سالن های کنگره ادامه دادند. در جلسه استماع ظاهراً در مورد رفاه کودکان مهاجران، اعضای کمیته فرعی قوه قضائیه مجلس جمهوری خواه دعوت ،د. شینا رودریگز که در 6 ژانویه 2021 در محوطه کاپیتول بود. آنها نیز دعوت ،د جسیکا وان از کشورهای مستقل مش، المنافعکه وان همچنین سابقه طول، به ،وان یک متعصب ضد مهاجر دارد که از متحدان نزدیک استفان می، بود. او تئوری های توطئه ناسیونالیست سفیدپوست را تکرار کرده و با یک یهودی ستیز بدنام کار کرده است. شاهد سوم آنها یکی از فعالان پروژه Veritas بود. نیازی به گفتن نیست که بازیگران ستاره ای یا مجموعه ای از شاهدان متخصص در این مورد یا هر موضوع دیگری مربوط به یک کنگره عملکردی هستند.
  • نمادگرایی متعصب به ،وان نسخه سیاست، دیوار مخالف جمهوریخواهان: چیزی که به ،وان یک شروع شد دستگاه یادگاری و تبدیل به الف شد شعار نژادپرستانه تقریباً هشت سال پیش همچنان یک ایده اصلی «سیاست» محرک از سوی جمهوری‌خواه است. به ندرت روزی می گذرد که برخی از مقامات منتخب جمهوری خواه خواستار ساخت یک دیوار بی اثر به ،وان بخشی از یک غارت چند میلیارد دلاری نشوند. این هفته شاهد بودیم که دیوار به یک صفحه کلیدی لایحه ضد مهاجرتی مجلس تبدیل شد و به ما یادآور شد که شعاری که به لباس سیاست پوشیده شده است، فرصتی برای انتقاد باقی مانده است. این هفته بنیانگذاران کلاهبرداری «دیوار می‌سازیم» به سال‌ها زندان محکوم شدند و به پرداخت غرامت محکوم شدند. در همین حال، سوالات برجسته باقی مانده است در مورد دخالت مشاور کل و عضو هیئت مدیره “ما دیوار را می سازیم” که در حال حاضر به ،وان دادستان کل کانزاس، کریس کوباچ، در این رسوایی فعالیت می کند. دفتر او از اظهار نظر درباره محکومیت های اخیر خودداری کرد.

به روز رس، های انتخاباتی

  • رئيس جمهور: پاسخ اولیه جمهوری خواهان به اعلام انتخاب مجدد بایدن در این هفته، ترسیم منظره جهنمی آ،ا،م، تولید شده توسط هوش مصنوعی بود که مملو از ناسیونالیسم سفیدپوست بود. و روایت بومی گرایانه همچنان در هسته اولویت های پیام رس، آنها قرار دارد. در چیزی که می توانست یک کپی کربنی از تبلیغات از آ،ین دوره از چندین دوره کم کارکرد آنها باشد، NRCC یک را حذف کرد. آگهی حمله به بایدن با “مرزهای باز” دروغ. NRC استفاده کرد AI تولید شده است تصاویر در کنار گزارش های خبری تخیلی برای یک آگهی با صدایی که می گوید: “امروز عصر توسط 80000 غیرقانونی ماموران مرزی غلبه ،د” در حالی که تصاویری از انبوه مردمی را می بینیم که در امتداد پل گلدن گیت در صف ایستاده اند و نیروهایی که چشم انداز شهر را اشغال کرده اند. بدتر، یک بود آگهی از دونالد ترامپ که با تکرار تئوری توطئه جایگزینی بزرگ ناسیونالیست سفیدپوست شروع کرد و به دروغ ادعا کرد “تهاجم به آمریکا” وجود دارد. و در یک تغییر بسیار ناچیز اما عمیقاً شوم در شعار خود، آنها با نوشتن «آمریکا را دوباره برای ما بزرگ بسازیم!» به طور ماهرانه روشن می‌کنند که آمریکا فقط باید برای برخی عالی باشد.
  • سنای WV: جیم جاستیس، فرماندار سابق دموکرات که تبدیل به جمهوری‌خواه شده بود، اعلام کرد که در نوامبر 2004 به دنبال مخالفت با سناتور جو مانچین خواهد بود. قبل از اینکه حتی در کنگره 118 سوگند یاد کند، قصد خود را برای کاندیداتوری اعلام کرد. مونی با یک مبارزه اولیه زشت غریبه نیست یک جنگ تبلیغاتی بیگانه هراسانه به راه انداخت در مقابل دیوید مک کینلی جمهوری خواه پس از ت،یم مجدد، آنها را در مقابل یک قرار داد. ما مطمئناً خواهیم دید که مونی و متحدانش با امید به پیش بردن او در مرحله مقدماتی، مهاجران را از انس،ت خارج می کنند.

آمار هفتگی روایت بومی گرایان

  • از 400 حساب توییتر GOP که ما ردیابی می کنیم، این هفته آنها ارسال ،د:
    • 257 توئیت اصلی در مورد حملات ضد مهاجران با ذکر “مرز”
    • 47 توییت اصلی در مورد “مرزهای باز”، با نماینده مارجوری تیلور گرین توییت داشتن بیشترین دسترسی با 196.1 هزار نماها، 1236 ریتوییت، و 5,454 دوست دارد.
    • 22 توییت اصلی که از «بحران مرزی بایدن» با سناتور تد کروز استفاده می کرد توییت با 96.4 هزار بازدید، 657 ریتوییت و 2679 لایک بیشترین دسترسی را دارد.
    • 42 توییت‌های اصلی که به «فنت،ل» و «مرز» با سناتور جان کندی اشاره می‌،د توییت داشتن بیشترین دسترسی با 41.5 هزار دیدگاه ها، 668 ریتوییت و 2,963 دوست دارد.




منبع: http://americasvoice.org/blog/combating-the-gops-nativist-narrative-weekly-summary-4-24-23/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=combating-the-gops-nativist-narrative-weekly-summary-4-24-23