دسته‌ها
اخبار

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست و چگونه ثبت نام کنیم؟-مهاجرت دی بی

آلمان با ۱۲ میلیون و روسیه با ۱۱٫۶ میلیون مهاجر در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. تعداد مهاجران بین‌المللی در ۵۰ سال گذشته با افزایش مواجه شده‌است. این رقم از ۷۹ میلیون در سال ۱۹۶۰ به ۲۵۰ میلیون نفر در سال ۲۰۱۵ رسید. بر اساس گزارش آماری سازمان مهاجرت جهانی در سال ۲۰۱۹ تعداد مهاجران به ۲۷۲ میلیون نفر رسیده‌است. من مهندس معمار هستم و حدود ۱۲ سال سابقه کار اجرای پروژهای ساختمانی،۳۶ ساله هستم. یادتان نرود این مبالغ ممکن است با توجه به نوع ویزا، شرایط شما و حتی تغییر قوانین کم یا زیاد شوند.

بنابراین، با کسب اطلاعات عمومی در این‌باره می‌توانید تا حدودی به فرآیند مهاجرت از طریق کار به کشورهای اروپایی مسلط باشید. مهاجرت به هدف کار در کشور مقصد، خود دارای روش‌های مختلف دیگری است. یکی از این روش‌ها از طریق جاب آفر و دیگری از طریق ویزای جستجوی کار است.

انتخاب یک وکیل مهاجرت با تجربه می تواند روند درخواست ویزا را بسیار آسان کند. با توجه به اینکه وکلا پرونده های زیادی را انجام داده اند و از همه مهم تر تماس های زیادی با مراجع مهاجرتی کشورهای خارجی داشته اند ، انتخاب آنها به عنوان مشاور می تواند شما را در بهترین مسیر برای موفقیت قرار دهد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و به تمام سوالات شما پاسخ دهد. البته کشورهای بسیاری از جمله در اروپا؛ آن هم کشورهایی در سطح بسیار بالا از نظر کیفیت نظام آموزشی، تحصیل رایگان را حتی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. از جمله‌ این کشورها می‌توان به آلمان، نروژ، فرانسه، دانمارک، اتریش و…

  • پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از این موضوع مقاله شانس برنده شدن در لاتاری را بخوانید.
  • یکی از ویژگی ها و عوامل جذابیت این روش امکان پیدا کردن شغل بعد از فارغ التحصیلی و اخذ اقامت دائم این کشور است.
  • کارت سبز، پلی میان شما و خارج کشور است، اگر به دنبال ارتباط با شرکت های بین المللی هستید، اگر علاقمندید در کشورهای توسعه یافته و مدرن زندگی کنید مجموعه کارت سبز راهنما و همراه شما خواهد بود.
  • کارت آبی اتحادیه اروپا یک مجوز کار و اقامت یک تا سه ساله برای کارگران با مهارت بالا است.

شاید بتوان زبان را یکی از مهمترین مشکلات مهاجرت عنوان کرد. ایالات متحده آمریکا از لحاظ اقتصادی و نظامی قدرت اول جهان به شمار می آید. ذخایر نفت، طلا و منابع ارزی و مالی آمریکا از هر کشوری غنی تر است. این شرایط آمریکا را به سرزمین فرصت ها و همچنین محبوب ترین مقصد مهاجرتی جهان تبدیل نموده است.

به جز برخی از شهروندان اروپایی و سوئیس، بیشتر اتباع خارجی در انواع روش های مهاجرت به فرانسه، نیاز به ویزا دارند. اگر قصد دارید بیش از سه ماه در فرانسه اقامت داشته باشید، ممکن است به اجازه اقامت فرانسه نیز نیاز داشته باشید. برای مهاجرت کاری به آلمان، مهاجران با مهارت های حیاتی معمولاً باید قبل از اقدام برای دریافت ویزای کار و کارت آبی اتحادیه اروپا، دارای پیشنهاد کار با حداقل درآمد مشخص باشند. حداقل درآمد مورد قبول، سالانه اعلام می شود. در روش مهاجرت کاری آلمان، پس از پنج سال متوالی، متقاضی واجد شرایط دریافت اقامت دائم می شود که بعدها حتی می تواند به تابعیت منجر شود.

کشور مهاجر پذیر کانادا

برای اطلاع از آمار دقیق برندگان لاتاری از ایران و میزان سهمیه ایرانیان در لاتاری گرین کارت، می‌توانید مقاله سهمیه و اسامی ایرانیان در لاتاری سال های گذشتهرا بخوانید. تحصیل یکی از روش های مهاجرتی محبوب بین ایرانیان است، چراکه معمولا با هزینه کمتری برای خانواده همراه است. به طور کلی، از طریق تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی و یا شرکت در دوره هایی مانند دوره زبان می توان برای مهاجرت اقدام کرد. شرایط، مقاطع و دوره های تحصیلی ارائه شده توسط کشورهای مختلف متفاوت است و هزینه تحصیل بسته به کشور، محل و مقطع تحصیلی، طول دوره تحصیل و سطح زبان مهاجر و تسلط وی بر زبان رسمی آن کشور متفاوت است. تحصیل در برخی از کشورها مانند اتریش و آلمان تقریبا رایگان است و در برخی دیگر با تسلط به زبان بومی می توان تا حد زیادی از هزینه ها کاست. برای مهاجرت از طریق تحصیل معمولا به مدرک آیلتس ۶ نیاز دارید.

مهاجرت داخلی[ویرایش]

اگر هر یک از شما در لاتاری برنده شوید، همه خانواده (همسر و فرزندان زیر 21 سال) با هم و به صورت همزمان به آمریکا خواهید رفت. مشکلی برای ثبت نام شما از طریق سایت حامی مهاجر وجود ندارد. من خودم افغانی استم می توانم ازطریق صفحه حامی مهاجربرای گرین آمریکا ثبت نام نمایم. میگم که من پاسپورتم هنوز نیومده آیا میتونم ثبت نام کنم.واینکه 19سالمه وسربازی هنوز نرفتم مشکلی پیش نمیاد در ثبت نام لاتاری ممنون میشم اگه جواب بدین. در صورت داشتن دیپلم می‌توانید به صورت مستقل هم ثبت نام کنید. در غیر اینصورت باید به عنوان زیرمجموعه پدر و مادر در لاتاری ثبت نام کنید.

همان گونه که می‌دانید ایرانی‌ها علاقه زیادی به مهاجرت از طریق تحصیل دارند. در بسیاری از کشورهای دنیا امکانات ویژه‌ای برای دانشجویان مهیا می‌شود به همین دلیل آن‌ها می‌توانند زندگی دانشجویی خوبی داشته باشند. داشتن مدرک معتبر در کنار ایجاد شغل و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا بسیاری از ایرانی‌ها سالانه به کشورهای مهاجرپذیر برای مهاجرت تحصیلی، مهاجرت نمایند. در حال حاضر، در بین روش های مهاجرت به کشورهای مختلف، می‌توان 8 روش را به عنوان بهترین روش های مهاجرت معرفی کرد، از جمله مهاجرت تحصیلی که طرفداران زیادی دارد. امیدواریم از پست حاضر که در مورد موضوع مهاجرت چیست و کشورهای مهاجرپذیر بود استفاده لازم را برده باشید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر کشورهای مهاجر پذیر نظیر سوئد و یا سوئیس به مجله لتس گو یونی مراجعه کنید و جهت تحقق مهاجرت تحصیلی به مقصد دلخواه خود، از ارزیابی و مشاوره تخصصی کارشناسان ما در این زمینه برخوردار شوید.