دسته‌ها
اخبار

قوانین جدید مهاجرت به کانادا-مهاجرت دی بی

انجام صحیح این مرحله به متقاضیان اجازه خواهد داد تا پروسه اداری مربوط به دریافت ویزا را با سرعت بیشتری طی کنند. در نهایت متقاضیان باید تمام مدارک جمع‌آوری شده را به زبان انگلیسی یا زبان بومی کشور مورد نظر ترجمه کرده و در زمانی معین آن را به سفارت تحویل دهند. بنابراین با مقایسه‌ای که در اینجا انجام شد می‌توان نتیجه گرفت که بین روش‌های تحصیل و کار در کانادا، ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا از طریق کاری خواهد بود. اما درصورتی که فرد موفق به دریافت بورسیه و یا فاند تحصیلی شود به‌طوری که همه هزینه‌های تحصیل رایگان باشد، در این صورت مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا خواهد شد.

  • کانادا طیف وسیعی از انواع مهاجرت را پیش روی کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، قرار می دهد.
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش – آموزش عالی در کانادا از سطوح بالایی از هزینه‌های دولتی برخوردار است و این کشور را از نظر حمایت دولتی برای آموزش عالی در صدر کشورهای OECD قرار می‌دهد.
  • اگر امتیاز کافی کسب کنید این روش را می توان حتی راحت ترین راه مهاجرت به کانادا دانست.
  • این کشور به عنوان یک مقصد دوست داشتنی مهاجرتی، در هر سال هزاران متقاضی مهاجرت را از کل دنیا به سمت خود جذب می کند.

بین شرکت مهاجرتی الست گروپ و افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، ابتدا یک قرارداد همکاری کاملا شفاف منعقد می گردد. بنابراین لازم است که برای مهاجرت بهتر و مطمئن تر، حتما با قوانین جدید مهاجرتی به کشور کانادا آشنایی داشته باشید. شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان و مشاوران در زمینه انواع مهاجرت به کانادا، می تواند در این زمینه کمک شایان توجهی به افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، داشته باشد. اولین اقدام برای مهاجرت به کانادا چیست؟برای مهاجرت به کشور کانادا ابتدا باید با تمامی روش‌ها و برنامه‌های مهاجرتی این کشور آشنا شده و بهترین گزینه‌ی ممکن را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. قدم بعدی، فراهم کردن مدارک و شرایط لازم برای استفاده از برنامه‌ی مهاجرتی مدنظر خود و انجام اقدامات مربوطه است.

همچنین این افراد برای اسپانسرشیپ والدین خود لازم است تا ضمن تامین نیازهای والدین، از تمکن مالی جهت حمایت از والدین خود نیز برخوردار باشند. داشتن بستگان و خویشاوندان درجه یک و دو در کانادا امتیاز شما در برنامه‌های مهاجرتی را افزایش می‌دهد. برای مشاهده مشاغل موجود برای متقاضیانی که مسلط به زبان فرانسوی هستند، به صفحه جاب آفر کانادا مراجعه کنید. اگر جاب آفر در سطح 0 ,A, B داشته باشید، مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه‌تان باید در سطح CLB ۵ و اگر جاب آفر در سطح C داشته باشید، نمره زبانتان در سطح CLB ۴ باشد.

معیارهای ترکیبی (ترکیب سطح زبان و سابقه کار غیر کانادایی)

سالیان سال می باشد که کانادا به دلیل سیستم آموزشی با کیفیت و امکانات رفاهی خود تبدیل به مقصدی خیلی دوست داشتنی برای خیلی از دانشجویان بین المللی گردیده است. اعضای خانواده شهروندان کانادایی و مقیمان دائم این کشور می توانند از محدودیت ها معاف شوند و وارد کانادا بشوند. این قدم بزرگ جهت آن دسته از متقاضیانی که به شدت به زمان احتیاج دارند تا فرم تقاضای خود را به مناسب ترین شکل در بیاورند و هر آن چیزی که می بایست آن را آماده نمایند یک تغییر خوب و مثبت به حساب می آید. پناهندگی در کانادا در سال نخست، دشواری های زیادی برای شخص دارد، به این علت که اجازه کار کردن ندارند. پناهندگی در کانادا، در شرایطی می بایست انجام شود که شخص در شرایط سخت قرار گرفته و آن را به عنوان تنها مسیر خود جهت فاصله گرفتن و نجات از سختی ها بداند. پناهنده شدن در کانادا شرایط ویژه ای را دارا می باشد و در برخی مواقع این شرایط برای اشخاص مقداری سخت می باشد، که احتیاج اشخاص به فردی که بتواند همه کارها را به طور صحیح انجام دهد لازم و ضروری حس می شود.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

می‌تواند برایتان درخواست اقامت دائم کانادا را داده و شرایط مهاجرتتان به این کشور را فراهم کند. اگر امکان اخذ جاب آفر کانادا از کارفرمایان کانادایی را داشته باشید پس از دریافت پیشنهاد کار از کارفرما می‌توانید ویزای کار کانادا بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید. فرزندان بین ۶ تا ۱۸ سال شما با تحصیل در مدارس کانادایی ویزای دانشجویی می‌گیرند و والدین نیز می‌توانند با ویزای توریستی همراه آن‌ها شوند. پس از ورود به کانادا امکان تغییر ویزای توریستی به ویزای تحصیلی یا کاری وجود دارد.

دانشگاه ساسکاچوآن

ترنسفر به شما امکان این را می‌دهد تا 2 سال دوره دیپلم را در کالج‌های کانادا بگذرانید. در این صورت شما قادر خواهید بود تا مدرک لیسانس خود را، 2 ساله دریافت کنید. توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید با مدرک دیپلم هر کالجی در کانادا، وارد دانشگاه مورد نظر خود شوید، بلکه دانشگاه و کالج باید در برنامه ترنسفر دانشجویان با یکدیگر همکاری داشته باشند. در این برنامه که بیشتر توسط ایالت هایی خاص از کانادا مانند کبک اجرا می شود، شما باید تعداد شغل و یا مقدار سرمایه مورد نظر برنامه را در اختیار دولت فدرال همراه با اسناد و مدارک درخواستی قرار دهید. به‌طورکلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم وجود دارد که در این مطلب به بررسی تمامی راه‌های رایج و و شرایط مهاجرت می‌پردازیم. در صورتی که حدأقل 18 سال سن داشته و از اقامت دائم کانادا نیز برخوردارید، می‌توانید اسپانسر بستگان خود شده و برای مهاجرت به این کشور، از آن‌ها حمایت مالی کنید.

مسلما همه افراد نمی توانند تمامی مسائل حقوقی یک کشور را بیاموزند، بنابراین بهره گیری از دانش بهترین متخصصین راه حل مناسبی است. موارد متعددی را می توان به عنوان ویژگی های بهترین موسسه مهاجرتی کانادا نام برد که می توانند شما را در انتخاب یاری دهند. انواع روش های مهاجرت به کانادا شامل 7 روش اصلی است که یکی از آن ها را می توان به روش افراد خاص اختصاص داد.

ممکن است ایده نوآورانه نداشته باشید ولی بتوانید با پرداخت هزینه در یک ایده نوآورانه شرکت کنید و از آن طریق به کانادا مهاجرت کنید. استان‌های کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرتی خود که به PNP معروف است امکان جذب مهاجران خارجی را فراهم می‌کنند. اگر ورزشکار یا هنرمند در سطح بین‌المللی هستید و قادر به اثبات این موضوع نیز خواهید بود میتوانید مسیرویزای خود اشتغالی کانادا را انتخاب کنید. خرید ملک در کانادا همواره یکی از مسیرهای پرطرفدار سرمایه گذاری در کانادا می باشد. با این حال، مدت زمان گرفتن کارت PR کانادا برای بسیاری از متقاضیان ممکن است چندین ماه طول بکشد.