دسته‌ها
اخبار

قوانین جدید مهاجرت به کانادا-مهاجرت دی بی

این میزان مشارکت از نصف میزان شاخص سازمان توسعه و همکاری اقتصادی بالاتر است. علاوه بر این، ۶۴٪ کانادایی اذعان داشتند که در ماه گذشته به کسانی که نمی شناختند، کمک کرده اند. ۹۴٪ مردم کانادا اعلام کردند که اگر با مشکلی مواجه شوند، افرادی را می شناسند که می توانند روی آن ها حساب کنند.

این به این معنی می باشد که شخص متقاضی می بایست افسر مهاجرت را قانع کند که ازدواجش حقیقی بوده و تنها به دلیل گرفتن اقامت دائم کانادا، چنین درخواستی نکرده است. می خواهیم چند نمونه از طرح های مهاجرتی از روش سرمایه گذاری استانی را برای شما به صورت خلاصه توضیح دهیم تا آگاهی کاملی را درباره مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری به دست آورید. کشور کانادا در حال حاضر برای اشخاصی که از این روش می خواهند مهاجرت کنند، کم هزینه ترین کشور جهت سرمایه گذاری می باشد و شما برای مهاجرت از روش سرمایه گذاری به کانادا، نسبت به بقیه کشورها کم ترین سرمایه را احتیاج دارید. شما می توانید در آخر کار درخواست ویزای خود را بعد از گرفتن پذیرش تحصیلی و در کنار مدارک دیگر به طور آنلاین یا با ارسال فرم درخواست به دفتر ویزای کانادا، در منطقه زندگی خود اقدام نمایید.

  • در بسیاری از شرایط، مهاجران از این کشورها دستورالعملهای معتبر خود را با خود آورده اند.
  • در صفحه مشاورین رسمی و مجاز جهت انجام امور مهاجرتی به کاناداو صفحه وکیل مهاجرت به کانادا در ونکوور می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورید.
  • پس از تایید، فرد و خانواده وی اعم از همسر و فرزندان زیر 22 سال می توانند از این طریق اقدام نموده و در همان ابتدا اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند.
  • البته کسب امتیاز در اکسپرس اینتری بسیار دشوار بوده و در صورتی‌که فرد هیچ‌گونه تخصص و مهارت خاصی نداشته باشد برای کسب امتیاز ملزم به ارائه مدارک کارشناسی ارشد و بالاتر و نمره زبان بالای 7.5 است.

داشتن تمکن مالی کافی برای ساپورت زندگی خود و خانواده نیز از دیگر ضروریات شرکت در این طرح است. مدت زمان بررسی پرونده‌ها حدودا 23 ماه زمان می‌برد (بدون احتساب زمان بایومتریک) و پس از تایید، متقاضیان اقامت دائم کانادا را به دست می‌آورند. در برنامه مهاجرتی آتلانتیک پس از دریافت دعوتنامه شغلی باید طرحی به نام برنامه اسکان نیز به کارفرما ارائه داد. این مرحله به مهاجران کمک می‌کند تا مراحل استقرارشان با سادگی بیشتری انجام شده و تمام اطلاعات مورد نیاز را برای تطبیق یافتن با شرایط جدید زندگی به دست آورند. پیش از هر چیز بهتر است بدانید که این برنامه به صورت رایگان ارائه شده و کارفرمایان پس از پیشنهاد جاب آفر می‌توانند نیروی کار آینده خود را به یکی از سازمان‌های ارائه دهنده خدمات اسکان معرفی کنند.

اداره مهاجرت کانادا به ایالت های مختلف کانادا این اجازه را می دهد تا نیازمندی نیروی خود را به واسطه استخدام نیروی کار ماهر خارجی برطرف کنند. اداره مهاجرت کانادا پس از بررسی های لازم، در صورتی که اطلاعات و شرایط کامل باشد، به متقاضی اقامت دائم کانادا را اعطا می کند. برای مهاجرت کاری به کانادا می بایست از طریق ویزای اکسپرس انتری اپلای کنند . در صورت به حد نصاب رسیدن امتیازات می‌توانند اقامت دائم کانادا را گرفته و آنجا وارد بازار کار شوند. با توجه به اینکه سابقه کار زیادی ندارند امتیاز شان به حد نصاب نمی رسد.

وکیل پناهندگی در کانادا

سلام،من کلا حدفم زندگی در کاناداست و خوب طبیعطا شامل کار در انجا هم میشه بنده استاد کار مبلمان هستم ایا میتونم از طریق این حرفه مهاجرت کنم و چگونه میتونم کارفرمایی در انجا پیدا کنم تا برایم دعوت نامه بفرستد؟ممنون میشم جواب بدین. سلام،من کلا حدفم زندگی در کاناداست و خوب طبیعتا شامل کار در انجا هم میشه بنده استاد کار مبلمان هستم ایا میتونم از طریق این حرفه مهاجرت کنم و چگونه میتونم کارفرمایی در انجا پیدا کنم تا برایم دعوت نامه بفرستد؟ممنون میشم جواب بدین. در صورتی که بتوانید برای خودتان کاری را در این کشور بیابید، این اجازه به شما داده خواهد شد تا برای فرزن و خانواده تان نیز در خواست ویزا کنید و همین مسئله موجبات تحصیل فرزندتان را فراهم میکند. شرایط به گونه ای است که تنها افرادی موفق به ادامه تحصیل می گردند که با اشتیاق رشته تحصیلی را انتخاب کرده و وارد دانشگاه شده اند و این مسئله برای دانشگاه نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای کار در کانادا باید در سیستم امتیازبندی کارگران ماهر قرار بگیرید.

کانادا دهمین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس طراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت های شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوبیت آن در بین مهاجرین شده است. به‌همین‌دلیل بخش زیادی از نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق مهاجران تامین می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهاجرت به کانادا از طریق کار، امکان دریافت اقامت دائم این کشور است. همین موضوع باعث شده تا مهاجرت کاری، یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرت به کانادا شود. بدین معنی که شخصی با داشتن ثروت زیاد و تمکن مالی بالا، درصورت داشتن باقی شرایط مهاجرت به کانادا، می‌تواند برای این کار اقدام کند.

ساختار سیاسی و قوانین کانادا

پیشنهاد شغلی معتبر استخدام تمام وقت برای حداقل یک سال یا گواهی تایید صلاحیت در آن حرفه را که از یکی از استان های کانادا یا بصورت فدرال صادر شده باشد را دارا باشید. مهاجرت از طریق کارافرینی برای شخص سرمایه گذار بی‌شک تصمیم جدی و بزرگی است. چرا که سرمایه گذار علاوه بر خانواده، سرمایه خود که حاصل تمام دست رنجش در تمام سال‌های زندگی است را نیز با خود همراه می‌کند. در انتهای این مرحله یک سفر به کشور های مجاور ایران برای مصاحبه سفارت کانادا الزامی است که اقدامات دریافت ویزا و پیکاپ ویزا نیز توسط موسسه تراست انجام خواهد شد. به کمک مشاورین تراست کارفرمای مناسب و پیشنهاد کاری با مجوز LMIA برایتان اخذ می شود.

کانادا پذیرای 500000 مهاجر جدید در سال 2025 است

از طرف دیگر متقاضی مهاجرت به کانادا به روش تحصیلی ابتدا باید یک درخواست پذیرش به دانشگاه‌های کانادا پر کرده و مبلغی معادل 100 تا 250 دلار پرداخت کند که این مبلغ بستگی به نوع دانشگاه در کانادا دارد. متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می‌بایست هزینه دیگری معادل 235 تا 500 دلار بابت دریافت ویزای تحصیلی و انگشت‌نگاری بیومتریک پرداخت کند. برای دریافت ویزای تحصیلی نیز متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل ملزم به ارائه نامه تمکن مالی به سفارت کانادا است. در این مقاله به بررسی روش ها و راه های مهاجرت به کانادا در سال 2021 می پردازیم. با توجه به امکانات رفاهی و اجتماعی موجود در کشورهای توسعه یافته، امروزه بسیاری از ساکنین سایر کشورها راه های مهاجرت و گرفتن اقامت کشورهای پیشرفته از جمله کشور کانادا را بررسی می کنند. این افراد از ملت های مختلف که شامل ایرانیان هم می شود، برای فراهم کردن آینده ای بهتر برای خود، خانواده و فرزندانشان در جستجوی مقصدی قابل اطمینان هستند.