دسته‌ها
اخبار

قانون را زیر پا نگذارید – ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد!


اداره اعلام کرد در روز پنجشنبه برنامه هایش برای مق، با مهاجرت غیرقانونی فوق العاده مورد انتظار (علاوه بر فاجعه موجود در مرز) پس از لغو ،وان 42 در 11 می.

طرح بی قانونی در بالای بی قانونی است، تا آ،.

بسیاری از جزئیات هنوز نامشخص است، اما برگه ای حاوی اطلاعات مشخص درباره چیزی در اطلاعیه روز پنجشنبه وزیر امور خارجه بلینکن و وزیر امنیت داخلی مایورکاس تصویر کلی را نشان می دهد. به طور خلاصه، ،ت بایدن تلاش می کند تا مهاجرت نامحدود را به طور موثر مدیریت کند، اما به گونه ای که مطبوعات بد را به حداقل برساند. اصل این طرح – مانند رویکرد کل ،ت در مورد مهاجرت – به جای اعمال محدودیت های مهاجرتی که توسط نمایندگان منتخب مردم آمریکا وضع شده است، به طور کامل بر روی انطباق با خواسته های خارجی ها متمرکز است.

پیامدترین “اقدامات گسترده” اعلام شده توسط ،ت به دنبال “گسترش مسیرهای قانونی” برای پذیرش بیشتر بیگانگان بدون حق ورود به ایالات متحده است، به ،وان وسیله ای برای کاهش تعداد افرادی که به گام ناهنجار سیاسی از عبور متوسل می شوند. به صورت غیر قانونی مشکل این است که راه‌های قانونی اضافی غیرقانونی هستند، و اجرای مفروض اجرای سخت‌گیرانه‌تر برای سوق دادن مردم به استفاده از این مسیرها چندان سخت نیست.

“مسیرهای قانونی”. ،ت انواع استفاده های جدید یا گسترش یافته از قدرت محدود رئیس جمهور را پیشنهاد می کند. اندی مک کارتی در National Review و همکار CIS من جورج فیشمن به طور گسترده در مورد سوء استفاده پرزیدنت بایدن از آزادی مشروط نوشته اند، اما نسخه TL:DR این است که کنگره اختیار محدودی را برای استفاده از آزادی مشروط برای پذیرش خارجی های غیرقابل قبول به دلایل اضطراری – که برای چنین مواردی در نظر گرفته شده است – اعطا کرده است. به ،وان مثال مواردی مانند فوریت های پزشکی یا کمک به مجریان قانون. همه رؤسای جمهور (به جز ترامپ) پاکت نامه را فشار داده اند و باعث شد که کنگره در سال 1996 تلاش کند اختیارات رئیس جمهور را محدود کند. بایدن از هر چیزی که پیشینیان تصور می ،د فراتر رفته است و از آزادی مشروط به ،وان ابزاری برای پذیرش واقعی هر خارجی که بخواهد، به هر دلیلی، به هر تعداد استفاده کرده است – تا کنون یک میلیون نفر در دو سال گذشته.

(با اضافه ، ابزارهای دیگر علاوه بر آزادی مشروط، ،ت بایدن بیش از 2 میلیون بیگانه غیرقانونی را بازداشت کرده و سپس در ایالات متحده آزاد کرده است – بیش از کل مجاز مهاجرت در همان دوره.)

تعدادی از ایالت‌ها به رهبری تگزاس و فلوریدا شکایت‌هایی را برای جلوگیری از قدرت گرفتن رئیس‌جمهور از آزادی مشروط تشکیل داده‌اند. و از آنجا که رئیس جمهور نشان داده است که نمی توان به او اعتماد کرد تا از صلاحدید مسئولانه استفاده کند، کمیته قضایی مجلس نمایندگان هفته گذشته یک مصوبه را تصویب کرد. صورت حساب تا این اختیار از بین برود و تنها کاربردهای مجاز آزادی مشروط به تفصیل بیان شود.

اما در این میان، ،ت، در این حوزه نیز مانند سایر حوزه‌ها، تا زم، که بتواند از پس آن بربیاید، به دنبال اقدامات غیرقانونی خود است. حرکاتی که روز پنجشنبه اعلام شد، غیرقانونی بودن را تا 11 شماره گیری می کند:

  • استفاده از آزادی مشروط را از طریق برنامه زمان بندی CBP One گسترش دهید، که اساساً مانند برنامه رزرو رستوران OpenTable است، اما برای مهاجرت غیرقانونی. ده‌ها هزار نفر از ونزوئلایی‌ها، کوبایی‌ها، هائیتی‌ها و نیکاراگوئه‌ای (و بسیاری دیگر از جمله مکزیکی‌ها) که حق ندارند به اینجا نقل مکان کنند، از طریق بنادر ورودی مرزی (و حتی فرودگاه‌های داخل کشور) از طریق CBP One منتقل شده‌اند.
  • «آزادی مشروط اتحاد مجدد خانواده» را گسترش دهید، برنامه‌ای ساخته‌شده برای این که افراد در لیست انتظار گرین‌کارت از برخی کشورها بتوانند از صف خارج شوند. اوباما آن را برای کوبایی‌ها و هائیتی‌ها به‌طور بی‌هوشی ترسیم کرد، و اکنون بایدن امتیازات پرش از خط را به مردمی از السالوادور، گواتمالا، هندوراس و کلمبیا گسترش خواهد داد. و
  • مراکزی را در آمریکای لاتین ایجاد کنید تا در واقع بیگانگان غیرقابل قبول بیشتری را استخدام کنید، احتمالاً آنها را از قبل برای پناهندگی معاینه کنید و سپس ،، را که حداقل مصاحبه غربالگری را پشت سر می گذارند، مشروط کنید، تا خودشان به سمت مرز نروند.

“پیامدهای سخت تر”. متعادل ، همه اینها برای ،، که از این مسیرهای “قانونی” استفاده نمی کنند و به هر حال از مرز می پرند، “عواقب سخت تر” است. (چرا پیامدها در ابتدا سخت تر نبودند؟) اما این وعده ها در مورد اجرای سخت تر عمدتا توخالی هستند. به ،وان مثال، این لاف زدن که «حذف سریع» به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار خواهد گرفت، چندان زیاد نیست، زیرا از سال 1996 در قانون وجود دارد، اما این ،ت تاکنون عموماً از استفاده از آن خودداری کرده است. علاوه بر این، دریچه فرار شناخته شده جه، برای بیگانگ، که در معرض حذف سریع قرار دارند این است که اگر مشخص شود که آنها “ترس معتبر” از بازگشت دارند، همانطور که تقریباً همه ،، که چنین ادعایی دارند، به سرعت به کشور رها می شوند. از آنجایی که ،ت با بازداشت مخالف است. و حتی ،، که بازداشت می شوند در مدت کوتاهی آزاد می شوند، قبل از اینکه پرونده آنها حل شود عقب ماندگی ها چند ساله هستند).

چند مورد دیگر در اطلاعیه روز پنجشنبه قابل توجه بود. هم بلینکن و هم مایورکاس همکاری های منطقه ای بزرگی انجام دادند. مشکل این است که همکاری با کشورهای همسایه حتی حرکت می کند بیشتر مردم اینجا، به طور غیرقانونی از محدودیت های عددی تصویب شده توسط کنگره فراتر می روند.

در عوض آنچه ما نیاز داریم همکاری با کشورهای به اصطلاح دروازه بان است حد جریان‌های مهاجرت، کاری که ترامپ به‌صورت موقت انجام داد، اما اروپا سیستماتیک‌تر از ما به آن نزدیک شده است. (CIS این هفته میزبان یک میزگرد درباره کشورهای دروازه بان بود؛ به ویژه سهم سفیر سابق ایالات متحده در مکزیک کریستوفر لاندو قابل توجه بود.)

هدف سیاست مهاجرتی بایدن همان است: «پروری ایمن، منظم و انس، از مهاجران»، به هر تعداد که خود مهاجران انتخاب کنند، صرف نظر از قو،ن آمریکا یا افکار عمومی.

سرانجام، بلینکن و مایورکاس تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا سونامی بی‌سابقه مهاجرت غیرقانونی و سوپرسونامی آتی در 11 مه را به گردن «تبلیغات» قاچاقچیان و هم‌سفران جمهوری‌خواهشان بیندازند. این بدیهی است که یک انحراف حساس است، اما حتی منطقی هم نیست. «اطلاعات نادرست» در مورد اینکه اگر از مرز بپرید چه اتفاقی می‌افتد می‌تواند برخی افراد را وادار کند که هزینه و خطر چنین سفری را متقبل شوند، اما اگر نتایج با «اطلاعات نادرست» مطابقت نداشت، هیچ‌، دنبال نمی‌شد – اینطور نیست برنگرد

دلیل اینکه میلیون‌ها نفر از 20 ژانویه 2021 آمده‌اند این است که گزارش‌های مربوط به دعوت جو بایدن به مهاجران بالقوه جهان درست است: اگر از مرز رد شوید و خودتان را تحویل دهید، شانس واقعاً خوب است – تقریباً اگر بخواهید تضمین شود. ادعا کنید که نابالغ هستید یا یکی را با خود بیاورید – که به ایالات متحده آزاد خواهید شد، بعید است که هرگز مجبور به ، آن شوید.

غم انگیزترین موضوع این ادعاست که تلاش های قهرمانانه ،ت بایدن-هریس بیهوده خواهد بود «مگر اینکه کنگره اقدامات اصلاحات مهاجرتی را که رئیس جمهور بایدن در اولین روز ریاست جمهوری خود درخواست کرده بود، انجام دهد». بنابراین حکومت جمهوری اسلامی مسئول فاجعه مرزی است، مگر اینکه با آنچه که احتمالاً هست موافقت کند رادیکال ترین پیشنهاد مهاجرت در تاریخ – این امر باعث عفو همه افراد غیرقانونی، افزایش بیشتر مهاجرت قانونی و تضعیف اجرای قانون می شود. من مطمئن نیستم که آنها انتظار دارند این را باور کنند.

به طور خلاصه، نکته اطلاعیه روز پنجشنبه، کنترل آسیب پیشگیرانه برای چیزی بود که مردم در 11 می شروع به دیدن خواهند کرد (با فرض اینکه در برابر فاجعه ای که دو سال شاهد آن بودیم بی حس شده باشند). هدف سیاست مهاجرتی بایدن ی،ان است: «پروری امن، منظم و انس، با مهاجران»، به هر تعداد که خود مهاجران انتخاب کنند، صرف نظر از قو،ن آمریکا یا افکار عمومی.




منبع: https://cis.org/Krikorian/Biden-Aliens-Dont-Break-Law-Well-Do-It-You