دسته‌ها
اخبار

فرم I-797 اطلاعیه اقدام توضیح داده شده است


فرم I-797 نامه اطلاعیه اقدام

اگر اخیراً یک فرم I-797 اطلاعیه اقدام از خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS)، این به سادگی یک “شکل” ارتباط است. USCIS، مانند بسیاری از سازمان های ،تی، از شماره های فرم برای شناسایی اسناد مختلف استفاده می کند.

ممکن است با برنامه هایی از USCIS که دارای شماره فرم هستند آشنا باشید. اما حتی مدارکی مانند گرین کارت دارای شماره فرم رسمی هستند (فرم I-551). تقریباً هر سندی که برای شما ارسال می کند دارای یک شماره فرم است. این شامل نامه‌ها، اخطارها، تأییدیه‌ها و دیگر انواع ارتباطات است.

USCIS از چندین نوع مختلف فرم I-797 برای برقراری ارتباط با مشتریان یا انتقال مزایای مهاجرت استفاده می کند. اه، مختلفی دارد. فرم I-797 فرمی نیست که بتو،د آن را پر کنید. با این وجود، فرم I-797، اطلاعیه اقدام، ممکن است اطلاعات بسیار مهمی را در مورد پرونده شما ارسال کند.

فرم I-797، اطلاعیه اقدام توضیح داده شده است

USCIS این اطلاعیه اقدام I-797 را هنگامی که درخواست یا دادخواستی را تأیید می کند صادر می کند. همچنین ممکن است بشنوید که مردم از آن به ،وان “اعلامیه تایید” یاد می کنند. فرم I-797 Notice of Action یک نامه تایید رسمی است که می تواند به ،وان مدرکی برای برخی مزایای مهاجرت عمل کند و ممکن است در برخی موارد به ،وان مدرک استفاده شود. این یک سند مهم است که باید آن را در مک، امن ذخیره کنید.

اطلاعیه تایید اقدام i-797 فرم

به ،وان مثال، فرم I-797 Notice of Action تصویر بالا یک اخطار تأییدیه برای دادخواست I-130 است.

فرم I-797آاطلاعیه اقدام

USCIS فرم I-797A را به ،وان جایگزینی فرم I-94 ورود/،وج برای متقاضیان صادر می کند. رایج ترین دلیل برای صدور فرم I-797A تغییر آدرس است. I-797A تأییدیه ای برای تغییر آدرس است و مدرکی دال بر حضور قانونی متقاضی در ایالات متحده است. متقاضی می تواند اقامت خود را در ایالات متحده از طریق تاریخ مشخص شده در I-94 که در ،مت پایین فرم I-797A قرار دارد، ادامه دهد.

فرم I-797باطلاعیه اقدام

فرم I-797B برای تأیید دادخواست کارگر خارجی صادر شده است، اما شامل سوابق ورود/،وج I-94 نیست. USCIS I-797B را برای متقاضی، که در حال حاضر در ایالات متحده اقامت دارند و همچنین برای متقاضی، که از کشور خود درخواست می کنند، صادر می کند. متقاضی، که فرم I-797B را دریافت می کنند و در حال حاضر در ایالات متحده اقامت ندارند، برای ورود به ایالات متحده باید برای مهر ویزا در کشور خود مراجعه کنند.

فرم I-797سیاطلاعیه اقدام

USCIS فرم I-797C، اطلاعیه اقدام، را برای یک مشتری ارسال می کند تا اطلاعات مربوط به اطلاعیه های مربوط به:

  • اعلامیه رسید: USCIS پس از ثبت دادخواست یا درخواست، یک اعلامیه رسید صادر می کند. نامه دریافت پرونده توسط USCIS و همچنین پرداخت هزینه پرونده را تأیید می کند. همچنین شامل یک شماره رسید برای پیگیری آنلاین پرونده است.
  • اعلامیه رد: اخطاریه رد زم، صادر می شود که پرونده ای به دلیل ناقص بودن اطلاعات برای پذیرش برای پردازش، اطلاعات نادرست یا پرداخت نادرست برای تشکیل پرونده پذیرفته نشود.
  • اطلاعیه انتقال: USCIS گهگاه پرونده ها را به دفاتر دیگر منتقل می کند تا زمان پردازش را بهبود بخشد. هنگامی که پرونده ها به دفتر USCIS دیگری منتقل می شوند، یک اخطار انتقال به درخواست کنندگان و متقاضیان اطلاع می دهد.
  • پرونده ها را دوباره باز کنید: اخطار بازگشایی حاکی از آن است که پرونده ای که قبلاً رد شده بود بازگشایی شده و در حال رسیدگی است.
  • اطلاعیه قرار ملاقات: اعلامیه های قرار ممکن است برای بیومتریک، مصاحبه یا سایر انواع قرار ملاقات USCIS باشد. نامه تاریخ و زمان قرار ملاقات را برای متقاضی اعلام می کند.

اگر نامه رسید I-797C را دریافت کنید، حاوی یک شماره رسید خواهد بود. از شماره رسید برای بررسی وضعیت پرونده خود استفاده کنید. نامه رسید نامه ای است که ثابت می کند متقاضی درخواست سود ارائه کرده است. USCIS مشخص نکرده است که آیا آن متقاضی واجد شرایط دریافت مزایای مهاجرت است یا خیر. برای مثال، پس از ثبت موفقیت آمیز فرم N-400 برای تبدیل شدن به یک شهروند تابعیت ایالات متحده، USCIS فرم I-797C را به ،وان تأییدیه دریافت و پذیرش درخواست شما برای شما پست می کند. این بدان م،ا نیست که USCIS درخواست شما را برای تابعیت تایید کرده است.

اطلاعیه نمونه اقدام i-797c

وقتی فرم I-797C را از طریق پست دریافت کردید، آن را با دقت بخو،د. عمل ن، به یک اقدام لازم می تواند منجر به تاخیر در پرونده شما شود.

توصیه شده: شماره رسید USCIS توضیح داده شده است

فرم I-797D

فرم I-797D نامه ای است که همراه با کارت های مزایای خاصی ارائه می شود. اگر USCIS یک کارت اقامت دائم (گرین کارت) یا کارت مجوز اشتغال (مجوز کار) را پست کند، فرم I-797D به همراه آن خواهد بود.

فرم I-797Eاطلاعیه اقدام

فرم I-797E، اطلاعیه اقدام، بیشتر به ،وان درخواست مدرک (RFE) شناخته می شود. نامه درخواستی برای اسناد اضافی برای پشتیب، از درخواست یا دادخواستی است که در USCIS ثبت کرده اید. اگر این نامه را دریافت کردید، مسئولیت ارائه مدارک درخواست شده در فرم I-797E بر عهده شماست.

اخطار را به دقت بخو،د و شواهد را در بازه زم، ذکر شده در فرم I-797E ارسال کنید. عدم پاسخگویی یا ارائه مدارک مورد درخواست، پرونده شما را به تاخیر می اندازد و ممکن است منجر به رد شود.

توصیه شده: چگونه به یک درخواست USCIS برای شواهد (RFE) به درستی پاسخ دهیم

فرم I-797اف، نامه حمل و نقل

فرم I-797F یک نامه حمل و نقل است که در خارج از کشور صادر می شود تا به متقاضیان اجازه سفر به ایالات متحده را بدهد. معمولاً برای ،نان دائمی قانونی (دارندگان گرین کارت) که خارج از ایالات متحده هستند و گرین کارت آنها گم، دزدیده یا مثله شده است صادر می شود. مقیمان دائمی که کمتر از یک سال در خارج از ایالات متحده بوده اند، می توانند با پر ، فرم I-131A، درخواست برای سند سفر (اسناد حامل) نامه حمل و نقل دریافت کنند.

درباره CitizenPath

CitizenPath راهنمایی های ساده، مقرون به صرفه و گام به گام را از طریق برنامه های مهاجرتی USCIS ارائه می دهد. افراد، وکلا و غیر انتفاعی از این سرویس روی دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند تا فرم های مهاجرت را به طور دقیق تهیه کنند و از تاخیرهای پرهزینه جلوگیری کنند. CitizenPath به کاربران اجازه می دهد تا این سرویس را به صورت رایگان امتحان کنند و 100٪ ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد که USCIS برنامه یا دادخواست را تأیید می کند. ما از دادخواست کمک به یکی از بستگان برای دریافت گرین کارت (فرم I-130)، درخواست شهروندی (فرم N-400) و چندین فرم رایج دیگر USCIS پشتیب، می کنیم.

توجه به خواننده: این پست در ابتدا در 10 اکتبر 2017 منتشر شده است و با بهبودهایی اصلاح شده است.




منبع: https://citizenpath.com/form-i-797-notice-action/