دسته‌ها
اخبار

فرم متقاضیان مهاجرت به عمان کاریابی بین المللی افق-مهاجرت دی بی

اما در مقابل تحصیل در آلمان هزینه بسیار کمی دارد و تحصیل فرزندان نیز رایگان است. افرادی که متقاضی دریافت اقامت عمان از طریق تحصیل هستند، باید برای دریافت ویزای تحصیلی عمان اقدام کنند. متقاضیان برای دریافت ویزای تحصیلی نیاز به یک حامی مالی عمانی و یک مجوز رسمی از طرف مقامات مربوطه در دانشگاه دارند. مهاجرت به عمان از طریق ازدواج، از دیگر راه‌های مهاجرت به این کشور است.

  • مثلا وقتی شما ملکی را در عمان خریداری می‌کنید، آن ملک برای همیشه متعلق به شما نخواهد بود بلکه مالکیت آن ملک، فقط تا 90 سال به شما تعلق خواهد داشت.
  • شهروندان ایرانی می‌توانند ویزای عمان را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.
  • با صدور قوانین جدید در زمینه دریافت اقامت کشور عمان از طریق ازدواج، افراد به راحتی می‌توانند به کشور عمان مهاجرت کنند.
  • قطعا با محصول گام به گام کار در خارج از کشور ما می توانید کار مورد نظرتان را پیدا کنید.
  • با توجه به ذکر این نکته که سرمایه گذاری در عمان باعث اخذ اقامت این کشور نمیگردد میتوانید با دیدی باز کشور مناسبی را برای سرمایه گذاری و مهاجرت انتخاب نمایید.

پس از انجام این مراحل، متقاضی باید در سفارت عمان حضور یابد و آزمایش‌های بیومتریک (انگشت‌نگاری و عکس) بدهد و گواهی پزشکی به سفارت ارایه کند. اما نکته خیلی مهم این است که افراد متخصصی که به فکر کار در این کشور هستند می بایست ابتدا شرایط کار در کشورهای دیگر را با شرایط مهاجرت به عمان از طریق کار بررسی نموده و با اطلاعات کامل اقدام به مهاجرت کاری به این کشور نمایند. با توجه به تصویب قوانین جدید دولت عمان، برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و افزایش نرخ سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت با مالکیت 100% برای افراد خارجی حتی ایرانیان ممکن است.

انواع مجوزهای اقامت عمان

یکی دیگر از راه های مهاجرت به عمان پناهندگی کشور عمان می باشد که این روش به علت خطراتی که دارد به هیچ عنوان به شما توصیه نمی شود و تنها برای اطلاعات بیشتر شما، درباره این موضوع توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. به طور کلی پناهنده به فردی اطلاق می شود که به دلایل سیاسی، اجتماعی، نژادی، مذهبی و غیره از بازگشت به کشور خود ترس دارد. عبور غیرقانونی از مرزها تبعات و خطرات جانی و مالی زیادی برای افراد در پی دارد و حتی بعد از ورود به کشور موردنظر با توجه به شرایط نامساعد کمپ های تهیه شده برای پناهندگان تجربه تلخ و خطرناکی برای شما رقم خواهد خورد.

تیم الست گروپ بر اساس شرایط فرد متقاضی و میزان سابقه ای که ایشان دارد، خدمات کاملی را در زمینه دریافت قرارداد استخدامی و مهاجرت کاری به کشور عمان برای ماماها و نیروی کادر درمان ارائه می دهد. همان گونه که ملاحظه فرمودید در قسمت پیشین از متن مهاجرت کاری ماما به عمان لیستی از اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای این برنامه ی مهاجرتی را برای شما عزیزان بیان داشتیم و خدمت شما گفتیم که همه ی این مدارک باید به زبان انگلیسی مورد ترجمه واقع شوند. اکنون و در بخش دیگری از نوشتار خود تصمیم داریم در زمینه ی مدرک زبان خارجه ای که در این نوع از مهاجرت مورد نیاز می باشد، صحبت نماییم. این ها مهم ترین مدارکی می باشند که هر فرد ماما که تمایل دارد، ویزای کاری کشور عمان را دریافت نماید باید آن ها را آماده تحویل نماید. از شما عزیزان خواننده دعوت می کنیم، در بخش های بعدی از نوشتار مهاجرت کاری ماما به عمان نیز با ما همراه باشید. در ادامه قصد داریم موارد جالب و کاربردی را برای شما بیان نماییم که می توانید در برنامه های مهاجرت کاری به کشورهای مختلف از این مطالب استفاده نمایید.

ویدئو و فایل صوتی موسسه ملک پور در رابطه با نکات مهم مهاجرت به عمان

مهاجراتساین تلاش می کند مرجع پاسخ به سؤالات متداول مربوط به مهاجرت به کانادا باشد. خواندن مقالات با موضوعات مرتبط با مهاجرت به عمان ، یکی از راههای آشنایی قبل از مهاجرت به عمان یا انتخاب مقصد مهاجرت می باشد. همان گونه که مشاهده فرمودید در آغاز همین مقاله و در بخش های مختلف آن با این گروه مشاوره ی مهاجرتی را به شما عزیزان معرفی و مراجعه به این تیم با تجربه را پیشنهاد دادیم. فرزندان زیر 21 سال که در این طرح مهاجرتی پیوست شده اند، می توانند از تحصیلات حکومتی رایگان این کشور استفاده کنند. در این مرحله می بایست مدارک فرد متقاضی از طریق فرآیند Dataflow ارزیابی و بررسی شوند. پس از اتمام آزمون تا 10 دقیقه بعد از آن، نتیجه ی آزمون در وبسایت مورد نظر درج میشود و توسط فرد متقاضی نیز قابل مشاهده می باشد.

برای اخذ هر نوع از ویزا جهت مهاجرت به عمان، باید مدارک خود را به صورت آنلاین و یا حضوری به سفارت این کشور در تهران تحویل دهید. برای مهاجرت به عمان بهتر است ابتدا در مورد این کشور تحقیقات لازم را انجام دهید و شرایط خود را با موقعیت این کشور وفق دهید. سپس بر اساس نوع نیازی که دارید یکی از انواع مهاجرت به این کشور را انتخاب کرده و در این زمینه اقدام کنید. هدفی که برای مهاجرت به عمان دارید می‌تواند در این زمینه شما را یاری کند.

افرادی که قصد مهاجرت به کشور عمان در سال 2022 را دارند، بهتر است در مورد قوانین این کشور اطلاعاتی به دست آورند. طبق آخرین آمار سرشماری، کشور عمان بالغ بر 4 میلیون و 657 هزار نفر جمعیت دارد. متقاضیان برای تحصیل در مقطع دکترا چنانچه رزومه تحصیلی قوی داشته باشند، می‌توانند بورسیه تحصیلی دریافت کنند. با ثبت شرکت در عمان علاوه بر اقامت یک ساله و افتتاح حساب بانکی به عنوان شخص حقیقی، می‌توانید برای خانواده و شرکا و خانواده آنها اقامت عمان را بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار در عمان

از لحاظ بازگانی و بیزینس از تمامی راهها و مسیرهای آبی و خاکی استفاده کرده و محدودیتی ندارد . این کشور دارای سه منطقه آزاد تجاری بزگ است و دارای نامحدود معافیت مالیاتی سالیانه تا سقف 40 سال می باشد. در ادامه اطلاعاتی در مورد مهاجرت کاری پزشکان به عمان ذکر خواهد شد. عبور غیرقانونی از مرزها همواره مشکلات فراوانی را در طول مسیر برای افراد به دنبال دارد و حتی پس از ورود به کشور مقصد، با توجه به شرایط نامناسب اردوگاه‌های اقامتی، تجربه تلخ و دردناکی برای پناهندگان رقم خواهد خورد. درصورتی‌که زنی همسر عمانی‌اش فوت‌شده باشد و یا از وی طلاق گرفته باشد با دارا بودن تمامی موارد ذکرشده و عدم ازدواج مجدد با شخص غیر عمانی قادر خواهد بود تابعیت این کشور را اخذ نماید.

لذا این بخش را باید به عنوان خط قرمز مهاجرت به عمان از طریق ازدواج در نظر گرفت. درصورتی‌که نیاز است اعضای خانواده متقاضی هم همراهش باشند، باید ویزای اقامت مخصوص به خود داشته باشند. سرمایه گزاری از طریق خرید ملک در عمان یکی از دیگر از راههای اخذ اقامت این کشوراست.دولت عمان به همین جهت نقاط مسکونی و شهرک‌‌های ویژه ایی را جهت سرمایه گزاران در نظر گرفته است که می‌توان به شهرک الموج مسقط اشاره کرد.