دسته‌ها
اخبار

غیرانسانی بودن مرزبانی به اوج جدیدی رسیده است


خانواده ای با یک نوزاد که یک شبه بیرون در سرما منتظرند. یک زن باردار که چندین روز ،اصر را تحمل می کند. یک افغان که برای ارتش آمریکا به ،وان مترجم کار می کرد، به امید آب و غذا. پناهجوی، که از آفریقا و آسیا سفر می ،د و به دنبال محافظت بودند.

اینها برخی از آنها هستند حدود 150 مهاجر که گفت منتظر بودند پنج روز یا بیشتر برای کمک از گشت مرزی ایالات متحده، پس از آن که آنها قبلاً وارد خاک ایالات متحده شده بودند اما بین دیوارهای مرزی نزدیک سن دیگو نگهداری می شدند.

گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه گشت مرزی، یکی از سازمان‌های فرعی گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP)، گروه بزرگی از مهاجران را بدون تامین سرپناه، غذا یا آب کافی برای روزها بین دیوارهای مرزی نگه داشته است، خطرات و آزار پناهجویان را در مرز نشان می‌دهد. – حتی یک بار که آنها وارد ایالات متحده شده اند.

افراد به خبرنگاران گفتند که برخی از اعضای این گروه یک هفته تمام بین لایه‌های دیوار مرزی نزدیک بندر ورودی سن یسیدرو منتظر گشت مرزی بودند تا آنها را پردازش کند و بسیار بیمار بودند. آنها ابراز نگر، ،د که با باران و قرار گرفتن طول، مدت در معرض عوامل، ممکن است ،ی به زودی بمیرد.

افسران آمریکایی به وضوح از این گروه و شرایط وحشتناکی که با آن روبرو بود آگاه بودند. رو،مه‌نگاران چندین بار شاهد بودند که ماموران آمریکایی سوار بر ون و ATV توسط گروه در حال رانندگی بودند. وقتی مأموران بالا،ه متوقف شدند، مهاجران به سرعت به دنبال کمک آمدند – اما تنها چند ده نفر اجازه داشتند هر بار از دروازه ای در دیوار دوم عبور کنند. در یک نمونه، ماموران گشت مرزی در خودروهای SUV و ATV، افرادی را که سعی می‌،د منطقه را از طریق سوراخی در دیوار ، کنند، متوقف ،د و آنها را دوباره به داخل “گله” انداختند.

در طول این مصیبت، ماموران گشت مرزی به مهاجران یک کو، آب برای بیش از 100 نفر می دادند. قرار بود 24 ساعت طول بکشد. تنها غذای ارائه شده از طرف دیوار مکزیکی از یک کلیسای مکزیکی عبور داده شد. علیرغم تهدیدهای گشت مرزی، یک داوطلب در سمت ایالات متحده تلاش کرد پتو و وسایل بار، را برای گروه بیاورد.

آیا این کار از نظر قانونی مجاز است؟

CBP توسط استانداردهای بازداشت که آژانس را م،م می کند تا “تمام تلاش” را برای انتقال و رسیدگی به افراد تحت بازداشت خود در “کمترین زمان” انجام دهد. استانداردها 72 ساعت را به ،وان حدا،ر زمان برای اقامت مهاجران در تاسیسات CBP ذکر کرده اند. دستورالعمل ها همچنین نیاز به تهیه آب آشامیدنی و غذا در فواصل منظم دارد. مشخص نیست که CBP برای نگه داشتن مردم در هوای آزاد بین دیوارهای مرزی به چه اختیاری متکی است.

گشت مرزی گفت که در تنها بی،ه ای که به نظر می رسد آژانس در مورد این وضعیت وحشتناک گفته است یک منبع رسانه ای که فضای کافی در ایستگاه های خود در منطقه سن دیگو برای پردازش مهاجران اضافی نداشت.

آیا این یک حادثه منفرد است؟

متاسفانه نه. این گزارش ها تاکید می کند که ناظران و سازمان های غیرانتفاعی که در امتداد مرز سن دیگو-تیجوانا کار می کنند، از اوا، سال گذشته شاهد رفتار مشابه با گروه های پناهجو بوده اند. گزارش هایی از این عمل بوده است ماه ها در گردش است، و به احتمال زیاد “این اتفاق می افتد.”

به نظر می رسد اکنون به خطر انداختن جان مردم بخشی از سیاست مرزی ایالات متحده است. این سیاست‌ها از بازگرداندن پناهجویان به شرایط مضر در مکزیک تحت ،وان 42 تا اقداماتی – که به طور رسمی تأیید شده‌اند یا نه – که مستقیماً باعث مرگ مردم شده‌اند را شامل می‌شود.

به ،وان مثال، از ماه مارس، ماموران مرزب، دو نفر را به ضرب گلوله کشتند. یکی از آنها بدون سلاح ظاهر شد و دیگری که به یک مامور ضربه زد با “چوب چوبی” پس از تلاش مکرر برای دور شدن در اوایل این ماه، داوطلبان بشردوستانه که آب، غذا و مواد کمک‌های اولیه را در مسیرهای پیاده‌روی می‌گذارند تا از مرگ و میر مهاجران در نزدیکی سن دیگو جلوگیری کنند. ادعا ، که ماموران مرزب، برخی از تج،ات را از بین برده اند. متخصصان پزشکی که در امتداد مرز افزایش چشمگیر صدمات شدید را توصیف می کند ناشی از سقوط از دیوارهای مرزی بالاتر – منجر به فاجعه بار و تغییر زندگی می شود عواقب برای مهاجران و خانواده های آنها

سال گذشته بود مرگبارترین سال ثبت شده برای مهاجر، که سعی در عبور از مرز دارند. برای حدود 150 نفری که گشت مرزی برای روزها بین دیوارهای مرزی منتظر ماندند، سرنوشت مشابهی به احتمال زیاد ممکن است. ،ت بایدن باید سیاست های ناکارآمد مبتنی بر بازدارندگی را که صدمات غیرقابل مح،ه ای را به آسیب پذیرترین قشرها وارد می کند، پشت سر بگذارد. حمایت از جان انسان ها و اساسی ترین حقوق بشر نباید از ،ت ایالات متحده درخواست زیادی داشته باشد.

ثبت شده در: گشت مرزی، گمرک و حفاظت از مرز




منبع: https://immigrationimpact.com/2023/04/20/border-patrol-inhumanity-san-ysidro/