دسته‌ها
اخبار

“علاً خصمانه”، “وضعیت اضطراری هر روز”: گروه‌های ملی و ایالتی بیشتر توصیه‌هایی درباره سفر به فلوریدا صادر می‌کنند


NAACP به فلوریدا هشدار می دهد که “علناً با آمریکایی های آفریقایی تبار خصمانه است”. HRC می گوید DeSantis در حال تبدیل “تعصب، نفرت و تبعیض به قانون ایالتی” است

قو،ن ظالمانه فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس که جوامع به حاشیه رانده شده را هدف قرار می دهد، همچنان از سوی سازمان های ملی و ایالتی با واکنش مواجه می شود. گروه های حقوق مدنی NAACP و کمپین حقوق بشر (HRC) آ،ین گروه هایی هستند که به دلیل سیاست های حمله به سیاه پوستان آمریکایی، مهاجران و افراد LGBTQ نسبت به سفر به فلوریدا هشدار داده اند.

“لطفاً توجه داشته باشید که فلوریدا آشکارا با آمریکایی های آفریقایی تبار، رنگین پوستان و LGBTQ+ دشمنی می کند.” NAACP در توصیه 20 مه خود هشدار داد. قبل از سفر به فلوریدا، لطفاً درک کنید که ایالت فلوریدا کمک‌ها و چالش‌های پیش روی آمریکایی‌های آفریقایی تبار و سایر اقلیت‌ها را بی‌ارزش می‌کند و به حاشیه رانده می‌شود.»

کنفرانس ایالتی فلوریدا سازمان در ماه مارس به اتفاق آرا رای داده بود در پی حملات سیاسی دیسانتیس به سیاه‌پوستان و تاریخ آمریکا، به نفع درخواست از هیئت مدیره ملی خود برای صدور یک توصیه مسافرتی است. دیسانتیس با هدف قرار دادن خود در سمت راست نامزدهای جمهوری خواه برای ریاست جمهوری 2024، برنامه درسی AP را در این زمینه ممنوع کرد. ادعای توهین آمیز آن فاقد ارزش آموزشی است. قبلاً گفته‌ایم، و باز هم خواهیم گفت: تاریخ سیاه‌پوستان، تاریخ آمریکاست.

بار دیگر، رهبران ،تی الهام گرفته از نفرت، تصمیم گرفتند که سیاست را بر مردم بگذارند. گفت لئون راسل، رئیس هیئت مدیره NAACP. فرماندار ران دیسانتیس و ایالت فلوریدا درگیر جنگی آشکار علیه اصول تنوع و فراگیری شده‌اند و هویت‌های مش، ما را رد کرده‌اند تا به یک اقلیت خطرناک و افراطی متوسل شوند.

HRC، یک سازمان پیشرو حقوق مدنی LGBTQ، این هفته اعلام کرد که به گروه LGBTQ فلوریدا Equality در صدور یک هشدار مشاوره ای به روز در مورد سفر به ایالت ملحق شده است. برابری فلوریدا ماه گذشته یک توصیه اولیه را صادر کرده بود هشدار می دهد که لایحه تبعیض آمیز «نگو همجنسگرا» خطر مستقیمی برای «سلامت، ایمنی و آزادی» افراد دگرباشان ، که سفرهای کوتاه یا بلندمدت به ایالت را در نظر می گیرند، به همراه دارد. «در مجموع، شش لایحه ضد دگرباشان ، تصویب شد و تقریباً همه توسط فرماندار دیسانتیس امضا شده است.» گفت به ،وان بخشی از مشاوره به روز شده

تلاش‌های بیشتر جمهوری‌خواهان ایالتی «تحریم کتاب‌ها را تشدید می‌کند، توافق‌نامه‌های حضانت کودکان را تهدید می‌کند و مراقبت از ا،ریت قریب به اتفاق افراد ترنس‌جندر در ایالت را قطع می‌کند. ماده «فقط پزشکان» از SB 254، پرستاران و دستیاران پزشک را از ارائه مراقبت‌های تأییدکننده ،ت به بزرگسالان ترا،تی منع می‌کند و در مراقبت‌های بهداشتی اختلال ایجاد می‌کند. ،ن زده می شود 80٪ + بیماران ترا،تی در کلینیک های سراسر ایالت.”

رئیس HRC گفت: «به دلیل رون دیسانتیس و درخواست دیوانه‌وار او از افراط‌گرایان، افراد LGBTQ+ در فلوریدا هر روز خود را در وضعیت اضطراری می‌بینند». کلی رابینسون. “از روزی که فرماندار دیسانتیس به قدرت رسید، از موقعیت خود استفاده کرد تا تعصب، نفرت و تبعیض را به قانون عمومی برای منافع سیاسی خود وارد کند.

ائتلاف مهاجران فلوریدا، یک ائتلاف حقوق مهاجران در سراسر ایالت متشکل از 65 سازمان عضو و بیش از 100 متحد، همچنین قبلاً هشدار داده بود که سیاست های تبعیض آمیز سفر به ایالت را برای جوامع مهاجر بسیار ناامن می کند. آنجلیکا سا،، مدیر اجرایی CHIRLA مستقر در کالیفرنیا، گفت این سازمان به دلیل “آزار و شکنجه بی رحمانه و وسواس گونه مهاجران” توسط قانونگذاران فلوریدا به این تلاش پیوست. سا، گفت که[i]آقای دیسانتیس در تلاش خود برای جلب نظر جناح راست افراطی حزب خود، فلوریدا را به مک، ناخوشایند برای هر آمریکایی تبدیل می کند و همه ما باید بسیار نگران باشیم.

ائتلاف سایت اینترنتی صراحتاً این وضعیت را بیان کرد: “سفر به تمام مناطق فلوریدا باید با احتیاط کامل انجام شود، زیرا می تواند برای افراد رنگین پوست، افرادی که با لهجه صحبت می کنند و مسافران بین المللی ناامن باشد.” از آن زمان، DeSantis SB 1718 را امضا کرده است. این قانون شامل مقرراتی است که فلو،ان را به خاطر انتقال یک فرد بدون مدرک به ایالت، حتی اگر یکی از عزیزانش باشد، به زندان محکوم می کند.

LULAC، بزرگترین سازمان حقوق مدنی لاتین تبار کشور، این ترس را در توصیه خود منع، کرد اوایل این ماه، SB 1718 را «بی‌رحمانه» خواند و هشدار داد که خانواده‌ها می‌توانند به دلیل بردن «ابولیتا یا تیا» به یک پارک موضوعی تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و «مانند جنایتکاران» با آنها رفتار شود.

سیاست‌های تبعیض‌آمیز و بی‌رحمانه دیسانتیس تهدیدی مستقیم برای افراد غیرسفید پوست است و می‌تواند احتمال گرفتار شدن ناعادلانه خانواده‌های فلوریدا در سیستم مهاجرت را افزایش دهد. فلوریدا خانه بزرگترین جمعیت هائیتی در این کشور است، به ویژه در شهرستان های میامی داد و پالم بیچ. حقوق بشر اول: «حتی با رشد جمعیت مهاجر سیاه‌پوست در ایالات متحده، آنها همچنان با چالش‌های مهاجرتی منحصربه‌فردی مواجه هستند که ریشه در تبعیض‌های ضد سیاه‌پوستان دارد.» گفت. «در حالی که مهاجران سیاه پوست شامل کمتر از شش درصد از جمعیت مهاجر غیرقانونی در ایالات متحده بین سال‌های 2003 و 2015، آنها بیش از ده درصد از مهاجران را در مراحل ا،اج در آن زمان تشکیل می‌دهند.

در همین حال، مؤسسه ویلیامز در دانشکده حقوق UCLA، مهاجران LGBTQ در حال حاضر “به ویژه در برابر تبعیض، آزار و اذیت و خشونت در طول فرآیند مهاجرت آسیب پذیر هستند.” گفت در گزارش خود «ا،ریت افراد LGBTQI+ که به دنبال پناهندگی در ایالات متحده هستند، از منطقه مثلث شمالی آمریکای مرکزی (هندوراس، گواتمالا و السالوادور) آمده اند.» همه مناطقی که بازگرداندن آنها می تواند به م،ای زندگی یا مرگ باشد.

سیاست‌های DeSantis تنها به افزایش خطری که این جوامع آسیب‌پذیر از قبل با آن مواجه هستند ادامه می‌دهد.




منبع: http://americasvoice.org/blog/openly-،stile-state-of-emergency-every-single-day-more-national-and-state-groups-issue-advisories-warning-a،nst-travel-to-florida/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=openly-،stile-state-of-emergency-every-single-day-more-national-and-state-groups-issue-advisories-warning-a،nst-travel-to-florid،