دسته‌ها
اخبار

طلایی ترین شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان 2023-2022 ️ هلدینگ مهاجرتی یونیکن-مهاجرت دی بی

حقوق ها و دستمزد ها در کشور عمان به جهت بالا بودن ارزش واحد پولی این کشور، همانند کشور های غربی می باشد. البته در کشور عمان، نوعی پاداش تحت عنوان غرامت به کارگران تعلق می گیرد. البته برای دریافت این پاداش، باید به مدت سه سال در کشور عمان مشغول به کار باشید. برای کار در عمان باید توجه داشته باشید که حقوق پرداختی به کارگران نسبت به دیگر کشورها پایین‌تر است.

  • از جمله محدودیت های دیگر تعیین شده توسط دولت عمان در حوزه خرید ملک توسط افراد خارجی، تعیین مناطقی مجاز برای خرید ملک توسط این افراد می باشد.
  • این سه مرحله که در بالا به ان ها اشاره داشتیم باید توسط همه ی افراد متقاضی کادر بهداشت و درمان انجام شود تا بتوانند اجازه کار در کشور عمان را دریافت کنند.
  • بعضی کشورها مثل برزیل، کانادا، آمریکا و … از طریق سیستم خاک، تابعیت کشور خود را به فرزندان متولد شده می‌دهند.
  • برای دریافت تابعیت، زن خارجی باید با اثبات علاقه بین دو طرف، به زبان عربی تسلط کافی داشته باد.

یکی از راه های مهاجرت به عمان، مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه ها و کالج های این کشور است. مقالات مرتبط با مهاجرت دانشجویی به عمان را در مهاجر اتساین مطالعه فرمایید. قرار داشتن در مسیر دو اقیانوس، موقعیت تجاری بسیار خوبی برای این کشور ایجاد کرده است.

شرایط سرمایه‌گذاری در کشور کانادا

استقبال ایرانیان از اخذ اقامت عمان و مهاجرت به این کشور، دلایل مختلفی دارد که در این نوشتار، به این موضوع اشاره خواهیم کرد. سلام عرض ادب و ارادت شما ابتدا باید کارفرمایی پیدا کنید که جاب آفر را از ایشان اخذ کنید شما می توانید با کارفرما ها و موسسات کاریابی مکاتبه کنید و شغل مورد نظر خویش را پیدا کنید و سپس ویزای کار بگيريد. قطعا با محصول گام به گام کار در خارج از کشور ما می توانید کار مورد نظرتان را پیدا کنید. همچنین زنی که همسر عمانی وی فوت شده یا از او طلاق گرفته است در صورت داشتن شرایط ذکر شده و عدم ازدواج مجدد با فردی غیر عمانی می تواند تابعیت این کشور را دریافت نماید.

هزینه و درآمد در روسیه

کشور عمان در سال‌های اخیر همواره به دنبال توسعه صنایع و سایر زمینه‌های اقتصادی خود بوده است تا وابستگی خود را به صادرات مواد خام نفتی کاهش دهد. از این رو شرایط مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده است. متقاضیان شرکت در این برنامه مهاجرتی باید ابتدا در آزمون پرومتریک Prometric exam in Oman شرکت کنند و با کسب حداقل نمره 60 از 100 وارد مرحله ارزیابی مدارک یا Dataflow شوند. در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، در نهایت وارد مرحله نهایی یعنی مصاحبه می‌شود.

البته راه‌های دیگری هم برای اخذ اقامت از طریق تولد وجود دارد، به این صورت که مثلا خانواده عمانی فرزندی را از کشوری خارجی به فرزندخواندگی بگیرند و یا اینکه تابعیت والدین کودک نامشخص باشد. عمان جزو کشورهایی است که پایبند به قانون خون می‌باشد، به این معنی که فقط در صورتی فرزند متولد عمان، تابعیت عمان می‌گیرد که یکی از والدین عمانی باشند. تا چند دهه پیش، اقتصاد عمان فقط متکی به نفت و پتروشیمی بود و سرمایه‌گذاری‌های خارجیان در این کشور نیز به نوعی با نفت ارتباط داشت. اما از حدود چهل سال پیش به این سو، حکومت عمان دست به اصلاحات اقتصادی بسیار زیربنایی و گسترده‌ای زد تا اتکای اقتصاد خود به نفت را کاهش دهد؛ و تا حد زیادی نیز در این راه، موفق بود.