دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2022️-مهاجرت دی بی

مهاجرت به استرالیا هم با توجه به شرایط موجود و سخت‌گیری‌های دولت این کشور، با دشواری‌ها و پیچیدگی‌هایی همراه است. فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در استرالیا در حوزه‌های مختلف وجود دارد. ثبت شرکت و کارآفرینی هم از مهم‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا هستند. به طور متوسط هزینه زندگی در استرالیا در یک ماه برای یک نفر 3،000 دلار استرالیا و برای یک خانواده 4 نفره 6،000 دلار استرالیا است. کشور استرالیا را با توجه به نرخ پایین جرم و جنایت می توان جزو کشورهای امن جهان دانست.

  • در حال حاضر، پس از شیوع بحران اقتتصادی جهانی و تاثیر آن در سیاستهای مهاجرتی دولت استرالیا دقیقا نمی توان عنوان نمود که اخذ اقامت استرالیا چه مدت زمانی طول خواهد کشید.
  • جهت اقدام برای ویزاهای دانش آموزی (مقطع دبستان تا انتهای دبیرستان)، مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا باید از طریق ویزای ساب کلس ۵۰۰ اقدام کنید.
  • این افراد باید بدانند با آیتمی در سیستم امتیازی اسکیل ورکر استرالیا رو به رو هستند که کاملا می توانند با آن سرنوشت خود را تغییر دهند.
  • آب‌وهوای خوب و طبیعت منحصر به فرد این شهر، آن را تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری محبوب کرده است.

امکان دریافت اقامت و تابعیت در کشورها بر اساس دو قانون انجام می‌شود که شامل پیروی از خون یا پیروی از خاک است. در رابطه با پیروی از خون، یکی از والدین فرزند باید شهروند کشور مد نظر باشد و در مورد پیروی از خاک، نوزادی که در آن خاک متولد شود می‌تواند تابعیت آن کشور را دریافت کند. استرالیا در حال حاضر قانون پیروی از خون حاکم است و نوزادی که هر دو والد آن استرالیایی نیستند نمی‌تواند اقامت این کشور را کسب کند بنابراین مهاجرت به استرالیا از طریق تولد ممکن نیست. برای دریافت اقامت و مهاجرت از طریق تولد نوزاد می‌توانید به سراغ کشورهایی که از قانون پیروی از خاک تبعیت می‌کنند بروید.

برای مهاجرت به استرالیا چه مدرک زبانی نیاز است؟

می‌تواند روند بررسی پرونده شما را سریع‌تر کرده و شانس اخذ ویزای استرالیا را بالا ببرد. بالاتر، در هر کدام از روش‌های مهاجرتی به جزئیاتی از شرایط مهاجرت به استرالیا اشاره شد. شرایط دقیق هر کدام از روش‌ها و ویزاها ها در بخش و مطلب مربوطه مطالعه کنید.

آیا تحصیل در استرالیا بدون آیلتس امکان‌پذیر است؟

توجه داشته باشید که حداقل نمره زبان مورد نیاز برای اخذ این ویزا آیلتس 6 و یا 64 تافل است. اگرچه پس از پایان این دوره، امکان تمدید ویزا وجود ندارد، اما متقاضیان می‌توانند با استخدام در موقعیتی شغلی و در دست داشتن قرارداد کاری برای ویزای بلند مدت کاری استرالیا و اقامت دائم آن اقدام کنند. دوست عزیز با توجه به اینکه شیوه اعطای ویزای کاری در کشورهای استرالیا، آلمان و کانادا تعریف شده است شما برای اقدام نیاز به تحصیلات آکادمیک و مدرک آیلتس دارید تا در پروسه های امتیازی استرالیا و کانادا بتوانید از تحصیلات و همچنین سایر موارد امتیاز کسب نمایید.

پس از ورود به استرالیا و ازدواج با شریک زندگی خود، می توانید برای ویزای پارتنر درخواست دهید. شهروند استرالیایی، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط به عنوان حامی متقاضی ویزای ازدواج احتمالی (زیر کلاس 13) عمل می کند. اسپانسر مسئول است، به طور خاص مسئول مالی، در قبال متقاضی و هر یک از اعضای خانواده وابسته است. به عنوان مثال، شیوه کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری می تواند برای مهاجرت هنرمندان به استرالیا شیوه مناسبی باشد. تمکن مالی، سن، تحصیلات و سطح زبان افراد هنرمند در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.