دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2022️

استرالیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا، یکی از مطلوب‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. این کشور برنامه‌های متعددی را به منظور جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی ترتیب داده است. متقاضیان باید ابتدا برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری و نوآوری تجاری موقت (ساب کلس 188) درخواست داده و پس از گذشت چندین سال سابقه موفق در استرالیا ویزای خود را تبدیل به حالت دائم (ساب کلس 888) آن کنند. از طریق این دو طرح افراد می‌توانند در یکی از طرح‌های سرمایه‌گذاری کشور استرالیا شرکت کرده، به اداره یک شرکت تجاری بپردازند و یا کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند.

  • کشور استرالیا سالهاست که در لیست مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا قرار دارد از این رو مقصد محبوبی برای مهاجران ایرانی برای اخذ اقامت به حساب می‌آید.
  • ویزای ازدواج استرالیا برای ۹ ماه اعتبار دارد و بعد از ورود به استرالیا باید ازدواج را ثبت کرد.
  • اگر فردی بتواند ۵۰ امتیاز خالص به دست آورید، این شانس را دارد که ویزای ۴۹۱ استرالیا را دریافت کند.
  • اگر به دنبال ویزای کاری و یا اسکیل‌ورکر استرالیا هستید هیچ راهی برای ارائه ندادن نمره زبان ندارید و باید حداقل آیلتس 6 و یا معادل آن در آزمون‌های دیگر را ارائه کنید.
  • در حالت کلی باید بگوییم امکان پذیر است و بسته به نوع حیوانات مدت زمان قرنطینه آنها در مراکز مشخص شده می تواند متفاوت باشد و همچنین هزینه انتقال هم متفاوت است.

سریع ترین روش برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین و دریافت اقامت دایم این کشور، روش پولی است. برای دریافت ویزای والدین استرالیا می‌توان از دو روش متفاوت؛ روش پولی و اقامت موقت اقدام کرد. ویزای نامزدی برای افرادی است که هنوز در مورد ازدواج مطمئن نیستند ولی تصمیم دارند با مهاجرت به استرالیا و شناخت بیشتر نامزد خود با او ازدواج کنند. متقاضیان ویزای نامزدی استرالیا نیز باید شرایطی که در این قسمت معرفی شده را دارا باشند. بسیاری از دانشگاه‌ های استرالیا در فهرست صد دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. پژوهش محور بودن مراکز آموزش عالی استرالیا و مهم‌تر از همه امکان استفاده از انواع بورسیه‌های متنوع ارائه شده، موجب شده تا دانشجوهای زیادی سالانه از سراسر جهان برای تحصیل به استرالیا مهاجرت کنند.

شرکت مهاجرتی آتلانتیک

برای مثال یک نجار، جوشکار، مکانیک خودرو یا برق کار می تواند به راحتی با کمترین امتیاز لازم به استرالیا مهاجرت کند. ویزای اقامت والدین در استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین شرایط متفاوتی دارد. والدینی که فرزندان آن‌ها شهروند استرالیا یا دارای اقامت دائم این کشور هستند، می‌توانند به استرالیا مهاجرت کنند. فرزندان این والدین باید اسپانسر والدین باشند و به نوعی آن‌ها را تأمین کنند.

مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی حرفه ای آرایشگری

پس از اینکه اقدامات لازم جهت مسیر انتخابی خود را آماده کردید می بایست برای ویزا استرالیا درخواست دهید. برای این امر حتما وقت سفارت بگیرید و تمامی مدارک مورد نیاز را آماده کنید. پس از مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه می بایست منتظر نتیجه درخواست ویزای خود باشید.

وام با سود 4 درصد با بازپرداخت 30 ساله برای خرید خانه به شما داده خواهد شد. کشور سریلانکا با ۱۴۰۰۰۰ نفر در رتبه دهم قرار دارد که این رقم در حال افزایش است. برای گرفتن اسپانسر دولتی باید یکی از منطقه های استرالیا را درخواست بدهید. این وب سایت برای اطمینان از اینکه شما بهترین تجربه را در وب سایت ما دارید از کوکی استفاده می کند. اهالی جزیره تورس به ملانزی ها معروفند و سواحل شمالی و آبهای استرالیا به طور معمول مورد استفاده ماهی گیران مناطق جنوبی آسیا قرار می گرفته است.