دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز-مهاجرت دی بی

از جمله این مشاغل می‌توان به پرستاری اشاره کرد که با توجه به همه گیری کرونا پرستاران زیادی از جمله از ایران متقاضی مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص هستند. امتیازاتی که فرد متقاضی مهاجرت به استرالیا نیاز خواهد داشت مانند subclass 189 است. استرالیا برای جذب افراد متخصص و دارای مهارت، انواع ویزاهای مهارتی و کار را معرفی کرده است تا از طریق آنها بتواند نیاز خود به نیروی کار متخصص و باتجربه را تأمین نماید.

  • توجه به این نکته ضروری است که ویزای ازدواج آینده (زیر کلاس 130) یک ویزای غیر مهاجرتی و موقت است.
  • جالب است بدانید که جعبه سیاه هواپیما سیستم اینترنت بی‌سیم یا وای‌فای از جمله مهمترین و ارزشمندترین دستاوردهای استرالیا بوده است.
  • دریافت ویزای ازدواج یا ویزای نامزدی کشور استرالیا از دیگر شیوه‌های مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شود.
  • امکان دریافت اقامت و تابعیت در کشورها بر اساس دو قانون انجام می‌شود که شامل پیروی از خون یا پیروی از خاک است.

این ویزا مناسب افرادی است که تمام خانواده آنها (پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزند) در استرالیا هستند. شما می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا ویزای این کشور را دریافت کنید زیرا پرونده‌های موفق استرالیا به نسبت سایر کشورهای مهاجرپذیر بیشتر است. شهر تاریخی هوبارت به لحاظ قدمت، دومین شهر استرالیا محسوب می‌شود و در جنوب این کشور واقع شده است. آب و هوای این منطقه نسبت به دیگر مناطق استرالیا خنک‌تر بوده و سبک زندگی آرامی دارد.

انواع ویزای والدین استرالیا؛ شرایط و هزینه های اخذ آن

جاذبه‌های هنری این شهر همچون موزه هنرهای ملی استرالیا به همراه رستوران‌های مشهور گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. مرکز استان استرالیای جنوبی، آدلاید در سال‌های اخیر به دلیل فرهنگ دوستانه و هزینه‌های مسکن مقرون به صرفه خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فرصت‌های شغلی در این شهر در حدی است که سالیانه حدود 5000 نفر از میان مهاجرین متخصص را به ویژه در حوزه‌های سلامت، آموزش و تولید استخدام می‌کند.

تحصیل در استرالیا، اقامت دائم از طریق برنامه Skilled Worker، برنامه های سرمایه گذاری و برنامه های کارآفرینی از بهترین روش های مهاجرت به استرالیا هستند. ویزای شریک برای نامزد (ها)، همسران و شرکای غیر عامل یا همجنس اتباع استرالیایی، مقیم دائم استرالیا و شهروندان واجد شرایط نیوزلند است. اولین شرط ویزای شریک این است که شواهدی را نشان دهید که رابطه شما واقعی و پایدار است و اینکه قصد دارید به طور دائم با هم زندگی کنید. تنها یک درخواست برای ویزای شریک ضروری است که شامل ویزای موقت و ویزای اقامت دائم است. ویزای موقت برای شریک صادر می شود تا از کشور خود در خارج از کشور به استرالیا سفر کند و سپس می تواند وضعیت خود را به اقامت دائم تغییر دهد. فرزندان شهروندان استرالیایی، مقیم دائم و شهروندان نیوزلند واجد شرایط می توانند برای پیوستن به والدین خود به استرالیا مهاجرت کنند.

لازم به ذکر است بدلیل شرایط فعلی و تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها صدور این نوع ویزا هم به شدت با محدودیت از سمت این کشور روبرو است و بسیار سخت میتوانید برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنید. ایمیگو پلتفرم واسطه‌ای است بین متقاضیان مهاجرت و آژانس‌های مهاجرتی با هدف هموار شدن مسیر مهاجرت. با ایمیگو مهاجران ساده‌، ارزان و کم‌دردسر مهاجرت می‌کنند و در مقابل، آژانس‌های مهاجرتی نیز بدون صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغ کسب‌وکار خود، به مشتری واقعی دست می‌یابند. اگر هنوز سردرگم هستید و نمی‌دانید با توجه به شرایط شما کدام کشور و روش مهاجرتی برایتان مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم در سایت ایمیگو پروفایل ایجاد کنید. با این کار برنامه‌های مهاجرتی منطبق با شرایط شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر، نرخ پایین بیکاری و سطح بالای درآمد در این کشور، دانش‌آموزان و دانشجویان را ترغیب می‌کند تا متقاضی تحصیل در استرالیا باشند.

ویزای کاری موقت

این مقاله های علمی می توانند خلاصه ترین و دقیق ترین پاسخ را به سوال های مطرح شده در این مورد بدهند. با توجه به تقسیم بندی‌های subclass استرالیا داشتن دعوت نامه کاری و پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در این کشور مسئله مهمی است. برای آنکه بتوانید این پیشنهاد کاری را دریافت کنید می‌توانید از موسسه های کاریابی این کشور کمک بگیرید و اقدامات لازم را انجام دهید. گزارشات وزارت کار و مشاغل استرالیا نشان می‌دهند که مشاغلی در زمینه صنایع بهداشت و درمان و کمک‌های اجتماعی طی ۵ سال آینده می‌توانند در جذب نیرو و توسعه، رشد بالایی داشته باشند. با این حال دوازده شغل در این کشور بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

این ساکنان اولیه احتمالاً اجداد استرالیایی های کنونی این کشور هستند. نقطه آغازین زندگی انسان ها در استرالیا به طور تقریبی به چهل تا هفتاد هزار سال قبل بازمی گردد. مشاوران ما در قصران گروپ دائما در حال مطالعه و به روز کردن اطلاعات درباره مهاجرت هستند و شما را از آخرین تغییرات و ضوابط تعیین شده آگاه می کنند. این اصل نه تنها در تعامل با مشتریان، که در ارائه اطلاعات به مخاطبین (مرجع معتبر اطلاعات مهاجرت) نیز همواره رعایت می‌شود. دوم اینکه، یکی از پدر و مادر صاحب پاسپورت استرالیا باشند و در این حالت چه تولد داخل استرالیا و چه خارج استرالیا باشد با تولد، فرزند نیز صاحب تابعیت می‌شود.

جهت آشنایی با شرایط دریافت اقامت موقت و دائم استرالیا با ما همراه باشید. و یا اگه فردی فرزندانش در استرالیا سیتیزن و یا دارای اقامت دائم باشد و براساس شرایطی می تواند اقامت دائم استرالیا را دریافت کند. برخی نیز می توانند از طریق ویزای 491 فامیلی اقامت استرالیا را دریافت کنند. گروه مهاجرتی ادب ویزا با داشتن کادری مجرب از مشاورین متخصص خود و همچنین تیم و واحد اجرایی بسیار با تجربه، قدرتمند و دقیق، مشاوره‌های لازم را در مورد راه‌های مهاجرت به استرالیا برای شما متقاضیان گرامی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که در حال حاضر برای مهاجرت به استرالیا، این پروسه از طرف موسسه صرفا از طریق اخذ پذیرش تحصیلی در استرالیا انجام شده و تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی شخص متقاضی به استرالیا از لحظه‌ی تماس تا لحظه‌ی در دست گرفتن ویزا بر عهده تیم اجرایی ما خواهد بود.