دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز-مهاجرت دی بی

در ابتدا افراد می توانند با یک اقامت 2 ساله وارد کشور استرالیا شوند و بعد از ارائه مدارک لازم مبنی بر زندگی مداوم با شهروند استرالیایی اقامت خود را تمدید نمایند و پس از 5 سال اقامت دائم در خواست تابعیت استرالیا را در اداره مهاجرت و کنسولگری این کشور اعلام نمایند. موسسه حقوقی سفیران ایرانیان در ارتباط با روش‌های قانونی مهاجرت به کشورهایی که مد نظر مهاجران است، فعالیت می‌کند. این موسسه با دارا بودن مشاوران مجرب، می‌تواند به سوالات افرادی که قصد مهاجرت در انواع کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری، ازدواج و… را دارند، مشاوره دهد و طی این پروسه همراه آن‌ها باشد. در نتیجه اگر قصد مهاجرت دارید مشاوره حقوقی سفیران ایرانیان، همراه شما خواهد بود. با توجه به نیاز شدید استرالیا به نیروی کار ماهر و متخصص این کشور به کمک یک برنامه مهاجرتی، بر اساس امتیازاتی که افراد با توجه به مهارت و تخصص‌شان داده می‌شود، آن‌ها را انتخاب می‌کند. ویزاهای Skilled worker یا نیروی کار ماهر، در میان متقاضیان اقامت دائم کشور استرالیا طرفداران بسیار بیشتری دارند.

  • برای مثال یکی از اقدامات این است که دانشجویانی که در دانشگاه‌های مناطق حاشیه‌ای تحصیل کرده‌اند، هم اکنون می‌توانند ویزای موقت کاری پس از فارغ‌التحصیلی خود را برای 1-2 سال بیشتر دریافت کنند.
  • پارک‌های دوست‌داشتنی، اقتصادی پویا، آسمانی آفتابی، مدارس عالی و مناظر طبیعی خارق‌العاده از دیگر ویژگی‌های شهر پرث است.
  • ویزایی که به گاردین این دانش‌آموزان اختصاص پیدا می‌کند ویزای ساب‌کلاس ۵۹۰ است.
  • استرالیا همانند همیشه بوده است و در عین حال سالیانه چند صد هزار نفر از روش‌های مختلف تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و…

برای کسانی که موافقتنامه مالی با طرف سوم(سرمایه دار استرالیایی) به ارزش 200,000دلار استرالیا دارند و می توانند بیزینس موجود در استرالیا را تقویت کنند (از طریق خرید یا مشارکت ). برای این متقاضیان نیز باید از یکی از ایالت های استرالیا دعوتنامه داشته باشند. این کشور یکی از کشورهایی است که درصد امید به زندگی به علت رفاه اجتماعی بالا برای مردم آن بالاست و کیفیت زندگی بسیار بالا در این کشور کاملا هویدا می باشد. با سلام، در حدود 7 هزار دلار استرالیا، البته قیمت بروز را در سایت دولتی مهاجرت این کشور می توانید مشاهده کنید.

آیا برای ویزای سرمایه گذاری نیاز به نمره زبان دارم؟

استرالیا کشوری مهاجرپذیر می‌باشد که دارای اقتصادو فرهنگ بسیار قوی نیز می‌باشد. مهاجرت به این کشور از راه‌های مختلفی امکان پذیر بوده، که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، به همین علت مدارک اخذ شده از دانشگاه‌های این کشور در سراسر دنیا اعتبار دارند.

تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم استرالیا

از این رو دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می توانند در مدارس، کالج ها و دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند. دانشجویان بین المللی می توانند در بیش از 1200 موسسه آموزشی در بیش از رشته تحصیلی به تحصیل ادامه دهند. افرادی که بیزینسی را در ایران دارند و این بیزینس حداقل ۳ سال سابقه کاردارد، می توانند شعبه ای از کسب و کار خود را در استرالیا راه اندازی کنند. پس از درخواست ثبت بیزینس خود در استرالیا و تایید آن از جانب دولت استرالیا می توانند شروع به فعالیت کنند. با اخذ ویزای 482 چهارسال مجوز اقامت در استرالیا را به دست می آورید که تا زمانی که بیزینس شما فعال باشد قابل تمدید است برای تبدیل این ویزا به نوع اقامت دائم باید برای ویزای ۱۸۶، سرمایه گذاری و یا ویزای اسکیل ورکر اقدام کنید.

قوانین استرالیا در این زمینه به شکل نسبی است، بدان مفهوم که تحت شرایطی هر دو مورد امکان پذیر است. طبق قوانین استرالیا، افراد متولد شده در تاریخی قبل از 25 ژانویه 1949 بنابر اصل خاک به شکل خودکار تابعیت استرالیا را اخذ می کنند. از تاریخ 20 آگوست 1986 با لغو قانون خاک و تبدیل آن به قانون خون، شخص متولد شده در استرالیا در صورتی می تواند تابعیت استرالیا را اخذ کند که یکی از والدین او در زمان تولد وی تابعیت استرالیا را داشته باشند. به علاوه، افرادی که از والدین نامشخص در استرالیا متولد شوند و تابعیت خاصی نداشته باشند می توانند تحت شرایط خاصی تابعیت استرالیا را کسب نمایند. دوره کارشناسی در استرالیا دوره ای 4 ساله است که ارائه مدرک دیپلم پیش نیاز آن است.

امروزه مهاجرت تحصیلی و پس از آن کاری به خصوص برای ایرانیان از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا هستند. در ادامه مقاله با ما همراه شده تا تمامی اطلاعات مورد نیاز در زمینه مهاجرت به استرالیا را شرح دهیم. با توجه به سیستم مهاجرتی استرالیا، برای اخذ ویزاهای کوتاه مدت و بلندمدت تنوع بالایی وجود دارد. شما باید با توجه به شرایط خود بهترین روش مهاجرتی را انتخاب کنید و برای اخذ ویزای مورد نیاز مدارک لازم را آماده کنید.

روش دیگر دریافت ویزای کار جهت مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص، subclass 190 نام دارد که از شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص به شمار می‌رود. این پیشنهاد کاری باعث می‌شود تا متقاضی دریافت ویزای کار، با متقاضیان دیگر وارد رقابت شود و بتواند امتیاز بیشتری را کسب کند. در این صورت فرد متقاضی به امتیازی برابر با ۶۵ نیاز خواهد داشت که اگر دعوت نامه کاری داشته باشد امتیاز بیشتری دریافت می‌کند. در این مقاله سعی کردیم شرایط مهاجرت به کشور استرالیا را برایتان توضیح بدهیم. همانطور که مطالعه فرمودید مهاجرت به استرالیا از طرق مختلف ازجمله دریافت ویزای کار، تحصیل، ازدواج، سرمایه‌گذاری و… امکان‌پذیر است. همان‌طور که گفته شد، مهاجرت به استرالیا از طریق روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است.