دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز

لازم به ذکر است که در حال حاضر برای مهاجرت به استرالیا، این پروسه از طرف موسسه صرفا از طریق اخذ پذیرش تحصیلی در استرالیا انجام شده و تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی شخص متقاضی به استرالیا از لحظه‌ی تماس تا لحظه‌ی در دست گرفتن ویزا بر عهده تیم اجرایی ما خواهد بود. در کشور استرالیا 37 دانشگاه دولتی و 5 دانشگاه خصوصی به همراه چندین موسسه آموزشی و کالج با کیفیت آموزشی بسیار بالا وجود دارند. طبق سیستم رتبه‌بندی QS هفت دانشگاه کشور استرالیا شامل دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه سیدنی، دانشگاه ملبورن، دانشگاه نیوساوت ولز، دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه موناش و دانشگاه وسترن استرالیا رتبه جهانی زیر 100 دارند. چنین استاندارد‌های بالایی در نظام آموزشی باعث شده تا مهاجرت تحصیلی به استرالیا چنین محبوب باشد. تحصیل در استرالیا، اقامت دائم از طریق برنامه Skilled Worker، برنامه های سرمایه گذاری و برنامه های کارآفرینی از بهترین روش های مهاجرت به استرالیا هستند. نوع دیگری از ویزاهای سرمایه گذاری در استرالیا Business Talent visa می باشد.

  • پناهنده فردی است که به دلیل سخت بودن شرایط زندگی و یا در شرایطی حادتر، در خطر بودن جان آن‌ها به واسطه دلایل سیاسی، مذهبی، قومیتی و نژادی، جنگ و…
  • پس از تأیید ادارهٔ مهاجرت استرالیا، قادر به دریافت یکی از انواع این ویزاها برای خود و خانواده‌تان خواهید بود.
  • مثلاً در مشاغل مختلف در صنایع مهندسی، درمان، آموزش، خدمات و غیره فرصت‌‌های شغلی بسیار خوبی برای مهاجران از نقاط مختلف دنیا ازجمله ایران وجود دارد.
  • لازم به ذکر است بعضی از مدارک شما باید به‌صورت کامل ترجمه انگلیسی شده و مهر ناتی NAATI داشته باشند.
  • آب و هوای این منطقه نسبت به دیگر مناطق استرالیا خنک‌تر بوده و سبک زندگی آرامی دارد.

در استرالیا تقریباً در تمام زمینه‌های کاری و صنایع مختلف، نیاز به نیروی کاری خبره و ماهر وجود دارد. مثلاً در مشاغل مختلف در صنایع مهندسی، درمان، آموزش، خدمات و غیره فرصت‌‌های شغلی بسیار خوبی برای مهاجران از نقاط مختلف دنیا ازجمله ایران وجود دارد. وضعیت اقتصاد در استرالیا مطلوب و نرخ بیکاری هم پایین است و یک نکته‌ مهم آن که بسیاری از زمینه‌های شغلیِ متنوع در استرالیا، مخصوصا پس از کرونا، نیاز به نیروهای کاری متخصص و حرفه‌ای دارند. پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری توسعه چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی میکند. فاکتورهای مهاجرت امروزه به صورت فعلی شرایط شغلی، شرایط اقتصادی و شرایط تحصیلی تغییر کرده است. پروانه وکلای مهاجرت به استرالیا از طریق این سازمان هر 3 سال یک بار صادر شده و وکلا بر اساس تعداد نتایج مثبت در پروندها ارزیابی میشوند.

ویزاها و هزینه مهاجرت

در این خصوص، می‌توانید مقاله روش‌های مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان را مطالعه کنید. برای مشخص و هموارتر کردن مسیر رسیدن به خاک این کشور، بهتر است با وکلای حقوقی ما در موسسۀ مهاجرت پلاس مشورت کنید و شرایط خود را در این مسیر تسهیل کنید. مشاوران ما می‌توانند با توجه به شرایط شما، آسان‌ترین و کوتاه‌ترین راه برای مهاجرت به کشور استرالیا و اخذ اقامت این کشور را به شما معرفی کنند. با توجه به آمار و ارقام ارائه‌شده، 80 درصد از مهاجران اعلام کرده‌اند که از تصمیم خود برای مهاجرت به استرالیا راضی هستند. علاوه بر این، 84 درصد از این افراد تجربۀ کلی سکونت خود را خوب یا بسیار خوب ارزیابی کرده‌اند. قوانین و اقدامات بشردوستانۀ استرالیا، این کشور را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی مردم سراسر جهان تبدیل کرده است.

مهاجرت از طریق تحصیل

همسران، شرکا و فرزندان مجرد زیر 18 سال واجد شرایط دریافت ویزای وابسته هستند. متقاضیان این ویزا می بایست در رشته هایی نظیر کشاورزی، فناوری، ورزشی، هنری، پزشکی، تکنولوژی، در سطح جهانی مطرح و شناخته شده باشند و اثبات نمایند در 2 سال گذشته مشغول فعالیت بوده اند. متقاضی که قصد دارد برای ویزای گلوبال تلنت استرالیا اقدام نماید می بایست ثابت نماید که حضورش در استرالیا سودمند خواهد بود و نقش موثری در استرالیا خواهد داشت.

شرایط، مدارک مورد نیاز و هزینه های ویزای 476 استرالیا

علاوه بر آن اقتصاد پیشرفته استرالیا موجب شده تا افراد به راحتی بتوانند در آن شغل پیدا کنند. آب و هوای خوب و طبیعت بی‌نظیر این کشور نیز افراد را به سمت خود جذب می‌کند. برای دانشجویانی است که قصد دارند در دوره های سطح گواهینامه I-IV فنی و حرفه ای که حداقل یک سال است ثبت نام کنند. دانشجویان خارجی که برای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای واجد شرایط هستند می توانند درخواست خود را برای تحصیل ارائه دهند.

امکان همراهی اعضای خانواده برای فرد متقاضی وجود دارد که در این حالت عموما منظور همسر و فرزندان زیر 18 سال می‌باشد. علاوه بر آن متقاضیان می‌توانند از طریق روش‌های اسپانسرشیپ خانواده، برای فرزندان، والدین و همسر خود ویزای استرالیا را دریافت کنند. برای مهاجرت به استرالیا می‌توان از انواع روش‌های مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، ویزای مخصوص نخبگان (ویزای گلوبال تلنت)، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ خانواده، مهاجرت از طریق تولد و پناهندگی اقدام کرد.