دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا در سال 2022 و نکات آن مهاجرت پلاس-مهاجرت دی بی

تصمیم برای مهاجرت به استرالیا مانند هر تصمیم دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این بخش با مزایا و معایبی که این تصمیم به دنبال خواهد داشت آشنا خواهید شد تا بتوانید با در نظر گرفتن همه موارد نسبت به مهاجرت به این کشور زیبا و متفاوت تصمیم بگیرید. این شهر یکی از بهترین شهرهای استرالیا است و هزینه‌های زندگی در آن نسبتا پایین است. قرار گرفتن در منطقه آب‌وهوایی مدیترانه‌ای این شهر را به یکی از محبوب‌ترین شهرهای استرالیا بدل کرده است. به دلیل تنوع بسیار بالا در ویزای فرزند استرالیا، نمی‌توان به صورت کلی در ارتباط با آن به صحبت پرداخت؛ زیرا هر یک از این ویزاها، برای فرزندان در رده‌های سنی مختلف طراحی شده‌اند. اما یک نکته مثبت در خصوص ساب کلاس 190 وجود دارد که یک ایالت می‌تواند 5 امتیاز به شما کمک کند؛ اما در عوض شما موظف خواهید بود به مدت 2 سال در آنجا زندگی و کار کنید.

  • این کشور از لحاظ مساحت در بین تمام کشورهای دنیا در رتبه دوم جهان قرار دارد.
  • است که طی سالیان اخیر با برنامه‌های مهاجرتی متنوع خود توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است.
  • این ساکنان اولیه احتمالاً اجداد استرالیایی های کنونی این کشور هستند.
  • در مناطق جنوبی، آب و هوای ملبورن پیشبینی‌ناپذیر و متغیر می‌شود تا جایی که ممکن است هر چهار فصل را در یک روز تجربه کنید.

چنین استاندارد‌های بالایی در نظام آموزشی باعث شده تا مهاجرت تحصیلی به استرالیا چنین محبوب باشد. متقاضیان مهاجرت تحصیلی، شغلی، کارآفرینی و…باید مدارک مالی، حساب بانکی، سوابق تحصیلی، شغلی، مدارک هویتی، مدرک زبان، گواهی‌های فنی حرفه‌ای و دستاوردهای علمی و کاری بدست آمده‌ی خود، مدارک تمکن مالی و… باید توجه داشت که هر کدام از روش‌ها ممکن است مدارک بیشتری را با توجه به فرآیند پذیرش خود الزام نمایند.

بورسیه پزشکی استرالیا و بورسیه دامپزشکی استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا ممکن است مهاجرت تحصیلی برای یکی و مهاجرت از طریق ازدواج برای دیگری راحت تر باشد. برای انتخاب راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا، نیاز به بررسی دقیق شرایط متقاضی توسط یک متخصص است. بنابراین توصیه می شود قبل از تصمیم به مهاجرت با مشاورین خبره در زمینه مهاجرت مشورت نمایید تا کار مهاجرت شما راحت شود. در این میان راه های مهاجرتی هستند که به طور کلی به عنوان راحت ترین روش شناخته شده اند. راه هایی مانند ویزای اسپانسرشیب، ازدواج، ویزای 576 و ویزای همراه از راه های راحت مهاجرت شناخته می شوند؛ اما ممکن است درصد کمی از افراد شرایط دریافت این ویزاها را داشته باشند.

سرمایه‌گذاری در استرالیا از طریق ویزای Sub Class 188

مهاجرت به استرالیا، به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری و تورم، وجود پیوندهای قوی با اکثر کشورهای قدرتمند جهان و بهره‌مندی از نیروی کار متخصص ، مهاجرتی موفق خواهد بود. هرچند دریافت ویزای توریستی را نمی‌توان به عنوان مهاجرت در نظر گرفت اما می‌توان برای مدت کوتاهی به این کشور سفر کرد. دریافت این ویزا برای ملاقات دوستان و خانواده، سفرهای کاری و تفریحی مناسب است.

برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا روش‌های متعدد و مختلف بسیاری وجود دارد که افراد متقاضی می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش‌ها را برای دریافت اقامت این کشور انتخاب کنند. در این کشور بدست آوریم؟ باید در همین ارتباط بگوییم که به هیچ عنوان امکان اخذ اقامت و مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند وجود ندارد. در صورتی فرزند شما اقامت استرالیا را می‌تواند دریافت کند که شما اقامت دائم داشته باشید و یا شهروند استرالیا باشید. اگر این‌طور نباشد، با تولد فرزند فقط ویزای مشابه شما به فرزند اعطا می‌شود. برای مثال اگر شما با ویزای تحصیلی هستید، ویزای فرزند شما نیز ویزای همراه تحصیلی خواهد بود. اما این شرایط چیست و چه مواردی می‌تواند در شرایط مهاجرتی شما تاثیر گذار باشد.

شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا بوده و شهرهای سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرث، آدلاید و همچنین کانبرا از جمله بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای آن هستند. استرالیا به طور خلاصه نه تنها یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ کیفیت زندگی، رفاه، آرامش، امنیت، حقوق بشر، امکان پیشرفت، تفریح، گردش و بالا بودن در تقریبا همه‌ی شاخص‌های کیفیتی در زندگی، یکی از کشورهایی بوده که دارای سیاست مهاجرپذیری بالا و بسیار خوب می‌باشد. والدینی که دارای اقامت استرالیا می باشند اما خارج از کشور استرالیا زندگی می کنند، در صورت تولد فرزند می توانند در خواست خود را مبنی بر کسب اقامت فرزندشان در استرالیا اعلام نمایند.