دسته‌ها
اخبار

سفارت آمریکا در سودان عملیات خود را به حالت تعلیق درآورد: آنچه باید بدانید



سفارت آمریکا در سودان فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورد

سفارت آمریکا در سودان به دلیل تشدید درگیری‌های خشونت‌آمیز در این کشور، به طور موقت فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورد.

این چیزی است که باید بد،د، با توجه خطاب به و، امور خارجه آمریکا:

از 22 آوریل، سفارت در خارطوم تمامی فعالیت های خود از جمله ویزا، گذرنامه و سایر خدمات کنسولی را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است. شهروندان آمریکایی که در سودان هستند تشویق می‌شوند تا فرم پذیرش بحران را پر کنند تا اطلاعاتی در مورد گزینه‌های ،وج دریافت کنند که شرایط امنیتی اجازه می‌دهد. اگر به کمک فوری نیاز دارید، می تو،د با شماره 1-888-407-4747 (در ایالات متحده) یا +1 202-501-4444 (از خارج از کشور) تماس بگیرید. ،ت همچنین توصیه می کند که شهروندان ایالات متحده برای به روز رس، های امنیتی و اه، تماس اضطراری در برنامه ثبت نام مسافران هوشمند (STEP) ثبت نام کنند.

اگر قصد ،وج از سودان و عبور از مرز به کشورهای همسایه را دارید، لطفاً توجه داشته باشید که زمان انتظار و شرایط ورود می‌تواند بسیار متفاوت باشد و به سرعت تغییر کند. جمهوری آفریقای مرکزی برای شهروندان ایالات متحده نیازی به ویزا ندارد، اما سفارت ایالات متحده در بانگی در حال حاضر نمی تواند خدمات کنسولی ارائه دهد. برای شرایط ورود، با سفارت ایالات متحده در Yaounde تماس بگیرید.

برای ورود شهروندان آمریکایی به چاد و اریتره ویزا لازم است، در حالی که اتیوپی به ویزای الکترونیکی نیاز دارد. ویزا هنگام ورود برای شهروندان ایالات متحده در مصر در دسترس است و سودان ج،ی نیاز به ویزا از قبل دارد. برای درخواست شرایط ورود، لطفاً با سفارت مربوطه ایالات متحده در هر کشور تماس بگیرید.

،ت توصیه می‌کند که شهروندان آمریکایی رسانه‌های محلی را برای به‌روزرس،‌ها رصد کنند و توصیه‌های سفر و، امور خارجه برای هشدارهای امنیتی و سودان را بررسی کنند. وقتی در سودان هستید، در سطوح پایین تر بم،د، از پنجره ها دوری کنید و احتیاط کنید.


Boundless به شما کمک می کند تا برای هر مرحله از فرآیند، از فرم ها گرفته تا مصاحبه مهاجرت، یک برنامه ویزای من، بسازید.


منبع: https://www.boundless.com/blog/u-s-emb،y-sudan-suspends-operations/