دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه بررسی صفر تا صد شرایط و راه ها موسسه اصطهباناتی-مهاجرت دی بی

آیا متقاضی تحصیل دندانپزشکی در ترکیه هستید؟ اگر می‌خواهید رشته دندان‌پزشکی را در مقاطع عالی چون کارشناسی ارشد و دکترا بخوانید… دانشگاه باهچه شهیر در استانبول، یکی از بهترین دانشگاه‌های خصوصی ترکیه برای تحصیل است. بله، ازدواج با یک تبعه ترک در ابتدا به اقامت سه تا پنج ساله متقاضی منجر می‌شود و پس از آن در صورت تداوم ازدواج، اقامت دائم را نیز به دنبال خواهد داشت. افراد با نیازهای خاص، باید با توجه به حکم درخواست‌نامه‌های پناهندگی بین‌المللی “با توجه به تمام حقوق و صورت‌جلسات”، در اولویت قرار بگیرند. گزینه (پ) ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذاری ثابت سرمایه حداقل 500 دلار (یا معادل برابر با لیر ترکیه) انجام شود.

  • پزشکی یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در کشور ترکیه محسوب می‌شود.
  • استفاده گسترده از زبان ترکی با کاهش استفاده فعال از زبان ترکی بر سایر زبان‌های قومی تأثیر منفی گذاشته است.
  • مانند بسیاری از کشورهای جنوبی، آنها هرگز عجله نمی‌کنند و همیشه برای همه چیز وقت دارند.
  • شما می‌توانید با ارسال رزومه تحصیلی و مدارکی دیگر مانند آزمون معتبر ترکی یا انگلیسی خود به دانشگاه‌های این کشور شانستان را برای دریافت پذیرش تحصیلی امتحان کنید.

خرید ملک در کنار راه‌اندازی کسب‌وکارها و ثبت شرکت مهم‌ترین دلایل پیشرفت ترکیه در بخش سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران هستند. همچنین کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری، بیزینس، ازدواج و اجاره ملک راه‌های مهاجرت قانونی به ترکیه به‌حساب می‌آیند اما مهاجرت به ترکیه قاچاقی و یا پناهندگی به این کشور اکیداً توصیه نمی‌شود. چنانچه مایلید از “صفر تا صد مهاجرت به ترکیه” بیاموزید یا قصد خرید ملک و یا ثبت شرکت در ترکیه را دارید، برای آشنایی با تک‌تک مراحل هرکدام از این روش‌ها با همکارانمان تماس حاصل نمایید. خرید ملک آسان‌ترین راه مهاجرت به ترکیه بلکه مطمئن‌ترین است، زیرا تنها از این طریق است که ظرف مدت سه ماه پاسپورت ترکیه را از آن خود می‌کنید. در مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک هرچه سرمایه اولیه بالاتر باشد سریع‌تر به اقامت دائم و پاسپورت ترکیه می‌رسید و بدون مواجه‌شدن با پیچیدگی‌های قانونی و ریجکتی ویزا پروسه را طی می‌کنید.

لیست بهترین دانشگاه های ترکیه + رتبه جهانی ۲۰۲۱

یکی از روش های قانونی که از طریق آن می توانید به دانش خود نیز بیفزایید مهاجرت تحصیلی است ، شایان ذکر است که موسسات آموزش عالی ترکیه طیف وسیعی از رشته ها را ارائه می دهند که در اغلب کشورها مدارک اعطا شده آن معتبر است. دوست عزیز شما می توانید شرایط دقیق خود را با پر کردن فرم زیر که لینک ان را در زیر قرار داده ایم، ارسال بفرمایید تا مشاورین ما شرایط شما را بررسی نموده و به صورت رایگان به شما مشاوره دهند. اجازه اقامت طولانی مدت در صورتی معتبر است که فرد بیشتر از ۱ سال در ترکیه زندگی کرده باشد و تنها به دلایل مهمی مانند تحصیل، سربازی یا سلامت ترکیه را ترک کرده باشد.

برای مهاجرت به ترکیه چقدر پول لازم است ؟

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر قصد تحصیل در مدارس ترکیه را دارید، باید به زبان ترکی استانبولی تسلط داشته باشید. برای خرید ملک می بایست به هزینه های جانبی خرید ملک در ترکیه نیز توجه نمایید. در برخی از پروژه های ملکی که توسط موسسه MIE معرفی می شوند شما تنها باید 150 هزار دلار از قیمت خانه در ترکیه را بپردازید و 100 هزار دلار باقی مانده توسط کمپانی ارائه دهنده پروژه پرداخت می شود.

جالب است بدانید که برای تحصیل در ترکیه نیازی به مصاحبه در سفارت ترکیه ندارید، بنابراین دیگر نگرانی سوالات روز مصاحبه سفارت ترکیه را نداشته باشید. موسسه مشاوره ای ملک پور با 15 سال سابقه در امر مهاجرت و مشاوره در تمام مراحل مهاجرت به ترکیه در کنار شما خواهد بود و مشاوران ما آمادگی ارائه مشاوره به شما در زمینه اخذ اقامت و تابعیت ترکیه هستند. در این مطلب از مجموعه مهاجرتی بالدانو سعی کردیم مهم‌ترین شرایط مهاجرت به این کشور را به شما معرفی کنیم تا با آمادگی بیشتری برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت آن اقدام کنید.

ترکیه از جمله کشورهایی است که در چند سال اخیر با توجه به زیبایی‌هایی که در خود ایجاد کرده، مردم زیادی را اعم از گردشگر و مهاجر جذب کرده است. مهاجرت از جمله مواردی است که ممکن است در هر برهه از زمان برای افراد مورد توجه قرار بگیرد. همین مسئله توانسته مهاجرت به این کشور اروپایی را برای مردم ما آسان کند.