دسته‌ها
اخبار

راه های مهاجرت به کانادا 2022 ️ 9 روش اصلی اقامت کانادا راهنمای جامع-مهاجرت دی بی

به افسر اداره ی مهاجرت کانادا جهت تحصیل، کار و یا حتی بازدید از کانادا به عنوان توریست بسیار الزامیست. در واقع شما موظف هستید که افسر صدور ویزا را متقاعد نمایید که از عهده ی تمام هزینه های اقامتی و مایحتاجی خود در کانادا برمی آیید. در این مقاله قصد داریم تا به طور جامع و کامل، مهاجرت به کانادا، راه ها و شرایط آن را بررسی کنیم. در کانادا چهار فصل کاملاً مجزا وجود دارد و برای هر فصل تفریحات خارج از خانه وجود دارد که می‌توانید با انجام آنها، بیشترین استفاده را از هر فصل سال ببرید. به این معنی که بدون درنظر گرفتن شرایط آب و هوایی، در هر زمان می‌توانید از کانادا لذت ببرید، البته بصورت تئوری! لازم به ذکر است که زمستان‌ها در برخی از مناطق کانادا بسیار طولانی و سرد خواهد شد و در همینجا مستقیم به سراغ معایب مهاجرت به کانادا می‌رویم.

در صورتی که شخصی ، مدرک زبان آیلتس مناسب داشته باشد، می تواند در یکی از کالج های دو ساله در کانادا شرکت کند و در این مدت در کنار تحصیل، مدرک زبان ب2 فرانسوی اخذ کند و بر این اساس اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور نماید. به طور کلی وکیل مهاجرتی در ایران یا کانادا از اصلی ترین ارکان یک موسسه مهاجرتی معتبر است. وکیل مهاجرتی در موسسه های مهاجرتی در ایران بر اساس شرایط مهاجرت به کشور کانادا می تواند متقاضی را در انتخاب روش و برنامه مهاجرتی یاری دهد. مهاجرت به دیگر کشورهای جهان چه کشورهای اروپایی و آسیایی و چه آمریکا و استرالیا و کانادا کاری پیچیده و دشوار و نیازمند تخصص کاری است. این گونه نیست که متقاضی امروز تصمیم به مهاجرت بگیرد و فردا در کشور مورد نظر باشد.

از آنجایی که کانادا به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل شده است، روش های مهاجرتی بسیاری را برای متقاضیان فراهم کرده است تا آنها بتوانند با دریافت انواع ویزای کانادا به این کشور سفر کنند. برای هر نوع ویزایی که برای مهاجرت به کانادا درخواست می‌دهید، اداره مهاجرت کانادا هزینه‌ای را بابت بررسی اپلیکیشن آن دریافت می‌کند که به آن Application Processing Fee می‌گویند. در ادامه روش‌های اخذ اقامت دائم کانادا را که برای ایرانیان مورد استفاده‌ است معرفی می‌کنیم. همان طور که قبلا اشاره کردیم بعضی از این روش‌ها به صورت مستقیم و برخی دیگر به طور غیر مستقیم و پس از طی مراحلی شما را به اقامت دائم کانادا می‌رساند.

  • مهاجرت کاری از روش های مختلف انجام می پذیرد به طور کلی این روش کم هزینه ترین روش مهاجرتی می باشد که صرفاً فرد باید هزینه تمکن مالی را برای مهاجرت خود در نظر داشته باشد.
  • ازدواج‌های صوری و غیرقانونی نه تنها منجر به اقامت افراد متقاضی مهاجرت به کانادا نمی‌شوند، بلکه می‌توانند منجر به برخوردهای شدید قانونی مثل جریمه، زندان و یا اخراج از کشور شوند.
  • اما متقاضیان با اخذ ویزای توریستی کانادا نمی توانند به کانادا مهاجرت کنند.
  • اما درصورتی که فرد موفق به دریافت بورسیه و یا فاند تحصیلی شود به‌طوری که همه هزینه‌های تحصیل رایگان باشد، در این صورت مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا خواهد شد.
  • آیا امکان مهاجرت به کانادا بدون گرفتن وکیل نیز وجود دارد؟بله صددرصد.

متوسط عمر افراد در کشور کانادا بالای 80 سال می باشد و کیفیت زندگی سالمندان این کشور در میان سایر کشورهای جهان جایگاه بسیار بالایی دارد و جزء بهترین ها می باشد. باید به این نکته توجه داشت که با توجه به قوانین جدید مهاجرتی به کانادا که در این کشور اجرا می گردد، شرایط مهاجرت به کانادا نسبت به گذشته بسیار دشوارتر شده است. میزان تورم به عنوان یکی از شاخص های اصلی ثبات اقتصادی همواره در کشور کانادا حتی نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته پایین تر است، به همین دلیل سرمایه گذاری در کشور کانادا به دلیل تورم پایین آن قابل توجیه است. مسئله دیگری که باعث جذابیت سرمایه گذاری در کشور کانادا شده است، وجود امکانات رفاهی و شغلی بسیار مطلوب است.

اداره مهاجرت کانادا: عدم وجود دستورالعمل‌ جهت سنجش برنامه‌های آزمایشی

طبق آمار اداره مهاجرت کانادا IRCC؛ کانادا در سال 2022، 2022 و 2023 جمعاً 1.23 میلیون مهاجر می‌پذیرد. این آزمون توسط اداره مهاجرت کانادا تهیه شده و مختص مهاجرت به کاناداست. در ادامه دو سوال از پرتکرارترین سوال‌های بخش شرایط مهاجرت به کانادا را بررسی می‌کنیم. این ویزا چندبار ورود است و با هر بار ورود به کانادا می‌توانید تا 6 ماه در این کشور بمانید. سقف ویزای مولتی هم 10 سال است اما با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت ایران، به آن ویزای 5 ساله هم می‌گویند. James Bissett رئیس سابق اداره مهاجرت کانادا اعلام کرده‌است که بین ۳۵٬۰۰۰ تا ۱۲۰٬۰۰۰ نفر از مهاجرت کنندگان به کانادا به صورت غیرقانونی وارد این کشور شده‌اند.

گزینه برتر مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه

بعد از درخواست CAQ، درخواست شما بررسی و تایید می شود و تاییدیه از روش پست به محل زندگی تان ارسال می شود. چنانچه تمایل دارید در موسسه آموزشی برای شش ماه یا بیشتر در استان کبک حضور پیدا کنید، می بایست گواهینامه پذیرش کبک را بگیرید. رده سنی ای که کشورها برای تحصیل بعد از گرفتن مدرک دیپلم در نظر می گیرند 21 سال می باشد. چنانچه دوره آموزشی یا برنامه تحصیلی شما 6 ماه کمتر طول بکشد احتیاجی به گرفتن جواز تحصیل در کانادا ندارید.

متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد؛ لطفا با ما در ارتباط باشید. سلام، بله در صورت واجد شرایط بودن میتونید در مدارس کشور کانادا تحصیل کنید. برای مطلع شدن از شرایط دقیق‌تر مهاجرت به کانادا، میتونید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید. خیر، متقاضی پس از تمام شدن تحصیل خود باید ویزای کار این کشور را اخذ کند و پس از چند سال کار و اشتغال می تواند اقامت کانادا را اخذ کند. اگر از چگونگی مهاجرت به کشور کانادا از روش های مختلف آگاه نیستید، می توانید سوال های خود را در بخش دیدگاه این مقاله مطرح کنید تا کارشناسان و مشاوران مهاجرتی مطلع و باتجربه و آگاه از آخرین قوانین مهاجرتی به آن ها پاسخ دهند. نکات مهم این مقاله در مورد چگونگی مهاجرت به کشور کانادا است که مشاوران موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با آگاهی کامل از این شرایط و برخورداری از دانش روز بهترین راهنمایی ها را ارائه داده اند.