دسته‌ها
اخبار

راه های *مهاجرت به عمان* 2022: قوانین جدید، هزینه، مدارک-مهاجرت دی بی

عمان موقعیتی استراتژیک و مطلوب در منطقه دارد و سیاست آشتی‌جویانه و مبتنی بر همکاری‌های گسترده‌ای هم که در پیش گرفته، باعث شده به مدینه فاضله‌ای تبدیل شود که سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. هزینه‌ای که بابت دیرکرد ماهانه تمدید ویزا باید پرداخت کنید، حدوداً 50 ریال عمان اعلام شده است. برای ما افتخار است که شما مورد موفق بعدی ما برای مهاجرت به عمان باشید؛ مشاوره با مشاورین باتجربه و آموزش‌دیده ما را از دست ندهید.

  • به‌طور میانگین در حال حاضر ، هر ریال عمان چیزی برابر با 2.59 دلار آمریکا می‌باشد.
  • در دیگر قسمت های مقاله ی خود با عنوان مهاجرت کاری ماما به عمان در خصوص همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده بحث کردیم و گفتیم، در این برنامه ی مهاجرتی امکان همراه نمودن همسر و فرزندان زیر 21 سال وجود دارد.
  • در این روش فرد متقاضی باید دارای سابقه کاری و رزومه علمی معتبر باشد.
  • تازه بعد از دو سال، شرایط سخت‌تری نسبت به فردی که بدون سوءسابقه درخواست داده است، پیش رو دارد.

بسیاری از دانشگاه‌های معتبر اروپایی و آمریکایی درعمان شعبه تاسیس کرده‌اند و محدودیتی از بابت پذیرش دانشجویان خارجی ندارند و البته هر یک از آن‌ها شرایط خاص خود را جهت پذیرش تحصیلی به دانشجویان متقاضی ارائه می‌نمایند. کشور عمان با رویکرد خون به نوزادان تابعیت اعطا می‌کنند؛ به این معنا که کودکی که از پدرومادری عمانی متولد شود، می‌تواند تابعیت این کشور را به دست آورد و صرف به دنیا آمد کودک در این سرزمین (از پدرومادری غیر عمانی) منجر به دریافت حق شهروندی نمی‌شود. میانگین سرمایه اولیه برای ثبت درخواست حدود 150،000 ریال مورد نیاز است؛ اما راه‌اندازی کسب‌وکار، تاسیس شرکت و استخدام نیروهای مورد نیاز هزینه‌های بیشتری دارد که با جذب سرمایه‌گذاران دیگر می‌توان پوشش داد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، حق مالکیت اتباع خارجی کامل است و نرخ مالکیت پس از کسب رضایت شورای وزرا از 70٪ تا 100٪ شروع می شود.

هزینه و درآمد در آلمان

در این جا قصد داریم شرایط گرفتن اقامت دائم کشور عمان را برای شغل مامایی مورد بررسی قرار دهیم. بهتر است، در این خصوص با تیم های با تجربه و با سابقه مشورت نمایید و از نظرات کارشناسی شده ی ایشان در حوزه ی مهاجرت های کاری و از جمله مهاجرت کاری ماما به عمان استفاده نمایید. یکی از این تیم های مشاوره مهاجرتی، گروه با تجربه ی الست گروپ می باشد که مدت مدیدی است که در حوزه ی مهاجرت به کشورهای منطقه ی خاور میانه و همچنین کشور عمان فعالیت دارند. شما خواننده ی گرامی می توانید با مراجعه به این گروه و یا ارتباط غیر حضوری با کارشناس های الست گروپ، از راهنمایی های ارائه شده توسط ایشان بهره مند شوید. برای کار در عمان متقاضی باید حتماً پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای عمانی داشته باشد تا بتواند به واسطه‌ی آن به سفارت این کشور درخواست ویزای کاری بدهد. برای این منظور هم متقاضی باید از طریق ایمیل، مدارک و رزومه‌ی تحصیلی و کاری خود را برای کارفرما ارسال کند.

مهاجرت به عمان از طریق ازدواج:

کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. کشور عمان به ایران نزدیک می باشد و از این رو هزینه های رفت و آمد کم می باشد و به همین جهت کشور عمان گزینه مناسبی برای مهاجرت ایرانیان خواهد بود. بدون شک انتخاب کشور عمان برای مهاجرت مزایای بسیاری را برای متقاضیان به همراه خواهد داشت. از مهمترین مزایای کشور عمان برای مهاجرت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مهاجرت و سرمایه گذاری در عمان

موارد و مفادی که در این آزمون مورد تست قرار می گیرند، برای رشته های مختلف و تخصص های مختلف متفاوت می باشند. یکی از بزرگترین مراکز برگزار کننده امتحانات آنلاین در آمریکاست که در بیش از 160 کشور آزمون های آنلاین در رشته‌های مختلف علوم پزشکی برگزار میکند. متاسفانه این نهاد به طبعیت از قوانین تحریم آمریکا در ایران هیچ شعبه‌ای ندارد، بنابراین کاندیدای محترم بالاجبار می‌بایست با رزرو آنلاین امتحان در یکی از کشور های همسایه در یک تاریخ مشخص حضور به عمل آورند. ✅ برای دریافت هر یک از انواع اقامت، سرپرست خانواده باید اقدام نماید ودر پی صدور اقامت ایشان کلیه افراد تحت تکفل مقیم محسوب می گردند. اگر برای مهاجرت آمادگی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و راحتتر تصمیم به مهاجرت بگیرید.

به همین دلیل کار در عمان تقریبا در میان تمامی رشته‌ها و اقشار جامعه می‌تواند زندگی خوبی در کشور مبدا ایجاد کند. با صدور قوانین جدید در زمینه دریافت اقامت کشور عمان از طریق ازدواج، افراد به راحتی می‌توانند به کشور عمان مهاجرت کنند. بدین منظور لازم است ابتدا وزارتخانه با ازدواج همسران خارجی و مردان عمانی موافقت کند و سپس ازدواج انجام شود.

کانادا یکی از بهترین کشور ها برای ایرانیان است که زیر ساخت های قوی بر آن حاکم اند. مطالعه لینک زیر که در آن انواع روش های مهاجرت به این کشور مهاجر پذیر تعریف شده اند را پیشنهاد می دهیم. © تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است.