دسته‌ها
اخبار

راهنمای مهاجرت به ترکیه ریماکس-مهاجرت دی بی

از راه های اقامت در ترکیه می توان از مسیر کاری و سرمایه گذاری نام برد. با توجه به کیفیت بالای دانشگاه های ترکیه افراد زیادی خواهان تحصیل و اقامت ترکیه به خصوص اقامت استانبول می باشند. کیفیت دانشگاه های ترکیه به حدی بالا است که بیش از 10 دانشگاه این کشور در رنکینگ جهانی QS قرار دارند.

  • متقاضی موظف است که آدرس محل سکونت و اطلاعات ارتباطی خود در ترکیه را به طور صحیح و کامل اطلاع دهد.
  • متقاضیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند، باید قبل از هر اقدامی یک روش مناسب برای این پروسه پیدا کنند.
  • می توانید پس از خواندن این مقاله با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت کنید.
  • در برخی از پروژه های ملکی که توسط موسسه ویزاتیک معرفی می شوند شما تنها باید 150 هزار دلار از قیمت خانه در ترکیه را بپردازید و 100 هزار دلار باقی مانده توسط کمپانی ارائه دهنده پروژه پرداخت می شود.

البته در خصوص دریافت ویزای تحصیلی باید به این نکته اشاره کرد که این مسیر مهاجرتی در صورتی به‌عنوان یکی از راه‌های ارزان مهاجرت به کشور ترکیه انتخاب می‌شود که شما بتوانید، پذیرش یکی از دانشگاه‌های دولتی ترکیه را اخذ کنید. درصورتی‌که والدین نوزاد متولدشده در کشور ترکیه دارای اقامت دائم و یا موقت باشند، نوزاد آن‌ها نیز همان نوع اقامت را خواهد داشت. مهاجرت به ترکیه از طریق خریدن ملک ساده‌ترین روش برای به دست آوردن اقامت دائم ترکیه است.

ویدئو و پادکست موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به ترکیه

نکته مهمی که در این زمینه باید مدنظر داشته باشید این است که شما حق ندارید ملک خودتان را حداقل به مدت 3 سال به فروش برسانید. یکی دیگر از مزایای خرید ملک در ترکیه آن است که شما امکان دریافت وام برای خرید ملک را خواهید داشت. برخی از پروژه‌هایی که در کشور ترکیه وجود دارد امکان دریافت وام تا 100 هزار دلار امریکا را به متقاضیان مهاجرت می‌دهد و شما تنها موظف هستید تا 150 هزار دلار مابقی را پرداخت کنید. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به داشتن تمکن مالی برای برآمدن از پس هزینه‌های زندگی در کشور ترکیه اشاره کرد.

هم اکنون، شرایط اخذ ویزا و یا اخذ اقامت در ترکیه به چه صورت است؟

مهاجرت به ترکیه، اخذ اقامت و تابعیت این کشور، راه های اقامت در ترکیه و شرایط مهاجرت به ترکیه را در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم. همانطور که گفته شد یکی از روش هایی که بسیار سریع منجر به اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه می گردد، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک می باشد. البته قابل ذکر است زمانی که ارزش ملک خریداری شده حداقل برابر با ۲۵۰ هزار دلار باشد منجر به تابعیت خواهد شد.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی در مقاطع مختلف متفاوت می‌باشد و نیازمند مدارک خاصی است. به طور کلی برای دریافت این ویزا ابتدا علاقه‌مندان باید نسبت به پذیرش در یکی از دانشگاه‌های کشور ترکیه اقدام کنند. شما می‌توانید با ارسال رزومه تحصیلی و مدارکی دیگر مانند آزمون معتبر ترکی یا انگلیسی خود به دانشگاه‌های این کشور شانستان را برای دریافت پذیرش تحصیلی امتحان کنید.