دسته‌ها
اخبار

دولت بایدن پیشنهاد باز کردن مراقبت های بهداشتی را برای دریافت کنندگان DACA منتشر کرد و آنها را آمریکایی ها “ساده و ساده” خواند


،ت بایدن این هفته رسما منتشر شد قانون پیشنهادی آن برای گسترش واجد شرایط بودن قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) تا شامل دریافت‌کنندگان فعلی معوق برای ورود به دوران کودکی (DACA) شود. این تصمیم خط مشی بهداشت عمومی را منطقی می کند، زیرا جامعه سالم تر به م،ای کشور سالم تر است. همچنین آنچه را که همه ما در مورد صدها هزار جوان محافظت شده توسط برنامه DACA می د،م، تصدیق می کند.

خاویر بکرا، وزیر بهداشت و خدمات انس، (HHS) “دریافت کنندگان DACA، مانند همه Dreamers، آمریکایی هستند، ساده و ساده”. گفت در بی،ه ای در روز دوشنبه “ایالات متحده خانه آنها است و آنها باید از دسترسی به مراقبت های بهداشتی مانند هموطنان آمریکایی خود برخوردار شوند.”

در حالی که مهاجران جوان تحت حمایت برنامه محبوب و موفق DACA می توانند به طور قانونی کار کنند، ،، که بیمه درم، مبتنی بر کارفرما ندارند. به دلیل وضعیت مهاجرتی خود نمی توانند به مراقبت های مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند. آنها همچنین با وجود خانواده هایشان نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند پرداخت میلیاردها مالیات ،تی و محلی سالانه. اما اگر قانون پیشنهادی ،ت بایدن نهایی شود، نزدیک به 130000 دریافت‌کننده DACA که قبلاً بیمه نشده بودند، به زودی در فهرست قرار خواهند گرفت. نه تنها گیرندگان DACA می توانند به مراقبت های مقرون به صرفه ای که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند، بلکه به م،ای آرامش بیشتر نیز خواهد بود.

یونا، همکار سیاسی صدای آمریکا، “من خودم دریافت کنندگان DACA در خانواده ام دارم که مستقیماً از این گسترش بهره مند می شوند و می دانم که مزایای داشتن مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه به سلامت آنها محدود نمی شود، بلکه شامل ثبات، شغل و امور مالی نیز می شود.” اوه نوشت در یک پست اخیر “آنها می توانند منتظر آینده ای سالم تر باشند.”

سخنان و اقدامات ،ت بایدن کاملاً در تضاد با جمهوری خواهان است که خانواده هایی مانند اوه را هدف قرار داده اند. با امتناع از اقدام در مورد تسهیلات قانونی دائمی در حالی که تلاش برای از بین بردن برنامه DACA از طریق قوه قضاییه است.

جمهوریخواهان به رهبری کن پ،تون، دادستان کل جمهوری‌خواه تگزاس، به طرز ماهرانه‌ای از دادگاه‌های مملو از قضات محافظه‌کار، که اغلب منصوبان ترامپ هستند، برای حمله به پشتوانه‌های قانونی DACA استفاده کرده‌اند، برخلاف خواست مردم آمریکا که عمیقاً و بادوام هستند. حمایت ، شهروندی برای Dreamers،” صدای آمریکا قبلا گفت.

در حالی که دموکرات های مجلس نمایندگان و تعداد کمی از جمهوری خواهان مجلس دو بار گذشت با تسکین دائمی در قالب قانون رویا و وعده، ده جمهوری‌خواه سنا از پیشروی برای کمک به غلبه بر مشکل جیم کرو خودداری ،د.

تد کروز، سناتور جمهوری خواه تگزاس در واقع به تنهایی مسدود شده است تلاش دموکرات‌های سنا برای مانور دادن به رای‌گیری در سال 2020، پس از بیش از یک سال توقف توسط میچ مک‌کانل، رهبر ا،ریت جمهوری‌خواه سنا. کروز مدعی شد که دموکرات‌ها «مردم اینجا به‌طور غیرقانونی» را در اولویت قرار می‌دهند نه «کارگران آمریکایی».

کلمه به تد: دریافت کنندگان DACA کارگران آمریکایی هستند، و بیش از 109000 نفر از آنها از ایالت شما هستند. آنها خانه و مشاغل ساخته اند و کمک می کنند بیش از 400 میلیون دلار مالیات محلی و ایالتی سالانه. این نیز یک بیداری بی ادبانه برای شما خواهد بود اشاره شد استفان می،، برتری طلب سفیدپوست، که پیشنهاد ،ت بایدن را به شدت مورد انتقاد قرار داد «ارائه خدمات درم، با بودجه مالیات دهندگان به غیرقانونی ها.نه اینکه او هرگز اجازه نداد حقایق مانع بیگانه هراسی او شود.

گیرندگان تگزاس DACA نیز هستند کارآفرینان، مادران و پدران شاغل، و دانش آموزان در مدارس و دانشگاه های محلی در زمان بلایا و نیاز، آنها برای کمک به همسایگان خود قدم برمی دارند، نه فرار کن به کان،.

همانطور که او قبلاً اشاره کرد، «بایدن شرح داده شده دریافت کنندگان DACA به ،وان “آمریکایی از هر نظر – به جز روی کاغذ” در اعلامیه خود مبنی بر گسترش ACA.” این اعلامیه با استقبال گسترده صداهای پیشرو مانند جولیانا ماسدو دو ناسیمنتو از United We Dream مواجه شد. گفت قانون پیشنهادی “به این م،ی است که افراد بیشتری از پوشش مراقبت های بهداشتی نجات دهنده ای برخوردار خواهند شد که برای مراقبت از خود و خانواده خود نیاز دارند.»

Macedo do Nascimento به طور مهمی خاطرنشان کرد که کنگره هنوز باید “وظیفه خود را انجام دهد و مسیری را برای شهروندی برای تمام 11 میلیون نفر غیرقانونی بگذراند”، به ویژه زم، که برنامه DACA در خطر است. به دلیل ایالت های جمهوری خواه و خواسته های ایدئولوژیک آنها به خط لوله قضایی ضد مهاجر. در مواجهه با انفعال کنگره، رئیس جمهور چاره ای جز ادامه استفاده از اختیارات خود برای بهبود زندگی همه ،، که این کشور را خانه می نامند باقی نمانده است.

وزیر Becerra در بی،ه ادامه داد: “هر روز، نزدیک به 580,000 گیرنده DACA از خواب بیدار می شوند و به جوامع خود خدمت می کنند، اغلب در نقش های اساسی کار می کنند و کمک های بزرگی به کشور ما می کنند.” آنها مستحق دسترسی به مراقبت های بهداشتی هستند که آرامش و امنیت را برای آنها فراهم می کند.




منبع: http://americasvoice.org/blog/biden-administration-releases-proposal-opening-health-care-to-daca-recipients-calls-them-americans-plain-and-simple/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=biden-administration-releases-proposal-opening-health-care-to-daca-recipients-calls-them-americans-plain-and-simple