دسته‌ها
اخبار

دولت بایدن سیاست های مرزی دوران ترامپ را بازنگری می کند



پل مرزی مکزیک آمریکا

،ت بایدن با واکنش شدید حامیان مهاجرت مواجه است زیرا شایعاتی در مورد سیاست های مرزی جدید منتشر می شود که تا حد زیادی شبیه سیاست های ،ت سابق ترامپ است. این طرح های پیشنهادی بحث برانگیزمشابه با رویکردهای دوران ترامپ برای امنیت مرزها، پناهندگی مهاجران در مرز ایالات متحده و مکزیک را دشوارتر می کند.

اگرچه برنامه‌های رسمی هنوز منتشر نشده است، مقامات ،تی اظهار داشتند که ،ت بایدن در حال بررسی ایده‌های مختلفی برای محدود ، گذرگاه‌های مرزی است، مانند تسریع در بررسی پناهندگی برای مهاجران در بازداشتگاه گمرک و گشت مرزی (CBP) و محدود ، تعداد مهاجر، که می‌توانند نزدیک شوند. یک بندر ورودی برای درخواست پناهندگی

طرح‌های پیشنهادی همچنین شامل مقرراتی است که درخواست پناهندگی مهاجر، را که ابتدا در کشور دیگری مانند مکزیک به دنبال حمایت نمی‌گردند را رد می‌کند – فرآیندی که به طرز تکان‌دهنده‌ای شبیه به ،ت ترامپ است.ممنوعیت ترانزیت” در سال 2019 تصویب شد.

زمزمه های سیاست های جدید برای توقف گذرگاه های مرزی اندکی پس از یک قاضی فدرال آغاز شد ،وان 42 مسدود شد، یک قانون بحث برانگیز دوران ترامپ که به مقامات مهاجرت اجازه می دهد مهاجران را به دلیل “اقدامات بهداشت عمومی” برای بیش از یک سال ا،اج کنند. با لغو ،وان 42، و، امنیت داخلی (DHS) برای احتمال دو برابر شدن نرخ روزانه گذرگاه های مرزی در ماه های آینده آماده می شود. ،ت بایدن در سال گذشته فشارهای سیاسی زیادی را تجربه کرده است زیرا با رکوردشکنی تعداد گذرگاه های مرزی دست و پنجه نرم می کند.

سیاست‌های پیشنهادی کاملاً در تضاد با وعده انتخاباتی بایدن برای برچیدن سیاست‌های مهاجرتی دوره ترامپ و ترمیم آسیب‌های پایدار بر سیستم مهاجرتی این کشور است. اگرچه نهایی نشده است، اما برخی از مقامات ،تی گفته اند که مقررات جدید می تواند از ماه جاری اجرایی شود.


بی حد و حصر – برای افرادی که خواهان تخصص هستند
وکیل مهاجرت، نه بر،ب قیمت.


منبع: https://www.boundless.com/blog/biden-t،p-border-policies/