دسته‌ها
اخبار

در یک سالگرد حمله تروریستی، بایدن برتری سفید را “خطرناک ترین تهدید تروریستی برای میهن ما” خواند، زیرا رهبران جمهوری خواه سکوت می کنند یا تئوری های نژادپرستانه را تکرار می کنند.


پرزیدنت بایدن دیروز یکمین سالگرد تیراندازی هولناک در بوفالو را جشن گرفت با نوشتن یک ویرایش که در USA Today. اونم همینطور توییت کرد، «یک سال پیش، شر به بوفالو رسید – در مرد مسلحی که مردم را در خدمت نفرت قتل عام کرد، آشکار شد. امروز، ما ده ج، که بی‌م،ی گرفته شده را به یاد می‌آوریم. در آمریکا، شر پیروز نخواهد شد. نفرت غالب نخواهد شد. برتری سفیدها حرف آ، را نخواهد زد.» او اسامی ده نفری را که در آن قتل عام وحشتناک کشته شدند شامل شد: روبرتا ای. دروری، مارگوس دی. موریسون، آندره مکنیل، آرون سالتر، جرالدین تالی، سلستین چ،، هیوارد پترسون، کاترین مسی، پرل یانگ، و روث ویتفیلد. .

اما جمهوریخواهان ارشد کنگره، از جمله نماینده نیویورک. الیز استف،ک و سناتور تگزاس تد کروز در سالگرد حمله تروریستی نژادپرستانه که جان سیاهپوستان آمریکایی را گرفت، یک سال پیش در یکشنبه گذشته سکوت ،د. تیرانداز دسته جمعی داشت به طور هدفمند یک منطقه عمدتا سیاه، توسط تئوری توطئه نژادپرستانه “جایگزین بزرگ” هدایت می شود، که فرض می کند یهودیان و دیگران از طریق مهاجرت جایگزین سفیدپوستان می شوند.

سکوت رهبران حزب جمهوری خواه در آ، هفته گذشته با توجه به اینکه آنها با چه شور و حرارتی نوع لفاظی های خطرناکی را که منجر به این حمله تروریستی داخلی به ،یداران عادی شد، کر کننده تر بود.

در سال قبل از حمله، استف،ک شروع به انتشار یک تبلیغ ضد مهاجر در فیس بوک کرده بود که بازتاب تئوری توطئه بود، از جمله شعارهایی مبنی بر اینکه مهاجران غیرقانونی “رای دهندگان فعلی ما را سرنگون خواهند کرد و یک ا،ریت لیبرال دائمی در واشنگتن ایجاد خواهند کرد.” اما با وجود محکومیت لفاظی های اوزاخاری مو،، مدیر سیاسی صدای آمریکا در این باره نوشت، استف،ک به اجرای تبلیغات ادامه داد و متعاقباً شعار «تهاجم» را از صحن مجلس پخش کرد. “یک سال پس از حمله تروریستی بوفالو، جمهوری خواهان به طور کامل تئوری های توطئه نژادپرستانه مورد حمایت تروریست های داخلی را پذیرفته اند” هفته گذشته

بلافاصله پس از تیراندازی دسته جمعی، استف،ک همچنین به نظر می رسید که از اینکه به طور عمومی ou خوانده می شود، خشمگین تر استبیش از این واقعیت که او در حال تقویت نظریه توطئه نژادپرستانه بود که انگیزه تیرانداز دسته جمعی بوفالو را برانگیخت.

در آ، هفته، کروز نتوانست زم، را برای یادآوری قرب،ان پیدا کند، اما زم، پیدا کرد اوا، شب پنجشنبه برگزاری یک ع، و کنفرانس مطبوعاتی در مرز برای عوامفریبی مهاجر، که به دنبال امنیت هستند و همان تئوری‌های توطئه نژادپرستانه قتل عام بوفالو را تکرار می‌کنند. این اقدام مشابه سال قبل بود، زم، که او به طرز نفرت انگیزی بر تقویت این تئوری توطئه در روزهای پس از حمله تروریستی تاکید کرد. پست ، مکرر زبان به نمایه رسانه های اجتماعی او.

همچنین سکوت آ، هفته گذشته از سوی رهبر اقلیت سنا وجود داشت میچ مک کانل، که موفق به محکومیت نشد این باور نژادپرستانه زم، که سال گذشته تحت فشار قرار گرفت.

در یک کنفرانس خبری بعد از ظهر سه‌شنبه، از میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا، بارها درباره دیدگاه‌هایش درباره «تئوری جایگزینی» سؤال شد، نظریه‌ای توطئه‌ای که معتقد است دموکرات‌ها در تلاش هستند تا برای پیروزی در انتخابات، سفیدپوستان آمریکایی را با مهاجران غیرقانونی و رنگین پوستان جایگزین کنند. ، ABC News گزارش شده است به هنگام. اتفاقاً این خلاصه خوبی از تبلیغات استف،ک است. اما در این گزارش آمده است که مک‌کانل «مکرراً از محکوم ، آن پر، کرد».

رئیس مجلس کوین مک کارتی و رهبر ا،ریت مجلس استیو اسکالیس در آ، هفته نیز سکوت ،د، اما اقدامات قبل و بعد آنها با صدای بلند زنگ می زند. مقیاس گذاری کنید در سال 2014 تایید شد زم، که او به یک گروه ناسیونالیست سفیدپوست که توسط دیوید دوک تأسیس شده بود، خطاب کرده بود. صحبت از دوک، اسکالیس همچنین گزارش شده است ادعا کرد که او مانند رهبر سابق کوکلو، کلان است اما “بدون چمدان”. در همین حال، مک کارتی کاسه خود را به افرادی مانند نماینده مارجوری تیلور گرین، یکی از بدترین پیشروان تئوری های «تهاجم» و جایگزینی سپرده است.

مانند مک‌کانل، مک‌کارتی و اسکالیس نیز از محکوم ، توطئه‌های ناسیونالیستی سفیدپوستان پس از تیراندازی جمعی خودداری ،د. در عوض، آنها به کنفرانس خود اجازه داده اند که این لفاظی نژادپرستانه را از جلسات کنگره، تبلیغات پولی و حساب های رسمی رسانه های اجتماعی پخش کند. جمهوری خواهان مجلس در واقع به لفاظی “تهاجم” استناد کرد لایحه سختگیرانه ضد مهاجرتی خود را در هفته گذشته اجرا کنند.

مو، هفته گذشته نوشت: «یک سال پس از حمله بوفالو، زب، که ریشه در تئوری توطئه جایگزین بزرگ دارد در حزب جمهوری خواه رایج است. پروژه ردیابی پیام صوتی آمریکا بیش از 550 نمونه از جمهوری‌خواهان منتخب یا کمپین‌های برتر را شناسایی کرده است که از تئوری توطئه جایگزینی بزرگ ملی‌گرایان سفیدپوست از 14 می 2022 تا 10 می 2023 استفاده می‌کنند.

مو، خاطرنشان کرد که تنها در یک نمونه اخیر، پل گوسار، نماینده آریزونا، هفته گذشته نظریه جایگزینی را در یک پیام توییتری تقویت کرد که همه آنها به جز خواستار خشونت جمعی بودند. گزارش بعدی آشکار کرده است که مدیر دیجیتال گوسار گزارش شده است “گروپر” و حامی اصلی نیک فوئنتس، ملی‌گرای سفیدپوست بدنام. یادداشت نکات صحبت ، گزارش ها نیکول همر، مورخ دانشگاه واندربیلت، «وضعیت دفتر گوسار را در دوران مدرن بی سابقه توصیف کرد».

لذت ببرید روابط خاص خود را با فوئنتس دارد، از جمله ضبط ویدئویی برای گردهمایی ملی گرای سفیدپوست خود در اولین کنفرانس اقدام سیاسی آمریکا در سال گذشته. همر به TPM گفت: «تعدادی از اعضای کنگره در دهه 1990 بودند که روابط سست با گروه‌های شبه‌نظامی داشتند، اما چیزی شبیه به این نبود.

این یکی از اعضای جمهوری‌خواه کنگره است که تئوری توطئه جایگزین بزرگ را تقویت می‌کند و تماماً به صراحت خواستار خشونت سیاسی نژادپرستانه گسترده است.

این کاملاً فراتر از تروریسم داخلی جناح راست است. pic.twitter.com/re3zG1GeR9

— Zachary.A.Mueller (@ZacharyAMueller) 8 مه 2023

مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده و الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا قبلا شهادت داده بود که افراط‌گرایان برتری‌طلب سفیدپوست بزرگترین تهدید را برای امنیت ملی ما تشکیل می‌دهند. پرزیدنت بایدن در سخنر، خود در ک، فارغ التحصیلی امسال در دانشگاه هوارد در آ، هفته گذشته همچنان این زنگ خطر را به صدا در می آورد، افراط گرایان نژادپرست را “خطرناک ترین تهدید تروریستی برای میهن ما” خواند. اما از رهبران جمهوری خواه، ما چیزی نمی شنویم زیرا مک کارتی در عوض به افرادی مانند گرین اجازه می دهد تا دستور کار قانونگذاری و سیاسی را کنترل کنند. این همه چیز را می گوید.




منبع: http://americasvoice.org/blog/on-one-year-anniversary-of-terror-attack-biden-calls-white-supremacy-the-most-dangerous-terrorist-threat-to-our-،meland-as-gop-leaders-stay-silent-or-ec،-racist-theories/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=on-one-year-anniversary-of-terror-attack-biden-calls-white-supremacy-the-most-dangerous-terrorist-threat-to-our-،meland-as-gop-leaders-stay-silent-or-ec،-racist-theories