دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: یک همکار ارمنی فوق دکترا در زیست شناسی مولکولی با بیش از 500 نقل قول، با تشکر از کمک تیم ما، تاییدیه NIW را بدون RFE دریافت کرد.


گواهی مشتری:

“از شما بابت کمکتان بسیار سپاس گذارم!”


در 8 آوریلهفتم، سال 2022، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک همکار فوق دکترا در زمینه زیست شناسی مولکولی (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: زیست شناسی مولکولی

سمت در زمان تشکیل پرونده: همکار فوق دکتری

کشور مبدا: ارمنستان

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: کانکتیکات

تاریخ اطلاعیه تایید: 8 آوریلهفتم، 2022

زمان پردازش: 3 ماه و 8 روز


خلاصه پرونده:

I-140 NIW یا National Interest Waiver نوعی ویزای غیر مهاجرتی تحت دسته EB2 برای آن دسته از افراد خارجی است که می توانند ثابت کنند کارشان مورد علاقه ایالات متحده است. بنابراین هنگامی که ما در گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی درخواستی از مشتریان برای کمک به ارسال دادخواست های NIW دریافت می کنیم، مطمئن می شویم که تجربه خود را در انجام این کار ابراز می کنیم. ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا اطلاعات مربوطه را جمع آوری کنند و بسته های دادخواست آماده برای قضاوت را آماده کنند. خدمات ما شامل پیگیری پس از تایید است. این به ما دست بالا را در ،ب و کار با بیش از 25000 مشتری راضی داده است.

بنابراین هنگامی که یک متخصص در زمینه بیولوژی مولکولی از ارمنستان برای درخواست کمک برای درخواست NIW خود به ما مراجعه کرد، مطمئن شدیم که بهترین کمک را به او می کنیم. این به م،ای تهیه یک دادخواست محکم برای او از جمله موارد زیر بود:

  • ما توضیحات مفصلی از تلاش پیشنهادی او ارائه کردیم که عبارت بود از ادامه تحقیقات او در زمینه ایجاد کیفیت بهتر زندگی برای بیماران مبتلا به آ،ژی با بهبود درک مسیرهای مولکولی و سلولی که توسعه پاسخ های آ،ژیک به ،یبات محیطی را تنظیم می کند.
  • ما نشان دادیم که تحقیقات او برای پیشبرد تلاش پیشنهادی‌اش از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا درک فرآیندهای میتوکندریایی را که منجر به بیماری‌های ژنتیکی میتوکندری می‌شوند، ارتقا می‌دهد.
  • ما همچنین نشان دادیم که تلاش پیشنهادی او پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده دارد، زیرا بینش های مهمی در مورد مک،سم های بیماری های عصبی مانند بیماری آ،ایمر ارائه می دهد.
  • به دلیل اهمیت ملی آشکار، تحقیقات او در واقع با بودجه مؤسسه ملی بهداشت (NIH) حمایت شده است.
  • تحقیقات او منجر به 7 مقاله در مجلات با داوری شده (1 مورد از آنها اولین نویسنده شده است).
  • طبق گفته Google Sc،lar، مجموعاً 592 بار به انتشارات او اشاره شده است، بنابراین نشان می دهد که این انتشارات به طور گسترده در زمینه زیست شناسی مولکولی شناخته شده و مورد اعتماد هستند.
  • کار او همچنین مورد توجه کارشناسان همتای خود قرار گرفته است که 4 توصیه نامه برای او نوشته اند. یکی از اینها عبارت زیر را در خود داشت:

“[The client’s] روش تطبیق DNA میتوکندری اهداکننده سازگار، امکان انتقال موثرتر و موفقیت آمیزتر هسته تخمک به سلول با DNA میتوکندری سالم را فراهم می کند. این امر احتمال انتقال بیماری های میتوکندری را تا حد زیادی کاهش می دهد. بدین ترتیب، [the client’s] دستاوردهای تحقیقاتی او را به ،وان یک دارایی ضروری برای ایالات متحده و به طور کلی در زمینه بیولوژی مولکولی مشخص کرده است.

در همان زمان، او تحقیقاتی را که مستقیماً مرتبط با تلاش پیشنهادی خود برای درک مسیرهای مولکولی و سلولی است که توسعه پاسخ‌های آ،ژیک به ،یبات محیطی را تنظیم می‌کنند، به مدت 5 سال دنبال کرده است. بنابراین، ما توانستیم نشان دهیم که پرونده او شایسته است و باید تأییدیه NIW را دریافت کند. ما خوشحالیم که این فرصت را داشتیم تا با او در این مورد کار کنیم و رضایت او را جلب کنیم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما از به اشتراک گذاشتن آن با دوستان و همکاران خود خوشحال هستند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • زیست شناسی (آسیب شناسی و ایمونولوژی، ژنتیک انس،، ژنومیک، زیست شناسی مولکولی، جانوری، گیاهی، میکروبیولوژی، ژنتیک، گیاه شناسی)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-an-armenian-postdoct،-fellow-in-molecular-biology-with-over-500-citations-obtains-niw-approval-wit،ut-rfe-thanks-to-our-teams-help/