دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: یک استادیار اپیدمیولوژی از ویتنام با کمک ما تاییدیه NIW را بدون RFE دریافت کرد


گواهی مشتری:

“من خوشحالم که اخطار تایید را زودتر دریافت کردم. من خیلی خوشحالم که با شما کار می کنم.»


در 30 مارسهفتم، سال 2022، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک استادیار در زمینه اپیدمیولوژی (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: همهگیرشناسی

سمت در زمان تشکیل پرونده: استادیار

کشور مبدا: ویتنام

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: ویتنام

تاریخ اطلاعیه تایید: 30 مارسهفتم، 2022

زمان پردازش: 2 ماه، 20 روز


خلاصه پرونده:

USCIS ا،امات مشخصی برای هر دسته خاص از ویزا دارد. این مورد در مورد ویزاهای I-140 NIW یا National Interest Waiver نیز صادق است. USCIS مشخص می‌کند که به هر فرد خارجی که بتواند ثابت کند که کارش مربوط به ایالات متحده است، و دارای مدارک تحصیلی و حرفه‌ای مورد نیاز برای این شغل است، باید به خاطر خدمت به منافع ملی، معافیت از گواهینامه شغلی و کار اعطا شود.

بنابراین، وقتی یک استادیار اپیدمیولوژی از ویتنام را به ،وان مشتری NIW خود گرفتیم، مطمئن شدیم که پرونده او به خوبی آماده شده است. ما این را با گنجاندن اطلاعات زیر در نامه دادخواست او تضمین کردیم:

    • تلاش پیشنهادی او این است که تحقیقات خود را با تمرکز بر بررسی اپیدمیولوژی باکتری های منتقله از غذا به منظور ارائه تست های تشخیصی من، و اطلاع رس، استراتژی ها برای کنترل و پیشگیری ادامه دهد.
    • تحقیقات او برای پیشبرد تلاش پیشنهادی او از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا برای پرداختن به موضوع جه، عفونت های اسهالی مفید است.
    • ما نشان دادیم که تحقیقات او منجر به 17 مقاله در مجلات بررسی شده (4 مورد از آنها اولین نویسنده شده است).
    • طبق گفته Google Sc،lar، انتشارات او در مجموع 282 بار مورد استناد قرار گرفته است.
    • به دلیل اهمیت ملی آشکار، تحقیقات او در واقع با بودجه بنیاد اوک و بنیاد بیل و ملیندا گیتس حمایت شده است.
    • او تحقیقاتی را که مستقیماً مرتبط با تلاش پیشنهادی خود برای بررسی اپیدمیولوژی باکتری های منتقله از غذا بود، به منظور ارائه تست های تشخیصی من، و اطلاع رس، استراتژی هایی برای کنترل و پیشگیری به مدت 7 سال دنبال کرده است.
    • شرح مفصلی از 4 پروژه کلیدی او به ،وان شواهدی از مشارکت و تخصص او در زمینه اپیدمیولوژی گنجانده شده است.
    • شواهد همچنین نشان داد که تحقیقات او در مورد بررسی اپیدمیولوژی باکتری های منتقله از غذا ارزش قابل توجهی برای رسیدگی به عفونت های باکتریایی در ایالات متحده دارد.
    • او همچنین 2 نامه حمایتی به نام خود داشت که توسط متخصصان این حوزه که کار او را می دانستند نوشته شده بود.

تیم ما از همه این اطلاعات و اطلاعات بیشتر برای نشان دادن اهمیت کار او برای کشور استفاده کرد. این باعث شد که مقامات قضاوت کننده در USCIS بر این باورند که کار او برای کشور مهم است و بنابراین باید اجازه داده شود که ادامه یابد، بنابراین تنها در 79 روز منجر به تایید NIW شد. از اعتماد ایشان به شرکت ما سپاسگزاریم و برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون داریم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، مهم نیست که چه اعتباری دارید، بدون توجه به سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • پزشکی عمومی (بهداشت عمومی، تحقیقات بالینی، بیماری های عفونی، وا،ن، ویروس شناسی، اپیدمیولوژی، روانشناسی بالینی، روانپزشکی)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-an-،istant-professor-in-epidemiology-from-vietnam-wins-niw-approval-wit،ut-rfe-with-our-help/