دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی به یک پژوهشگر فوق دکترا که در زمینه زیست شناسی قلب و عروق کار می کند از بنگلادش کمک می کند تا وضعیت NIW و تاییدیه I-485 را بدون RFE دریافت کند.


گواهی مشتری:

“من از خدمات شگفت انگیز شما بسیار سپاسگزارم و از اینکه NIW I-140 من تنها در عرض 63 روز تایید شد، با خوشحالی و آسودگی تمجید می کنم!!به سلامتی!!!!”


در 13 آوریلهفتم، سال 2022، یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک پژوهشگر فوق دکترا در زمینه زیست شناسی قلب و عروق (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: بیولوژی قلب و عروق

سمت در زمان تشکیل پرونده: پژوهشگر فوق دکتری

کشور مبدا: بنگلادش

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: لوئیزیانا

تاریخ اطلاعیه تایید: 13 آوریلهفتم، 2022

زمان پردازش: 2 ماه، 3 روز


خلاصه پرونده:

I-140 NIW یا National Interest Waiver یکی از زیرمجموعه‌های ویزای EB2 است که برای آن دسته از افراد خارجی صادر می‌شود که می‌توانند ثابت کنند کارشان سود قابل توجهی برای ایالات متحده دارد. بنابراین، هر زمان که ما در NAILG هر مشتری جدیدی را که می‌خواهد برای وضعیت NIW درخواست دهد، دریافت می‌کنیم، مطمئن می‌شویم که سوابق علمی و حرفه‌ای آن‌ها با کیفیت است و ا،امات تعیین‌شده توسط USCIS را برآورده می‌کند. پس از انجام این تشریفات، پس از امضای قرارداد وکیل و موکل به جلو حرکت می کنیم.

این دقیقاً راهی است که ما برای مشتری NIW خود از بنگلادش دنبال کردیم. او در زمینه زیست شناسی قلب و عروق متخصص بود و تلاش پیشنهادی او این بود که به کشف و شناسایی گیرنده های مولکولی، ژن ها، پروتئین ها و مسیرهای سلولی که از قلب در برابر عوامل استرس زای نارسایی قلبی محافظت می کنند، ادامه دهد. او می‌خواست درمان‌های جدیدی برای استرس‌های پاتولوژیک ناشی از نارسایی قلبی مانند دیابت، شیمی‌درم،، مصرف مت آمفتامین و جهش‌های ژنتیکی مضر ایجاد کند. پس از نگاهی به تحقیقات او مشخص شد که کار او از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به درمان بیماری های قلبی عروقی کمک می کند، که یکی از دائمی ترین و همه جانبه ترین تهدیدها برای سلامت عمومی جه، است.

ما همچنین به رزومه‌ها، گواهی‌ها، رونوشت‌ها و سایر اسناد او نگاه کردیم تا اطلاعاتی را برای بسته دادخواست او جمع‌آوری کنیم. از این اطلاعات به ،وان مدرکی بر شایستگی او در این زمینه استفاده شد. برخی از این حقایق به شرح زیر بود:

  • به دلیل اهمیت آشکار ملی، تحقیقات وی با بودجه مؤسسه ملی بهداشت، موسسه برتر برای تأمین مالی تحقیقات مرتبط با سلامت در سطح ملی، حمایت شده است.
  • با توجه به دانش و تخصص وی در زمینه زیست شناسی قلب و عروق و عوامل استرس زای خارجی که بر عملکرد و فیزیولوژی کاردیومیوسیت ها تأثیر می گذارند، وی به طور مرتب برای حداقل 9 مجله معتبر در این زمینه برای انجام بررسی های همتایان دعوت شده است.
  • تحقیقات او منجر به 18 مقاله در مجلات با داوری شده است (10 مورد از آنها اولین نویسنده بودند).
  • این انتشارات در مجموع 314 بار بر اساس Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند.
  • ما همچنین شرح مفصلی از 5 پروژه کلیدی او را به ،وان شواهدی از مشارکت و تخصص او در زمینه زیست شناسی قلب و عروق ارائه کردیم.
  • این خلاصه‌های پروژه با 2 تفسیر متخصص تکمیل می‌شوند که استفاده او از روش‌های نوآورانه، ماهیت پیشرفت‌های او و روش‌هایی که یافته‌های منحصربه‌فرد او در سراسر این زمینه به کار گرفته شده است را برجسته می‌کند.
  • علاوه بر این، او بیش از 9 سال است که تحقیقاتی را که مستقیماً با تلاش پیشنهادی خود مرتبط است دنبال کرده است و او را به یک منبع قابل اعتماد در این زمینه تبدیل کرده است.

در حالی که این مشارکت‌های تحقیقاتی خاص و سوابق انتشار یا استناد تنها زیرمجموعه‌ای از موفقیت‌آمیزترین تلاش‌های مشتری ما را نشان می‌دهد، این پروژه‌ها نشان‌دهنده کیفیت کلی تحقیقات او هستند و تخصص و توانایی خاص او را برای ادامه مشارکت قابل‌توجه در حوزه کاری خود و پیشبرد آن نشان می‌دهند. تلاش پیشنهادی این حقایق به ما کمک کرد تا بدون شک منطقی ثابت کنیم که صرف نظر از ا،امات پیشنهاد شغلی و گواهی کار برای ایالات متحده مفید است. بنابراین، مشتری ما واجد شرایط بودن برای چشم پوشی از منافع ملی است.

بنابراین، هنگامی که ما تاییدیه NIW او را فقط در 2 ماه و 3 روز دریافت کردیم و بلافاصله پس از آن درخواست گرین کارت او نیز تایید شد، بسیار خوشحال شدیم. ما برای مشتری خود آرزوی موفقیت در تلاش های آینده خود را داریم و از اعتماد وی به شرکت ما تشکر می کنیم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • زیست شناسی (آسیب شناسی و ایمونولوژی، ژنتیک انس،، ژنومیک، زیست شناسی مولکولی، جانوری، گیاهی، میکروبیولوژی، ژنتیک، گیاه شناسی)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-north-america-immigration-law-group-aids-a-postdoct،-research-fellow-working-in-cardiovascular-biology-from-،ladesh-obtain-niw-status-and-i-485-approval-wit،ut-rfe/