دسته‌ها
اخبار

داستان‌های موفقیت: یک متخصص یادگیری ماشینی از چین به لطف کمک تیم ما و ارتقای پردازش ممتاز، تأییدیه موردی NIW را تنها در 10 روز دریافت می‌کند


گواهی مشتری:

“از کمک مداوم شما در طول کل فرآیند متشکریم.”


در 2 مارسndدر سال 2023، یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (نفع ملی) را برای یک متخصص یادگیری ماشین در زمینه یادگیری ماشین (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: فراگیری ماشین

کشور مبدا: چین

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: واشنگتن

تاریخ اطلاعیه تایید: مارس 2nd، 2023

زمان پردازش: 10 روز (پریمیوم پردازش درخواست شده)


خلاصه پرونده:

هنگامی که یک متخصص در یادگیری ماشین برای درخواست چشم پوشی ملی از علاقه خود به NAILG آمد، ما مسیری را که باید طی کنیم تا تایید او را جلب کنیم، می دانستیم. برخی از عوامل کلیدی در این سفر به سوی پیروزی عبارت بودند از:

  • تلاش پیشنهادی او کار بر روی استفاده از تخصیص منابع هوشمند و توسعه الگوریتم‌های مبتنی بر یادگیری ماشین به منظور افزایش کارایی سیستم و استحکام برای مدیریت منابع ابری در مراکز داده و سیستم‌های توصیه تجارت الکترونیک بود.
  • پیشنهاد تحقیقاتی او از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا پلتفرم‌های تجارت الکترونیک برای شخصی‌سازی تجربیات کاربر بر سیستم‌های رتبه‌بندی و توصیه تکیه می‌کنند. در سال 2023، انتظار می‌رود که تقریباً 20 درصد از کل فروش از طریق تجارت الکترونیک انجام شود که مجموعاً 6.3 تریلیون دلار درآمد در سراسر جهان دارد.
  • این پیشنهاد همچنین پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده داشت، جایی که بیش از 230 میلیون نفر از پلتفرم های تجارت الکترونیک برای نیازهای ،ید خود استفاده می کنند. این تقریباً به 70٪ از جمعیت ترجمه می شود و نشان می دهد که تجارت الکترونیک تا چه حد به شکل اصلی معامله در اقتصاد ایالات متحده تبدیل شده است.
  • به دلیل اهمیت ملی آشکار، تحقیقات او در واقع با بودجه بنیاد ملی علوم، که یک سازمان بزرگ ،تی است، و بنیاد ملی علوم طبیعی چین حمایت شده است.
  • او همچنین 4 مقاله مروری را تکمیل کرده و 4 مقاله در مجلات با داوری همتا (2 مورد از آنها اولین نویسنده) و 11 مقاله کنفرانس (8 مورد از آنها اولین نویسنده) منتشر کرده است. این نشریات همچنین طبق گفته Google Sc،lar در مجموع 105 بار مورد استناد قرار گرفته اند، بنابراین نشان می دهد که این انتشارات به طور گسترده در زمینه یادگیری ماشینی شناخته شده و مورد اعتماد هستند.
  • علاوه بر این، او به مدت 9 سال تحقیقاتی را که مستقیماً با تلاش پیشنهادی خود برای بهبود کارایی و استحکام سیستم برای مدیریت منابع ابری در مراکز داده و سیستم های توصیه تجارت الکترونیک مرتبط بود، دنبال می کرد.
  • و برای گره زدن همه اینها، تحقیقات او با توصیه نامه هایی از 2 متخصص که ارزش کار او را برای ملت درک کرده بودند پشتیب، شده بود.

بنابراین، هنگامی که وظیفه خود را برای تشکیل دادخواست او تکمیل کردیم و پرونده را از طریق پردازش حق بیمه ارتقاء دادیم، 10 روز منتظر ماندیم تا تأییدیه ای را که مشتری ما شایسته آن بود دریافت کنیم.

ما به این افتخار می کنیم که با او کار کرده ایم و خوشحالیم که بخشی از مسیر موفقیت او بوده ایم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-a-ma،e-learning-expert-from-،a-wins-niw-case-approval-in-just-10-days-thanks-to-our-teams-help-and-premium-processing-upgrade/