دسته‌ها
اخبار

داستان‌های موفقیت: تأییدیه NIW بدون RFE تنها در 11 روز برای یک استاد ایرانی در علوم زیست‌پزشکی، به لطف آماده‌سازی پرونده و ارتقاء PP توسط تیم ما به دست آمد.


گواهی مشتری:

“از خدمات شما بسیار خوشحال شدم! خیلی ممنونم!”


در 17 فوریههفتمدر سال 2023، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک استاد در زمینه علوم زیست پزشکی (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: علم پزشکی

سمت در زمان تشکیل پرونده: استاد

کشور مبدا: ایران

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: ایران

تاریخ اطلاعیه تایید: 17 فوریههفتم، 2023

زمان پردازش: 11 روز (پریمیوم پردازش درخواست شده)


خلاصه پرونده:

فاکتور زیر در تایید پرونده یک استاد ایر، در علوم زیست پزشکی بسیار مهم است:

  • به ،وان یک متخصص در علوم زیست پزشکی، تلاش پیشنهادی او ادامه توسعه رویکردهای پیشرفته و پایدار برای شناسایی تعاملات میزبان و پاتوژن به منظور بهبود سلامت انسان و حیوان است.
  • تحقیقات او برای پیشبرد تلاش های پیشنهادی او از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا باعث پیشرفت در نظارت، نظارت و کنترل بیماری سالمونلا می شود.
  • او همچنین تکنیک‌های تایپ قدرتمند و مؤثری را توسعه داده است که امکان نظارت و پایش مؤثرتر عفونت‌های سالمونلا را فراهم می‌کند. نه تنها این، بلکه او یک روش مولکولی جدید برای تشخیص و شناسایی ویروس لوسمی ،ی در ،های آلوده ایجاد کرده است.
  • تحقیقات پیشنهادی او همچنین پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده دارد، جایی که تحقیقات او برای بهبود سلامت و بهره وری حیوانات کشاورزی کلیدی است، به ویژه از آنجایی که ایالات متحده بزرگترین تولید کننده گوشت ، و طیور در جهان است و فروش دام و طیور به این دلیل است. بیش از نیمی از درآمدهای نقدی کشاورزی، بیش از 160 میلیارد دلار در سال.
  • او همچنین حداقل 24 مرور را تا به امروز تکمیل کرده است و تحقیقات او منجر به 87 مقاله در مجلات با داوری شده است (20 مورد از آنها اولین نویسنده بودند).
  • طبق گفته Google Sc،lar، این انتشارات در مجموع 1437 بار مورد استناد قرار گرفته اند، بنابراین نشان می دهد که این انتشارات به طور گسترده در زمینه علوم زیست پزشکی شناخته شده و مورد اعتماد هستند.
  • علاوه بر این، او تحقیقاتی را که مستقیماً مرتبط با تلاش پیشنهادی او برای توسعه رویکردهای پیشرفته و پایدار برای شناسایی تعاملات میزبان و پاتوژن است، برای تقریباً 23 سال دنبال کرده است.
  • تجربه کاری او توسط محققان در سراسر جهان مورد تقدیر قرار گرفته است. چهار نفر از این کارشناسان نیز نامه هایی نوشتند که از کار او در اینجا در ایالات متحده حمایت ،د، یکی از آنها گفت:

“[The client’s] رویکردهای پیشرفته دانش جدیدی را در مورد وا،ن‌های DNA و IgY تولید می‌کنند. وا،ن‌های DNA نسبت به وا،ن‌های سنتی مزایایی دارند، از جمله توانایی حمل و نقل در دمای اتاق، کاهش تداخل در ت،یر، و توانایی یک وا،یناسیون منفرد برای کار بر علیه چندین پاتوژن. [Client’s] کار قبلاً منجر به طرح‌های جدید وا،ن‌های DNA خوراکی و رویکردهای دارویی شده است که به طور مؤثرتری در برابر آنفولانزا محافظت می‌کنند. همینطور، [the client’s] تحقیقات در مقیاس جه، بسیار ارزشمند است.»

به این ترتیب، ارزش کار او آشکار می شود و این همان چیزی است که او را تنها در 11 روز درخواست تایید کرد. همچنین از ارتقای پردازش برتر برای پرونده او که سفر او به سوی موفقیت را تسریع کرد، تشکر می‌کنیم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • مه
  • فناوری (نانو فناوری، علوم نانو، بیومواد، بیومک،ک، مهندسی زیست پزشکی، بیوانفورماتیک، مهندسی زیستی، علوم زیست پزشکی، بیوتکنولوژی)


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-niw-approval-won-wit،ut-rfe-in-just-11-days-for-an-iranian-professor-in-biomedical-science-thanks-to-our-teams-case-preparation-and-pp-upgrade/