دسته‌ها
اخبار

داستان‌های موفقیت: به لطف آماده‌سازی پرونده و ارتقای پردازش برتر تیم ما، تأییدیه NIW در 14 روز برای یک محقق در فناوری غذایی از هندوراس به دست آمد.


گواهی مشتری:

“من از اینکه فهمیدم I-140 NIW مورد تایید قرار گرفته است، هیجان زده هستم. من از کیفیت پشتیب، و خدمات شما راضی هستم… متش،!”


در 21 مارسخیاباندر سال 2023، ما یک تأییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت ملی) برای یک محقق در زمینه فناوری مواد غذایی (اعلامیه تأیید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: تکنولوژی غذایی

سمت در زمان تشکیل پرونده: محقق

کشور مبدا: هندوراس

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: ایلینوی

تاریخ اطلاعیه تایید: 21 مارچخیابان، 2023

زمان پردازش: 14 روز (پریمیوم پردازش درخواست شده)


خلاصه پرونده:

هنگامی که یک متخصص در فناوری مواد غذایی از هندوراس خدمات ما را برای درخواست چشم پوشی ملی خود استخدام کرد، تیم ما ابتدا اسناد دانشگاهی و حرفه ای او را بررسی کرد تا مشخص کند که از کدام حقایق در نوشتن درخواست خود استفاده کند. از آنجایی که این دادخواست باید نشان دهد که کار متقاضی چقدر برای کشور ارزش دارد، تیم ما از حقایق جمع آوری شده از اسناد او برای نشان دادن این موضوع استفاده کرد. برخی از عواملی که ما روی آنها حساب کردیم عبارتند از:

  • تلاش پیشنهادی او این است که روی توسعه و اجرای تکنیک‌ها و فرآیندهای جدید برای ضدعفونی ، غذاهای آماده و سبزیجات برگ‌دار و در عین حال حفظ کیفیت محصولات به منظور کاهش شیوع مواد غذایی و حفظ سلامت عمومی کار کند.
  • تحقیقات او برای پیشبرد تلاش پیشنهادی او از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا تکنیک ها و فرآیندهای جدیدی را ارائه می دهد که به جلوگیری از شیوع ارگ،سم های بیماری زا موجود در محصولاتی مانند اشریشیا کلی، ناشی از آلودگی مدفوعی سبزیجات در حال رشد از منابع آب آلوده یا عوامل کوددهی نشده کمک می کند.
  • به همین دلیل است که او همچنین توصیه نامه هایی از 4 متخصص دریافت کرد که در کار او ارزش قائل بودند. یکی از آنها نوشت:

«کار از [the client]که در پیشتاز حوزه فناوری مواد غذایی فعالیت می کند، روش ها و مواد پیشگامی را برای بررسی این چالش ها و ایجاد راه حل ها توسعه داده است، از جمله فرآیندهای جدید بهداشتی که حضور میکروب ها در محصولات را به شدت کاهش می دهد. اغراق آمیز نیست اگر بگوییم کار او رفع موانع تلاش برای بهبود ایمنی غذا و تغذیه انسان در سراسر جهان است.

  • تلاش پیشنهادی او همچنین پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده دارد، جایی که بیماری های ناشی از غذا یک موضوع دائمی است. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، هر ساله حدود 9.4 میلیون بیماری ناشی از 31 میکروارگ،سم بیماری زا رایج است.
  • به دلیل اهمیت ملی آشکار، تحقیقات او در واقع با بودجه موسسه ملی غذا و کشاورزی (NIFA) حمایت شده است.
  • علاوه بر این، تحقیقات او منجر به 9 مقاله مجله با داوری شده (سه مورد از آنها اولین نویسنده)، یک چکیده منتشر شده توسط نویسنده مش،، و یک فصل کتاب با نویسنده اول شده است. این نشریات نیز طبق گفته Google Sc،lar در مجموع 163 بار مورد استناد قرار گرفته اند.
  • وقتی متوجه شدیم که او به مدت 9 سال تحقیقات مستقیماً مرتبط با تلاش پیشنهادی خود را دنبال کرده است، می دانستیم که او برای ادامه این کار در ایالات متحده قرار دارد.

این حقایق در کنار هم یک دادخواست چشمگیر ایجاد ،د که منجر به پیروزی او فقط در 14 روز استفاده شد. تصویب پرونده نیز به دلیل ارتقای پردازش پریمیوم تسریع شد.

ما از اعتماد مشتری خود به ما سپاسگزاریم و از او برای انتخاب شرکت ما برای نمایندگی در این پرونده تشکر می کنیم. ما برای او بهترین ها را در تلاش های آینده اش آرزو می کنیم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و سابقه اثبات شده ای در میزان موفقیت بالا برای دسته بندی های: EB2-NIW (معافیت از منافع ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) داریم. و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • مه
  • فناوری (نانو فناوری، علم نانو، بیومواد، بیومک،ک، مهندسی بیومدیکال، بیوانفورماتیک، مهندسی زیستی، علوم زیست پزشکی، بیوتکنولوژی)


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-niw-approval-won-in-14-days-for-a-researcher-in-food-technology-from-،nduras-thanks-to-our-teams-case-preparation-and-premium-processing-upgrade/