دسته‌ها
اخبار

خرید و قیمت کتاب طراحی مدارهای الکتریکی با AutoCAD Electrical 2019 مجموعه کتاب های مهندس یار ترب | elitarchgroup

خرید و قیمت کتاب طراحی مدارهای الکتریکی با AutoCAD Electrical 2019 مجموعه کتاب های مهندس یار ترب | elitarchgroup

از تولد صنعت برق در کشور ما دهه‌ها می‌گذرد و به تبع آن سالهاست که دانشگاه‌های کشور اقدام به تربیت دانشجویان در رشته‌های کاردانی، کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مهندسی برق سبک مدرن صنعتی نموده‌اند. جهت قطع موقت دسترسی به اینترنت میتوانید از نرم افزار InternetOff استفاده کنید. امروزه مدارات اعلام حریق در بسیاری از ساختمان ها از تجهیزات الزامی به شمار می آیند.

  • حقیقت آنست که تربیت فنی و مهارتی یک مهندس برق مجالی فراتر از دانشگاه و واحدهای محدود آن می‌طلبد.
  • نرم‌افزاری کامل جهت طراحی پروژه‌های صنعتی با قابلیت نمایش سه‌بعدی و واقعی از محصول نهایی می‌باشد.
  • در خصوص نرم افزار های طراحی برق هم که پرسیدید معمولا در نقشه کشی برق ساختمان فقط بخش روشنایی توسط نرم افزار Dialux طراحی می شه که البته آموزش این نرم افزار و نحوه ارتباط آن با اتوکد توسط گروه مهندس برتر آماده شده و قابل دریافت است.
  • در ساختمانهای دارای آسانسور یک اشتراک سه فاز به صورت مشاع جهت تغذیه آن خریداری می شود.
  • جهت روشنایی معمولا خواب ها با هم یک مدار و پذیرایی و آشپزخانه مدار مستقل دارند.

بخش تأسیسات به هدف پاسخگویی به این نیازها تأسیس شده و امیدوار است با ادامه این حرکت‌ها گام‌های مهمی در جهت ارتقای علمی و تجربی جامعه مهندسی کشور برداشته شود. بخش تأسیسات مکانیکی و الکتریکی، فعالیت خود را در سال 1380 در راستای انواع پروژه تحقیقاتی و کاربردی آغاز کرد. این بخش با همکاری اساتید و کارشناسان مجرب فعالیت کرده و فعالیت‌های خود را در چهار محور تحقیقاتی، خدماتی – کاربردی، ترویج و آموزش و تدوین ضوابط و مقررات به انجام می‌رساند. کادر مولفان و مدرسان تخصصی ما حدود 50 نفر بوده و تاکنون بیش از 300 هزار نفر از آموزش های تخصصی تولید شده توسط مهندس یار استفاده نموده اند. زمینه اصلی محصولات آموزشی ما مهندسی برق، الکترونیک، مکانیک و تاسیسات ساختمان است.

آموزش نقشه کشی الکتریکی با AutoCAD Electrical

با انجام دادن این موارد ، امنیت و راحتی امکانات در ساختمان به وجو می آید. در شرکت ما ، طراحی و انجام تاسیسات الکتریکال و مکانیکال به صورت حرفه ای انجام داده می شود. سلام، برای تست مدار طراحی شده باید از نرم افزار دیگری به نام EKTS استفاده نمایید.

دوربین های شبکه- دوربین های شبکه و تحت وب و توسعه سیستم های امنیتی

مطابق بند ۶۸۰,۱۰ استاندارد NEC سیمکشی در زیر مخزن استخر با حریم 1.5 متری از دیواره داخلی استخر ممنوع است. تنها استثناء برقرسانی تجهیزات داخل استخر مثل چراغ روشنائی است. استاندارد ۱۸۰۱۵ DIN حداقل تعداد پریز و چراغ یک واحد مسکونی را به شرح زیر فهرست کرده که در روی کابینت آشپزخانه پریزها به صورت دوتانی نصب شده و هر مجموعه یک عدد حساب میشود.