دسته‌ها
اخبار

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان لایحه تندرو مهاجرت را با پایان عنوان 42 تصویب کردند


با لغو رسمی آ،ین محدودیت های COVID-19 در مرز ایالات متحده و مکزیک، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان یک قانون را تصویب ،د. لایحه گسترده مهاجرت با هدف تقویت امنیت مرزها و اعمال محدودیت بر پناهجویان.

لایحه مجلس نمایندگان چندین تدابیر را پیشنهاد می کند که یادآور سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا است. شایان ذکر است که به دنبال ساخت بخش های اضافی از دیوار مرزی در امتداد مرز ج،ی است. این لایحه همچنین محدودیت های سخت تری را برای پناهجویان با ا،ام آنها به عبور قانونی از مرز، پرداخت هزینه 50 دلاری و رعایت معیارهای دقیق تر در طول مصاحبه های اولیه برای ایجاد ترس معتبر از آزار و اذیت در کشورشان ایجاد می کند. قانونگذاران دموکرات استدلال می کنند که این مقررات نمی تواند به دلایل اصلی مهاجرت بپردازد و قانون پیشنهادی تقریباً یک “ممنوعیت پناهندگی” است.

علیرغم واکنش های منفی، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان پشت این لایحه تجمع ،د و مدعی شدند که این یک گام ضروری برای مهار مهاجرت غیرقانونی و حفاظت از امنیت ملی است. کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، وعده انتخاباتی حزبش مبنی بر “امنیت مرزها” را تکرار کرد و این قانون پیشنهادی را “قوی ترین لایحه امنیت مرزی در تاریخ ایالات متحده” خواند.

آیا می خواهید در خبرنامه هفتگی ما که همه امور مربوط به مهاجرت را پوشش می دهد ثبت نام کنید؟

ایمیل خود را در زیر وارد کنید

از توجه شما به خبرنامه ما متشکریم!

ما در دسترس خواهیم بود.

سفر این لایحه در مجلس بدون چالش نبود، زیرا اختلافات داخلی در حزب جمهوری خواه منجر به تأخیر و اصلاحات برای جلب رضایت جناح های مختلف شد. نسخه تصویب شده لایحه سازش بین جمهوری خواهان جریان اصلی و محافظه کاران تندرو را نشان می دهد که از تغییرات مهم تر در قو،ن پناهندگی و مهاجرت حمایت می کنند.

اگرچه بعید است که این لایحه به قانون تبدیل شود (پرزیدنت بایدن متعهد شد در صورت رسیدن به میز خود آن را وتو کند)، این قانون باعث ایجاد یک گفتگوی تازه در مورد اصلاحات مهاجرت در سنا شده است. برخی از قانونگذاران امیدوارند که تصویب این لایحه بتواند شتابی برای بسته جداگانه ای ایجاد کند که اجرای قوی مرزی را با مهاجرت قانونی گسترده، از جمله ویزای کار و مسیرهای بالقوه شهروندی برای برخی از مهاجران غیرقانونی ،یب می کند.

با این حال، با وجود اختلاف عمیق بین دموکرات ها و جمهوری خواهان در مورد آینده مهاجرت در ایالات متحده، اصلاحات جامع مهاجرت همچنان یک چالش مهم در جهان پس از ،وان 42 است.


منبع: https://www.boundless.com/blog/republican-immigration-bill-post-،le-42/