دسته‌ها
اخبار

تمام راه های مهاجرت به کانادااخذ اقامت کانادا تضمینی-مهاجرت دی بی

اقدام از طریق اکسپرس اینتری و یا ویزای جست و جوی کار آلمان را به شما پیشنهاد می دهیم. سلام، در اولین مرحله باید دانشگاه مورد نظر رو انتخاب کنید و بعد مدارکی که برای دریافت پذیرش الزامی هستند رو ارسال کنید. سلام، برای مهاجرت به کانادا معمولا تا سن 35 سال ویزا به راحتی صادر میشه و مشکلی نیست؛ اما باز هم به روشی که از طریق اون اقدام میکنید بستگی داره. از مزیت های تحصیل در دانشگاه های استان های آتلانتیک کانادا امکان کار و اشتغال پس از فارغ التحصیلی، وجود طبیعت زیبا و منحصر به فرد، کیفیت آموزشی بالای دانشگاه ها و وجود فرصت های شغلی گوناگون را می توان نام برد. در واقع پدر و مادر فاقد تابعیت کانادا که فرزند آن ها در خاک کانادا متولد می شود، نمی توانند تابعیت کانادا را دریافت کنند.

  • را پر کنید، تا مشاورین حرفه‌ای ما بهترین راه مهاجرت به کانادا را به شما معرفی کنند.
  • برای مهاجرت به کانادا از روش کار، لازم نیست پیشنهاد شغلی داشته باشید، ولی در اکثر مورد ها روند گرفتن ویزا و مهاجرت به کانادا را سریع تر می کند.
  • به طورکلی می توان گفت سیستم ارزیابی مهاجرت به کانادا در حال حاضر به دو بخش شایستگی ها و توانایی های فردی و دیگری سرمایه و قابلیت های مدیریتی تقسیم بندی می شود.
  • قدم بعدی، فراهم کردن مدارک و شرایط لازم برای استفاده از برنامه‌ی مهاجرتی مدنظر خود و انجام اقدامات مربوطه است.

اما با مجوز تحصیل در کانادا امکان استخدام وجود ندارد و دانشجو بعد از پیدا کردن شغل مدنظر باید به دنبال اخذ مجوز کار در کانادا باشد. برای تبدیل مجوز تحصیلی به مجوز کار در کانادا نیاز به جمع آوری مدارکی مثل تصویر کلیه صفحات پاسپورت، مدارک هویتی، سوابق تحصیلی و … دانشجویان با اخذ مجوز کار پس از فارغ‌التحصیل که مجوزی موقت اما قابل تمدید بوده، با 18 ماه کار در این کشور می‌توانند برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نمایند. سیستم امتیازبندی مهاجرت به کانادا شامل روش های مهاجرتی اکسپرس اینتری، برنامه های استانی و خوداشتغالی می شود. به عنوان مثال، امتیاز مهاجرت به کانادا در سیستم اکسپرس اینتری شامل سن، تحصیلات، سابقه کار، مدرک زبان و تطبیق پذیری مدارک می شود.

بهترین روش مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

از دیگر مزایای مهم اخذ ویزای استارت آپ کانادا اخذ ویزای همراه و سپس اخذ ویزای اقامت برای همسر و فرزندان متقاضی است. ممکن است یک روش بهترین راه مهاجرت برای یک پرونده باشد اما برای شخص دیگر روش دیگری مناسب باشد. به صورت کلی بر اساس تعداد پرونده ها، محبوب ترین روش های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق کار و تخصص و مهاجرت تحصیلی است، روش های سرمایه گذاری نیز در رتبه های بعدی قرار می گیرند. لازم است توجه داشته باشید که مهاجرت غیرقانونی یکی از گزینه های اشتباه است و مشکلات بسیار زیادی را در پی خواهد داشت.

مهاجرت از طریق تحصیل به کشور کانادا:

بهترین شرایط تمکن مالی، زمانی است که نشان دهید مبلغ مورد نیاز، حداقل برای ۶ ماه در حسابتان بوده است. مدرک سابقه کار، به استثنای داوطلبانی که دانشجویان بین المللی هستند که از یک موسسه معتبر پس از دوره متوسطه در آتلانتیک فارغ التحصیل شده اند. به علاوه روش های سرمایه گذاری به نمره زبان پایین تری نسبت به سایر روش ها نیاز داشته و محدودیت سنی ندارند. فردی با سطح زبان خوب و متوسط تقریبا بین ۳ تا ۶ ماه و سطح زبان ضعیف حداقل یک سال باید وقت صرف­ کند تا به سطح مورد قبول دانشگاه ­های کانادا برسد. رسیدن به اقامت سریع و آسان برگ برنده کانادا در برابر کشورهای اروپایی و آمریکا است.

مهاجرت از ایران به کانادا

از این رو ممکن است یک روش بهترین راه مهاجرت برای یک شخص باشد در حالیکه همان روش برای پرونده ای دیگر کارآمد نباشد. تیم کاربین میتواند در این زمینه بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهد تا مناسب ترین راه مهاجرت به کانادا را برای خود برگزینید. موسسه مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی، می تواند راهنما و مشاور امین شما در مسیر مهاجرت به کانادا باشد. شما با گرفتن مشاوره از کارشناسان مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانید با قوانین جدید مهاجرت به کانادا به طور کامل آگاهی پیدا کنید و با دیدی کاملا باز، متناسب ترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط و ویژگی های خود انتخاب کنید. یکی دیگر از روش های دریافت اقامت کانادا، اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند است. هر نوزادی که در کانادا متولد شود بدون هیچ قید و شرطی اقامت این کشور را دریافت و شهروند کانادا محسوب می‌شود.