دسته‌ها
اخبار

بولتن ویزا ژانویه 2023 – اخبار داخلی – قانون مهاجرت


بولتن ویزا برای ژانویه 2023

یادداشت های D و E:

D. در دسترس بودن ویزا در رده اول استخدام برای چین و هند

همانطور که به خوانندگان هشدار داده شد ممکن است در مورد E دسامبر 2022 اتفاق بیفتد بولتن ویزا، تعیین تاریخ های اقدام نهایی و ثبت درخواست اولویت اول استخدام برای چین و هند که در ژانویه لازم الاجرا است، تعیین می شود تا استفاده از تعداد در حدا،ر مجاز تحت محدودیت سالانه FY-2023 حفظ شود. متقاضیان از چین و هند مشمول تاریخ اقدام نهایی 01FEB22 و تاریخ ثبت درخواست 01JUN22 هستند. این وضعیت به طور مستمر رصد خواهد شد و هر گونه تعدیل لازم بر این اساس انجام خواهد شد.

E. انقضای استخدام اولویت چهارم رده برخی از کارگران مذهبی (SR)

قط،امه ادامه‌دار امضا شده در 16 دسامبر 2022، دسته اولویت چهارم استخدامی برخی از کارگران مذهبی (SR) را تا 23 دسامبر 2022 تمدید کرد. هیچ ویزای SR در خارج از کشور صادر نمی‌شود، یا اقدام نهایی برای تعدیل موارد وضعیت پس از نیمه شب 22 دسامبر انجام می‌شود. 2022. ویزاهای صادر شده قبل از آن تاریخ فقط تا 22 دسامبر 2022 معتبر خواهند بود و همه افرادی که به دنبال پذیرش در گروه مهاجر ویژه غیروزیر هستند باید حدا،ر تا نیمه شب 22 دسامبر 2022 در ایالات متحده پذیرفته شوند (تکرار پذیرفته شوند). .

تاریخ اقدام نهایی برای این دسته به ،وان “غیرقابل دسترس” برای ژانویه ذکر شده است.

اگر اقدام قانونی برای گسترش این دسته وجود داشته باشد، بلافاصله در دسترس خواهد بود، مشروط به همان تاریخ‌های اقدام نهایی که سایر دسته‌های اولویت چهارم استخدامی در هر کشور خارجی قابل پرداخت قابل پرداخت هستند.


منبع: https://www.lexisnexis.com/legalnewsroom/immigration/b/insidenews/posts/visa-bulletin-for-january-2023