دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 8 نوامبر 2022


سرفصل ها:

یادآوری کارفرما: E-Verify عملیات رزومه. تاریخ های ترجیحی برای بازدید کارمندان از SSA برای رفع ناهماهنگی ها منتشر می شود – E-Verify به کارفرمایان یادآوری کرد که عملیات از سر گرفته شده است، و تاریخ‌های ترجیحی را برای بازدید کارمندان از اداره تامین اجتماعی برای رفع عدم‌تأییدات آزمایشی (عدم تطابق شماره‌های تامین اجتماعی) منتشر کرد.

CBP تمبرهای ورود گذرنامه را متوقف می کند، فقط به سوابق ورود/،وج I-94 آنلاین می گذرد. اشتباهات رایج هستند – گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) فرآیند I-94 را برای ا،ر غیرمهاجر، که از طریق هوا و دریا وارد می‌شوند، خودکار کرده است. این بدان م،است که در بسیاری از موارد، اتباع خارجی دیگر مهر ورود در گذرنامه خود را در مبادی ورودی که ورودشان را مستند می کند، دریافت نمی کنند. در اوایل سال جاری، CBP همچنین اعلام کرد که I-94 های الکترونیکی را در مبادی ورودی زمینی صادر می کند.

DHS اجرای محدود DACA را تحت قانون نهایی آغاز می کند – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) به پذیرش و رسیدگی به درخواست‌ها برای اقدام به تعویق افتاده، مجوز کار و آزادی مشروط برای دریافت‌کنندگان فعلی DACA ادامه خواهد داد. USCIS به پذیرش ادامه خواهد داد اما نمی تواند درخواست های اولیه DACA را پردازش کند. کمک های مالی فعلی DACA و اسناد مجوز استخدام مربوطه همچنان معتبر هستند.

از دست دادن اعتبار آژانس اعتباربخشی ممکن است بر برخی از دانشجویان خارجی که متقاضی تحصیل به زبان ،یسی و برنامه های 24 ماهه STEM OPT Extension هستند، و همچنین H-1B و
I-140 متقاضیان
– تصمیم و، آموزش و پرورش مبنی بر عدم به رسمیت شناختن دیگر شورای اعتباربخشی برای کالج ها و مدارس مستقل به ،وان یک آژانس اعتباربخش، بلافاصله بر دو برنامه دانشجویی مرتبط با مهاجرت تأثیر می گذارد.

ABIL Global: سوئیس – اتباع کشورهایی که سوئیس اکنون با آنها موافقتنامه اقامت دائم دارد، هنگام درخواست اقامت دائم نیز باید مهارت زبان محلی را نشان دهند.

جزئیات:

یادآوری کارفرما: E-Verify عملیات رزومه. تاریخ های ترجیحی برای بازدید کارمندان از SSA برای رفع ناهماهنگی ها منتشر می شود

E-Verify به کارفرمایان یادآوری کرد که عملیات از سر گرفته شده است، و تاریخ های ترجیحی را برای بازدید کارمندان از اداره تامین اجتماعی (SSA) منتشر کرد تا موارد تایید نشده (TNC) (عدم تطابق شماره های تامین اجتماعی) خود را برطرف کنند. E-Verify گفت که بازه‌های زم، توصیه می‌شود، ا،امی نیست، اما همه کارمندان باید تا 29 سپتامبر 2023 برای حل و فصل TNC‌های خود از SSA بازدید کنند، در غیر این صورت پرونده‌های آنها به‌طور خودکار عدم تأیید نهایی را دریافت می‌کند.

SSA اطلاعات زیر را ارائه کرد:

جزئیات:

بازگشت به بالا

CBP تمبرهای ورود گذرنامه را متوقف می کند، فقط به سوابق ورود/،وج I-94 آنلاین می گذرد. اشتباهات رایج هستند

گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) فرآیند I-94 را برای ا،ر غیرمهاجر، که از طریق هوا و دریا وارد می‌شوند، خودکار کرده است. بر اساس گزارش‌ها، این بدان م،است که در بسیاری از موارد، اتباع خارجی دیگر مهر ورود در گذرنامه‌های خود را در مبادی ورودی مبنی بر ورود خود دریافت نمی‌کنند.

کارفرمایان باید به کارمندان خارجی خود توصیه کنند که صحت سوابق ورود/،وج I-94 خود را بررسی کنند. وب سایت گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP). به زودی پس از ورود آنها به ایالات متحده، زیرا اشتباهات رایج هستند. این سایت به نام، تاریخ تولد و شماره پاسپورت نیاز دارد. I-94، نه گذرنامه، ویزا، یا اطلاعیه تایید قبلی، وضعیت غیر مهاجر، مدت اقامت تایید شده در ایالات متحده و اطلاعات ،وج را مستند می کند.

در صورت خطای I-94، یک خطا وجود دارد سیستم CBP آنلاین برای درخواست اصلاحات، اما برخی از تمرین کنندگان تاخیرهای چند ماهه و عدم اقدام آژانس را گزارش می دهند. آنها توصیه می کنند که مستقیماً با دفتر CBP من، تماس بگیرید یا یک پیام ارسال کنید ایمیل بازرسی معوق در عوض برای تصحیح سوابق I-94.

در اوایل سال جاری، CBP همچنین اعلام کرد که I-94 های الکترونیکی را در مبادی ورودی زمینی صادر می کند. برای ورود زمینی، CBP دیگر پس از ورود برای غیر مهاجران I-94 کاغذ صادر نمی کند، مگر در شرایط محدود و در صورت امکان در صورت درخواست غیر مهاجر. افراد غیرمهاجر می توانند به صورت آنلاین در وب سایت CBP یا از طریق برنامه تلفن همراه به فرم I-94 دسترسی داشته باشند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

DHS اجرای محدود DACA را تحت قانون نهایی آغاز می کند

قانون نهایی و، امنیت داخلی (DHS) در مورد اقدام معوق برای ورود به دوران کودکی (DACA) در 31 اکتبر 2022 اجرایی شد. طبق قانون نهایی، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) به پذیرش و رسیدگی به درخواست ها برای اقدام به تعویق افتاده ادامه خواهد داد. ، مجوز کار و آزادی مشروط برای دریافت کنندگان فعلی DACA. با توجه به دعوی حقوقی در حال انجام، USCIS به پذیرش ادامه خواهد داد اما نمی تواند درخواست های اولیه DACA را پردازش کند. USCIS گفت که کمک های مالی فعلی DACA و اسناد مجوز استخدام مربوطه همچنان معتبر هستند.

USCIS گفت که اجرای قانون نهایی «به این م،ی است که DACA اکنون بر اساس یک مقررات رسمی است، در نتیجه برنامه را حفظ و تقویت می کند در حالی که برنامه همچنان موضوع دعوی در دادگاه است. پیش از این، DACA بر اساس یک یادداشت سیاستی بود که جانت ناپولیتانو، وزیر وقت DHS در 15 اوت 2012 صادر کرد.

USCIS خاطرنشان کرد که از زمان آغاز به کار DACA در سال 2012، این برنامه به بیش از 800000 جوان اجازه داده است “با خانواده های خود در تنها کشوری که بسیاری از آنها تاکنون شناخته اند و به کمک به جوامع خود در ایالات متحده ادامه می دهند، بمانند.”

جزئیات:

بازگشت به بالا

از دست دادن اعتبار آژانس اعتباربخشی ممکن است بر برخی از دانشجویان خارجی که متقاضی تحصیل به زبان ،یسی و برنامه های 24 ماهه STEM OPT Extension هستند و همچنین متقاضیان H-1B و I-140 تأثیر بگذارد.

تصمیم و، آموزش (DOE) مبنی بر عدم به رسمیت شناختن شورای اعتباربخشی برای کالج‌ها و مدارس مستقل (ACICS) به‌،وان یک آژانس اعتباربخش، بلافاصله بر دو برنامه دانشجویی مرتبط با مهاجرت تأثیر می‌گذارد، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اعلام کرد:

  • برنامه های تحصیلی زبان ،یسی؛ و
  • دانشجویان F-1 برای تمدید دوره آموزشی عملی اختیاری 24 ماهه علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) درخواست می کنند.

USCIS گفت که برنامه دانشجویی و تبادل بازدیدکنندگان (SEVP) در صورت لغو اعتبار مدارس آنها، راهنمایی هایی را برای دانش آموزان آسیب دیده در نامه های اطلاع رس، ارائه می دهد. USCIS گفت، با این حال، دانش‌آموز، که در یک مدرسه معتبر ACICS ثبت نام کرده‌اند، باید فوراً با مقامات مدرسه تعیین‌شده خود تماس بگیرند تا بهتر بفهمند که آیا و چگونه از دست دادن اعتبار شناخته شده بر وضعیت و/یا برنامه‌های مزایای مهاجرت تأثیر می‌گذارد.

USCIS توضیح داد که مدارس دارای اعتبار ACICS نمی‌توانند تمدید برنامه را صادر کنند و دانش‌آموزان فقط در صورتی مجاز خواهند بود که جلسه فعلی خود را به پایان برسانند که مدرسه معتبر ACICS داوطلبانه اعتبار خود را پس بگیرد یا توسط SEVP پس گرفته شود. دانش‌آموز، که مدرسه معتبر ACICS می‌توانند مدرکی مبنی بر یک آژانس اعتباربخشی به رسمیت شناخته‌شده توسط DOE یا مدرکی به جای اعتباربخشی در بازه زم، تعیین‌شده ارائه کنند، ممکن است برای تکمیل برنامه‌های تحصیلی خود در مدرسه بمانند.

جزئیات:

ABIL Global: سوئیس

اتباع کشورهایی که سوئیس اکنون با آنها موافقتنامه اقامت دائم دارد، باید در هنگام درخواست اقامت دائم نیز مهارت زبان محلی را نشان دهند.

شایستگی زبان به طور کلی به ،وان توانایی برقراری ارتباط به زبان ملی در زندگی روزمره در نظر گرفته می شود. قانونگذار سوئیس به حداقل ادغام زب، خارجیان در سوئیس اهمیت قابل توجهی می دهد، زیرا اطمینان از ،ب حداقل دانش یکی از سه زبان رسمی: فرانسوی، آلم، و ایتالیایی را از منافع عمومی قوی می داند. اینها برای ادغام مهاجران خارجی و انسجام جامعه سوئیس نقش اساسی دارند.

اتباع خارجی که از کشوری می آیند که با آن موافقت نامه اقامت دائم یا معاهده حل و فصل وجود دارد، پس از پنج سال اقامت بدون وقفه، در صورتی که معیارهای ادغام رعایت شده باشد و هیچ دلیلی برای لغو وجود نداشته باشد، مستحق دریافت مجوز اقامت دائم خواهند بود.

سوئیس با بلژیک، آلمان، دانمارک، فرانسه، لیختن اشتاین، یونان، ایتالیا، هلند، اتریش، پرتغال و اسپ،ا قراردادهای اقامت دائم دارد.

اتباع خارجی باید ثابت کنند که دارای مهارت های زبان شفاهی حداقل در سطح مرجع A2 و مهارت های زبان نوشتاری حداقل در سطح مرجع A1 به زبان رسمی محلی محلی مورد صحبت در محل س،ت خود برای دریافت اقامت دائم هستند. اتباع کشورهایی که با آنها موافقت نامه اقامت دائم وجود دارد نیز باید شواهدی مبنی بر مهارت های زب، مطابق با قانون مورد اخیر دادگاه عالی فدرال ارائه کنند (حکم BGer 2C_881/2021 از 9 مه 2022 E. 4.2. and 4.3).

پیش از این، اتباع کشورهای ذکر شده در بالا نیازی به اثبات مهارت زبان برای دریافت مجوز اقامت دائم در سوئیس نداشتند. این تغییر در دستورالعمل‌هایی که دبیرخانه ،تی مهاجرت به نفع مقامات اجرایی مانند دفاتر مهاجرت کانتونی و همچنین عموم علاقه‌مندان منتشر می‌کند، در جدیدترین تکرار خود از 1 اکتبر 2022 گنجانده شده است.4 اقامت با شغل پرسود (admin.ch)، موجود به سه زبان رسمی ملی).

نتایج آزمون نشان دهنده مهارت زبان محلی در سطوح مورد نیاز باید هنگام درخواست برای اقامت دائم ارائه شود. برای آن دسته از شهروند، که قبلاً به دلیل بزرگ شدن در کشوری که در آن به همان زبان صحبت می شود به زبان محلی مربوط صحبت می کنند، اسنادی که نشان می دهد سال های سپری شده در سیستم آموزشی یا تحصیل در دانشگاه را نشان می دهد.

شرط مهارت زبان همیشه اعمال نمی شود. در صورت ناتو،، بیماری یا سایر شرایط شخصی سنگین، ممکن است از آن صرفنظر شود. نکته آ، و سبک تر، هیچ ا،امی برای یادگیری و صحبت به زبان سوئیسی-آلم، وجود ندارد، لهجه ای که برای خیلی ها، زبان رسمی ملی نیست.

بازگشت به بالا

شرکت در اخبار

کوروش مهتا یک پست وبلاگ جدید نوشت: «راهنمای کارگران غیرشهروندی فسخ شده: حفظ وضعیت غیر مهاجر و گزینه های اقامت دائم».

کوروش مهتا و جسیکا پازکو یک پست وبلاگ جدید را با هم نویسندگی کرد: “راهنمای USCIS که فارغ‌التحصیلان STEM را قادر می‌سازد تا ویزای فوق‌العاده O-1 را دریافت کنند، باید به طور مساوی برای درخواست‌های توانایی فوق‌العاده EB-1 برای گرین کارت‌ها اعمال شوند.”


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/11/08/immigration-update-november-8-2022/