دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 31 اکتبر 2022


سرفصل ها:

و، امور خارجه اعلام کرد که عملیات ویزا در سراسر جهان سریعتر از حد انتظار بهبود می یابد – آژانس انتظار دارد امسال به سطوح پردازش قبل از همه گیری برسد.

USCIS برخی از انعطاف‌پذیری‌های مرتبط با COVID-19 را تا 23 ژانویه 2023 گسترش می‌دهد – تحت این انعطاف‌پذیری‌ها، اگر درخواست یا اخطار بین اول مارس 2020 تا 24 ژانویه صادر شده باشد، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده، پاسخ دریافتی را ظرف 60 روز تقویمی پس از موعد مقرر در برخی درخواست‌ها یا اعلامیه‌ها قبل از انجام هر اقدامی در نظر می‌گیرد. ، 2023.

OFLC سوالات متداول دور دوم را در مورد بایگ، و پردازش سفارش شغلی تحت قانون نهایی H-2A منتشر می کنددر میان چیزهای دیگر، پرسش و پاسخ اشاره می کند که مگر اینکه معافیت خاصی اعمال شود، کارفرمایان و وکلا یا نمایندگان مجاز آنها باید دستورات شغلی H-2A را با استفاده از روش الکترونیکی تعیین شده توسط اداره گواهینامه کار خارجی ارسال کنند.

کپی های تکراری فرم I-129 دیگر مورد نیاز نیست – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده دیگر از متقاضیان درخواست نمی کند که کپی های تکراری فرم I-129 دادخواست برای یک کارگر غیرمهاجر یا مدارک پشتیبان را ارسال کنند، مگر اینکه آژانس به طور خاص آن را بخواهد.

USCIS سیاست CW-1 را در مورد ا،ام ،وج موقت روشن می کند – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده سیاست خود را در مورد اجرای ا،امات این که کارگران جزایر مش، المنافع جزایر ماریانای شمالی (CNMI) پس از دو بار تمدید طبقه بندی ویزای CNMI-Only Transitional Worker (CW-1) ایالات متحده را برای حداقل 30 روز ، کنند، روشن کرد. .

EOIR 32 قاضی جدید مهاجرت را معرفی کرد – دفتر اجرایی بررسی مهاجرت از انتصاب 32 قاضی مهاجرت به دادگاه های کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا، ایلینوی، مریلند، نیویورک، تنسی، تگزاس و ویرجینیا خبر داد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

و، امور خارجه اعلام کرد که عملیات ویزا در سراسر جهان سریعتر از حد انتظار بهبود می یابد

در 21 اکتبر 2022، و، امور خارجه (DOS) اعلام کرد که عملیات صدور روادید در سراسر جهان سریعتر از آنچه انتظار می رفت از اثرات مربوط به بیماری همه گیر COVID-19 بهبود می یابد. در نتیجه، آژانس استخدام پرسنل خدمات خارجی ایالات متحده را دو برابر کرده و گفته است که انتظار دارد در سال جاری به سطوح پردازش قبل از همه گیری برسد.

این آژانس توضیح داد که همه‌گیری COVID-19 “کاهش عمیق ظرفیت پردازش روادید DOS” را به دو روش اصلی انجام داد. اول، محدودیت‌های سفر به ایالات متحده و محدودیت‌های محلی در مکان‌های عمومی مانند اتاق‌های انتظار کنسولی در خارج از کشور، امکان دیدن متقاضیان ویزا را محدود کرد. دوم، از آنجایی که درآمد حاصل از هزینه‌های درخواستی که عملیات پردازش ویزا را تامین می‌کرد، تقریباً به نصف کاهش یافت، بیش از 300 موقعیت افسر کنسولی خارج از کشور در سال‌های 2020 و 2021 تکمیل نشدند و تعداد درخواست‌های روادید قابل رسیدگی را کاهش داد.

DOS گفت که 96 درصد سفارتخانه ها و کنسولگری های ایالات متحده دوباره با متقاضیان ویزا مصاحبه می کنند. درخواست‌های ویزای غیرمهاجرتی با 94 درصد میانگین‌های ماهانه قبل از همه‌گیری بررسی می‌شوند و پردازش درخواست ویزای مهاجرتی 130 درصد است. در 12 ماه گذشته (تا 30 سپتامبر 2022)، DOS 8 میلیون ویزای غیرمهاجرتی را پردازش کرد که بسیار بالاتر از بهترین پیش بینی های خود بود. DOS همچنین خاطرنشان کرد که این آژانس رکوردهایی را برای ویزاهای دانشجویی و تبادل بازدیدکنندگان دانشگاهی ثبت کرده است. DOS گفت که بخش های کنسولی در سراسر جهان در ژوئیه 2022 بیشتر از هر ماه دیگری از سال 2016 ویزای دانشجویی را با نزدیک به 180000 ویزای F، M و J آکادمیک مورد بررسی قرار دادند. علاوه بر این، آژانس در طول سال برنامه DV-2022، 54,334 ویزای تنوع (DV) صادر کرد که بالاترین تعداد DVهای صادر شده در 25 سال گذشته است، و تمام شماره های DV موجود زم، که این مجموع با تنظیمات داخلی وضعیت تایید شده ،یب شد، تمام شد. USCIS تحت برنامه DV.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS برخی از انعطاف‌پذیری‌های مرتبط با COVID-19 را تا 23 ژانویه 2023 گسترش می‌دهد

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اعلام کرد که در حال تمدید برخی انعطاف‌پذیری‌های مرتبط با COVID-19 تا 24 ژانویه 2023 برای کمک به متقاضیان، درخواست‌کنندگان و درخواست‌کنندگان است. تحت این انعطاف‌پذیری‌ها، اگر درخواست یا اخطار بین 1 مارس 2020 و 24 ژانویه 2023 صادر شده باشد، USCIS پاسخی را که ظرف 60 روز تقویمی پس از موعد تعیین شده در درخواست‌ها یا اعلامیه‌های زیر دریافت شده است، در نظر می‌گیرد:

  • درخواست برای اثبات
  • ادامه درخواست شواهد (N-14)
  • اعلامیه‌های قصد انکار، لغو، لغو، خاتمه (مراکز منطقه‌ای)، یا برداشتن وضعیت محافظت شده موقت
  • درخواست برای بازگشایی N-400 مطابق با 8 CFR 335.5، دریافت اطلاعات تحقیرآمیز پس از اعطا

علاوه بر این، USCIS فرم I-290B، اخطار تجدیدنظر یا حرکت، یا فرم N-336، درخواست استماع در مورد یک تصمیم در روند رسیدگی به تابعیت (طبق بخش 336 INA) را بررسی خواهد کرد، اگر:

  • این فرم حدا،ر تا 90 روز تقویمی پس از صدور تصمیمی که USCIS گرفته است، ثبت شده است. و
  • USCIS این تصمیم را بین 1 نوامبر 2021 و 24 ژانویه 2023 اتخاذ کرد.

انعطاف پذیری با امضای ت،یر شده که در مارس 2020 اعلام شد در 25 ژوئیه 2022 به سیاست دائمی تبدیل شد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

OFLC سوالات متداول دور دوم را در مورد بایگ، و پردازش سفارش شغلی تحت قانون نهایی H-2A منتشر می کند

در 25 اکتبر 2022، دفتر صدور گواهینامه کار خارجی و، کار (OFLC) مجموعه ای از سؤالات متداول (پرسش های متداول) را صادر کرد، “دور 2: ثبت و پردازش سفارش کار”، مرتبط با انتشار قانون نهایی، استخدام موقت کشاورزی غیرمهاجران H-2A در ایالات متحده.

سوالات متداول اشاره می کند:

  • Eکارفرمایان و وکلا یا نمایندگان مجاز آنها باید دستورات شغلی H-2A (H-2A Agricultural Clearance Order, Form ETA-790/790A) را با استفاده از روش الکترونیکی تعیین شده توسط مدیر OFLC ارسال کنند، مگر اینکه معافیت خاصی اعمال شود. در حال حاضر، سیستم دروازه درخواست کار خارجی (FLAG). سؤالات متداول بیان می کند که روش بایگ، الکترونیکی تعیین شده توسط مدیر OFLC است. فقط کارفرمای، که مدیر OFLC به دلیل عدم دسترسی به اینترنت، مجوز تشکیل پرونده از طریق پست را داده است، یا به دلیل ناتو،، مجوز تشکیل پرونده را با استفاده از تسهیلات معقول داده است، مجاز به تشکیل پرونده با استفاده از این ابزارهای دیگر هستند.
  • محتوای راهنما، از جمله ویدیوهای ارسال شده در YouTube، در ،مت «پشتیب،» صفحه اصلی FLAG در دسترس است تا کاربران را از طریق ویژگی‌های سیستمی مانند ایجاد حساب، ورود به سیستم، و ایجاد و پیوستن به شبکه راهنمایی کند. در شرایط کارفرمای مش،، پرسش‌های متداول بیان می‌کند، فقط یک سفارش شغلی باید برای فرصت شغلی ارسال شود، که هر کارفرما در دستور کار مشخص شده است، همانطور که در دستورالعمل‌های عمومی فرم ETA-790A توضیح داده شده است.
  • کارفرمایان و وکلا یا نمایندگان مجاز آنها باید سفارشات شغلی تکمیل شده (ی،ی فرم های ETA-790 و ETA-790A) را حدا،ر 75 روز تقویمی و حداقل 60 روز تقویمی قبل از اولین تاریخ نیاز کارفرما به مرکز پردازش ملی ارسال کنند. مگر در شرایط اضطراری که معیارهای خاصی را برآورده می کنند.

سؤالات متداول همچنین شامل جزئیات مربوط به امضاها، چارچوب های زم،، بازرسی مسکن، نرخ دستمزد، چانه زنی جمعی، پردازش آژانس نیروی کار ،تی و درخواست های ،وج است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

کپی های تکراری فرم I-129 دیگر مورد نیاز نیست

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) دیگر از متقاضیان درخواست نمی کند که کپی های تکراری فرم I-129، دادخواست برای یک کارگر غیرمهاجر، یا مدارک پشتیبان را ارسال کنند، مگر اینکه آژانس به طور خاص آن را بخواهد.

USCIS گفت: «با توجه به قابلیت‌های اسکن الکترونیکی و اشتراک‌گذاری داده‌ها با و، امور خارجه ایالات متحده، دیگر نیازی به کپی‌های تکراری برای جلوگیری از تأخیر در پردازش کنسولی نیست».

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS سیاست CW-1 را در مورد ا،ام ،وج موقت روشن می کند

در 27 اکتبر 2022، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اجرای این ا،ام را توضیح داد که کارگران مش، المنافع جزایر ماریانای شمالی (CNMI) ایالات متحده را حداقل برای 30 روز پس از دو بار تمدید کارگر موقت CNMI خود ، کنند. طبقه بندی ویزا (CW-1).

USCIS گفت که فوراً لازم الاجرا می شود، تنها درخواست های CW-1 که USCIS آنها را به ،وان دادخواست های متوالی برای اه، ،وج موقت طبقه بندی می کند، درخواست های CW-1 تأیید شده است که تاریخ شروع اعتبار آنها در 18 ژوئن 2020 یا بعد از آن است. هرگونه تمدید CW -1 وضعیت اعطا شده در 18 ژوئن 2020 یا پس از آن، در صورتی که تمدید تاریخ شروع اعتبار در آن تاریخ یا بعد از آن (و قبل از آن تاریخ به عقب نرسیده باشد) به ،وان یک دادخواست متوالی در نظر گرفته خواهد شد.

USCIS یک مثال ارائه کرد. اگر USCIS یک دادخواست را در 1 ژوئیه 2020 تأیید کرد، اما این دادخواست از 1 اکتبر 2019 به وضعیت اعطا برگشته بود، آژانس آن درخواست را تا تاریخ اعتبار قبلی 1 اکتبر 2019 تأیید می کند. بنابراین، این دادخواست نمی تواند انجام شود. برای ا،ام ،وج موقت اعمال شود.

جزئیات:

بازگشت به بالا

EOIR 32 قاضی جدید مهاجرت را معرفی کرد

در 26 اکتبر 2022، دفتر اجرایی بازبینی مهاجرت و، دادگستری انتصاب 32 قاضی مهاجرت (IJs) را در دادگاه های کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا، ایلینویز، مریلند، نیویورک، تنسی، تگزاس و ویرجینیا اعلام کرد.

افراد علاقه مند به درخواست برای موقعیت IJ می توانند برای هشدارهای شغلی ثبت نام کنید.

جزئیات:

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/10/31/immigration-update-october-31-2022/