دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 28 نوامبر 2022


سرفصل ها:

USCIS می گوید برخی از آزادگان مشروط افغان و اوکراینی فوراً مجاز به کار هستند – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده، بر اساس قو،ن اخیراً تصویب شده، رویداد مجوز اشتغال را به وضعیتی که معمولاً به پناهندگان اعطا می شود و یک سند اولیه مجوز کار (و جایگزینی اولیه) بدون کارمزد را برای آزادشدگان مشروط افغان و اوکراینی ارائه می کند.

USCIS روند رسیدگی سریع به مجوز کار، معافیت های پرداخت هزینه برای افغان ها را اعلام می کند – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده در حال تمدید و گسترش معافیت های هزینه اعلام شده قبلی و رسیدگی سریع به درخواست برای اتباع افغ، خاص تا 30 سپتامبر 2023 است.

و، کار جلسات گوش دادن اضافی را در برنامه H-2A اعلام کرد – آژانس دو جلسه شنیداری دیگر اضافه کرده است.

OFLC سوالات متداول را در مورد نظرسنجی های رایج دستمزد تحت قانون نهایی H-2A 2022 منتشر می کند – سؤالات متداول برای کمک به سازمان‌های نیروی کار ،تی و سایرین در درک روش‌شناسی رایج بررسی دستمزد قانون نهایی است.

USCIS فقط نسخه 8/19/22 N-648، گواهی پزشکی برای استثناهای ناتو، را می پذیرد – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده فقط نسخه 8/19/22 فرم N-648، گواهی پزشکی برای استثناهای معلولیت را می پذیرد. USCIS فرم را اصلاح کرد و چندین سوال را حذف کرد.

شرکت در اخبار

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS می گوید برخی از آزادگان مشروط افغان و اوکراینی فوراً مجاز به کار هستند

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اعلام کرد که از 21 نوامبر 2022، برخی از آزادگان مشروط افغان و اوکراینی بر اساس قو،ن اخیراً تصویب شده، وضعیت آزادی مشروط آنها مجاز به کار هستند. برای اجرای زبان قانونی، «سایر مزایای موجود برای پناهندگان»، USCIS، رویداد مجوز اشتغال را به وضعیتی که معمولاً به پناهندگان اعطا می‌شود و یک سند اولیه مجوز کار (و جایگزینی اولیه) بدون کارمزد (EAD) را برای آزادشدگان افغان و اوکراینی ارائه می‌کند. این آژانس گفت، بنابراین آنها “از رفتاری مشابه با پناهندگان برخوردار می شوند.”

اگر آزادی مشروط آنها خاتمه نیافته باشد، این سیاست برای افراد زیر اعمال می شود:

  • آزادی مشروط افغ، که فرم I-94 منقضی نشده آنها، سابقه ورود/،وج، شامل یک ک، پذیرش “OAR” است. ،، که مشروط افغان تحت پوشش بخش 2502(b)، شماره 117-43 PL هستند، که ک، پذیرش “OAR” را در فرم I-94 دریافت نکرده اند، باید به گمرکات و حفاظت مرزی ایالات متحده به آدرس [email protected] ایمیل بزنند. .gov برای به روز رس، ک، پذیرش خود، در صورت ،وم.
  • آزادی مشروط اوکراینی که فرم I-94 منقضی نشده آنها شامل یک ک، پذیرش “UHP” است. و
  • آزادی مشروط اوکراینی که فرم I-94 منقضی نشده آنها شامل یک ک، پذیرش “DT” است که بین 24 فوریه 2022 و 30 سپتامبر 2023 صادر شده است و اوکراین را به ،وان کشور تابعیت در سند نشان می دهد.

برای این آزادشدگان، فرم I-94 منقضی نشده آنها رسید قابل قبولی است که ممکن است به کارفرمایان ارائه کنند تا هویت و مجوز استخدام خود را برای اه، فرم I-9، تأیید صلاحیت اشتغال نشان دهند. رسید، ا،امات فرم I-9 را به مدت 90 روز از تاریخ استخدام (یا در صورت تأیید مجدد، تاریخ انقضای مجوز استخدام) برآورده می کند. پس از دوره 90 روزه، آزادشدگان باید یک EAD یا کارت تامین اجتماعی بدون محدودیت و مدرک شناسایی قابل قبول لیست B را از فهرست اسناد قابل قبول فرم I-9 (مانند گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی صادر شده توسط ،ت) ارائه دهند. آزادی مشروط اوکراینی و افغ، همچنان باید فرم I-765 را برای دریافت EAD فیزیکی ارسال کنند.

از 21 نوامبر 2022، USCIS همچنین از هزینه ارسال فرم I-765 برای آزادشدگان اوکراینی که برای EAD از طریق پست درخواست می کنند، معاف می کند. آزادی مشروط افغان تحت OAW قبلاً تا 30 سپتامبر 2023 از پرداخت هزینه فرم I-765 اولیه (و EAD جایگزین) معاف هستند.

از 5 دسامبر 2022، USCIS می‌تواند معافیت‌های هزینه‌ای را برای پرونده‌های آنلاین فرم I-765 برای آزادشدگان مشروط اوکراینی و افغ، بررسی کند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS روند رسیدگی سریع به مجوز کار، معافیت های پرداخت هزینه برای افغان ها را اعلام می کند

در 22 نوامبر 2022، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اعلام کرد که در حال تمدید و گسترش معافیت های هزینه اعلام شده قبلی و رسیدگی سریع به درخواست برای اتباع افغان خاص تا 30 سپتامبر 2023 است.

معافیت های هزینه عبارتند از:

  • فرم اولیه یا جایگزین I-765، درخواست مجوز استخدام، برای اتباع افغ، که بر اساس آزادی مشروط برای مجوز کار درخواست می کنند (رده واجد شرایط بودن (ج) (11)).
  • فرم I-485، درخواست ثبت اقامت دائم یا تنظیم وضعیت، برای تنظیم وضعیت بر اساس طبقه بندی مهاجر ویژه افغانستان، و هر فرم I-601 مرتبط، درخواست برای چشم پوشی از دلایل عدم پذیرش.
  • فرم I-130، درخواست برای خویشاوندان بیگانه، به نمایندگی از هر تبعه افغان (ذینفع) با ویزا که فوراً در دسترس است، در USCIS در ایالات متحده تسلیم شده است.
  • فرم I-824، درخواست اقدام در مورد درخواست یا دادخواست تایید شده، برای افغ، که ویزای مهاجرت ویژه دارد.
  • فرم I-601، درخواست برای چشم پوشی از دلایل عدم پذیرش، برای هر تبعه افغان با فرم تایید شده I-130 با ویزا بلافاصله در دسترس. و
  • هزینه مهاجرت USCIS (فرم I-551) برای اتباع افغانستان.

پردازش سریع شامل موارد زیر است:

  • فرم اولیه و جایگزین I-765 برای ،، که برای مجوز استخدام بر اساس آزادی مشروط درخواست می کنند (رده واجد شرایط بودن (c) (11)).
  • فرم I-485 برای اتباع افغ، که به دنبال تنظیم وضعیت بر اساس طبقه بندی ویژه مهاجران افغان هستند و هر فرم I-601 مرتبط.
  • فرم I-589، درخواست پناهندگی و خودداری از ا،اج، که توسط برخی از آزادگان مشروط افغان به شرح § 2502(a) قانون تمدید بودجه ،تی و ارائه کمک های اضطراری در سال 2021 ارائه شده است.
  • فرم I-130، به نمایندگی از یک تبعه افغان (ذینفع) با ویزا در دسترس، و هر فرم I-601 مرتبط با USCIS در ایالات متحده، ثبت شده است. و
  • فرم I-140، درخواست مهاجرت برای کارگران بیگانه، که از طرف یک تبعه افغان (ذینفع) با ویزا در دسترس است، در USCIS ثبت شده است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

و، کار جلسات گوش دادن اضافی را در برنامه H-2A اعلام کرد

و، کار (DOL) قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد قو،ن بیشتری را در مورد برنامه ویزای H-2A برای استخدام موقت کارگران خارجی در کشاورزی وارد کند. DOL در ابتدا اعلام کرد که دو جلسه شنود مجازی عمومی برای جمع آوری اطلاعات در مورد تغییرات احتمالی در مقررات H-2A برگزار خواهد کرد. آژانس دو جلسه استماع دیگر اضافه کرده است، یکی برای کارفرمایان و نمایندگان آنها و دیگری برای کارگران و م،عان آنها.

DOL گفت که “علاقه مند به شنیدن تجربیات کارگران و کارفرمایان” است نمایندگان کارگران و کارفرمایان را تشویق می کند که دیدگاه های اعضای خود را در اظهارات خود بگنجانند یا از کارگران یا کارفرمایان دعوت کنند تا تجربیات خود را مستقیماً به اشتراک بگذارند.

تاریخ، زمان و لینک ثبت نام هر یک از جلسات در زیر آمده است:

جزئیات:

بازگشت به بالا

OFLC سوالات متداول را در مورد نظرسنجی های رایج دستمزد تحت قانون نهایی H-2A 2022 منتشر می کند

دفتر صدور گواهینامه کار خارجی (OFLC) و، کار (DOL) سؤالات متداول (پرسش های متداول) را در مورد نظرسنجی های رایج دستمزد تحت قانون نهایی H-2A 2022 منتشر کرده است، «استخدام موقت کشاورزی غیرمهاجران H-2A در ایالات متحده، ” منتشر شده در 12 اکتبر 2022 و در 14 نوامبر 2022 قابل اجرا است.

OFLC گفت که سؤالات متداول برای کمک به آژانس های نیروی کار ایالتی (SWAs) و سایرین در درک روش رایج بررسی دستمزد قانون نهایی است. OFLC روش به روز شده را گفت:

  • به SWA ها اجازه می دهد تا نظرسنجی های رایج دستمزد را انجام دهند یا از نظرسنجی های انجام شده توسط سایر سازمان های ،تی، کالج های ایالتی یا دانشگاه های ،تی استفاده کنند، مشروط بر اینکه این نظرسنجی با استانداردهای فهرست شده در 20 CFR § 655.120(c)(1) مطابقت داشته باشد.
  • به SWA ها اجازه می دهد تا بهترین دوره جمع آوری داده ها را برای بررسی دستمزد غالب مشخص کنند.
  • SWA ها را قادر می سازد تا به جای نیاز به اعتبار آماری، در مورد اولویت بندی دقت، دقت، جزئیات یا سایر عوامل کیفیت در داده هایی که برای اطلاع رس، به یافته های دستمزد غالب استفاده می کنند، تصمیم بگیرند.
  • استانداردهایی را برای تولید یافته های دستمزد غالب برای فعالیت های زراعی و فعالیت های کشاورزی با تعداد کمی از کارفرمایان و کارگران ایالات متحده ایجاد می کند.
  • یک فرآیند نظارتی را برای SWA ها ایجاد می کند تا بررسی های رایج دستمزد را به OFLC ارسال کنند و برای OFLC برای بررسی، تأیید و ارسال دستمزدهای رایج در کتابخانه آنلاین دستمزد کشاورزی OFLC (AOWL). و
  • مقرر می‌دارد که یافته‌های دستمزد رایج به مدت یک سال از تاریخ ارسال در وب‌سایت OFLC (ی،ی AOWL) یا تا زم، که با یافته‌های دستمزد غالب تعدیل‌شده جایگزین شود، هر کدام که زودتر بیاید، معتبر است.

DOL اطلاعات بیشتری را در مورد ا،امات روش‌شناسی بررسی دستمزد غالب در مقدمه قانون نهایی H-2A 2022 ارائه می‌کند. به ویژه، آژانس توجه را به صفحات 61689 تا 61701 جلب کرد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS فقط نسخه 8/19/22 N-648، گواهی پزشکی برای استثناهای ناتو، را می پذیرد

از 21 نوامبر 2022، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) فقط نسخه 8/19/22 فرم N-648، گواهی پزشکی برای استثناهای معلولیت را می پذیرد. USCIS فرم را اصلاح کرد و چندین سؤال از جمله تاریخ تشخیص و زمان شروع ناتو، یا نقص را حذف کرد. شرح شدت هر ناتو، یا نقص؛ تأثیرات بر زندگی روزمره متقاضی؛ و توضیحی در مورد رابطه پزشک و بیمار. همچنین، معاینات پزشکی از راه دور برای فرم N-648، در میان سایر تغییرات، اکنون مجاز است.

USCIS پس از تکمیل فرم N-400 فرم N-648 را می پذیرد، اما توصیه می کند که متقاضیان هر دو فرم را همزمان ارسال کنند.

جزئیات:

بازگشت به به

شرکت در اخبار

کوروش مهتا به نقل از تایمز هند در «کارگران ا،اج شده هندی H-1B با توجه به تیک تاک ساعت درخواست کمک می‌کنند». وی خاطرنشان کرد که وقتی یک کارگر H-1B ا،اج یا ا،اج می شود، 60 روز مهلت دریافت می کند که به آنها اجازه می دهد برای یافتن شغل جدید در وضعیت H-1B باقی بمانند. کارفرمای جدید باید H-1B را ظرف مدت 60 روز ثبت کند. این دوره 60 روزه ممکن است برای یافتن شغل جدید کافی نباشد. کارگر H-1B باید مذاکره کند که استخدام آنها با شرکتی که آنها را خاتمه می دهد تا زم، که ممکن است تمدید شود زیرا مهلت 60 روزه تنها زم، شروع می شود که کار با حقوق پایان یابد. او گفت که یک کارگر هندی به دلیل عقب ماندگی گرین کارت ناشی از محدودیت های هر کشور، در وضعیت نامساعدی قرار دارد. آقای مهتا گفت که ،ت بایدن می تواند با تغییر قانون دوره مهلت 60 روزه کمک کند تا زمان بیشتری برای ماندن کارگران H-1B در ایالات متحده فراهم شود، اما او خاطرنشان کرد که تغییر قانون زمان می برد. وی گفت: «،ت نیز باید به این امر تمایل داشته باشد.

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/11/28/immigration-update-november-28-2022/