دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 21 نوامبر 2022


سرفصل ها:

خط مشی ،وان 42 مسدود شد و از 21 دسامبر اجرایی شد – در 15 نوامبر 2022، یک قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده سیاست ،وان 42 را که منجر به رد بسیاری از مهاجران در مرز ج،ی ایالات متحده شده است، مسدود کرد. در همان شب، و، دادگستری درخواستی مبنی بر توقف حکم به مدت پنج هفته ارائه کرد که قاضی با آن موافقت کرد. این دستور از 21 دسامبر 2022 لازم الاجرا خواهد بود.

بولتن ویزا برای دسامبر 2022 شامل به روز رس، های زیادی است – بولتن ویزای و، امور خارجه برای دسامبر 2022 شامل انواع به روز رس، است. حد ،نی سالانه مبتنی بر اشتغال 197000 نفر برای سال مالی 2023 خواهد بود.

بازرس کل بی،ه سالانه چالش های عمده مدیریت و عملکرد و، امور خارجه را منتشر کرد. – دفتر بازرس کل دریافت که برنامه ConsularOne، که در ابتدا برای نوسازی و تجمیع تقریباً 90 سیستم میراث کنسولی گسسته در چارچوب فناوری مش، راه اندازی شد، با کمبودها و تأخیرهایی همراه بوده است که پیامدهای عمیقی دارد.

USCIS نکاتی را در مورد اجتناب از تاخیرهای مربوط به بایگ، کاغذ منتشر می کند – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده نکاتی را برای جلوگیری از تأخیر اسکن مربوط به پرونده سازی منتشر کرده است.

دپارتمان ایالتی روندهای تغییر ویزا برای کابل را اعلام می کند – تمامی عملیات در سفارت آمریکا در کابل، افغانستان به حالت تعلیق درآمده است. برگزیدگان ویزای تنوع (DV) برای سال برنامه DV 2023 با پرونده ای که به سفارت ایالات متحده در کابل اختصاص داده شده است، باید به سفارت یا کنسولگری دیگری که درخواست های DV را پردازش می کند، درخواست کنند.

بخش کار جلسات گوش دادن به برنامه ویزای H-2A را اعلام کرددر ارتباط با و، کار (DOL) که قبلاً اعلام کرده بود قصد دارد قو،ن بیشتری در مورد برنامه ویزای H-2A برای استخدام موقت کارگران خارجی در کشاورزی انجام دهد، DOL دو جلسه شنود مجازی را اعلام کرد، یکی برای کارفرمایان و نمایندگان آنها و دیگری برای کارگران. و م،عان آنها

OFLC داده های افشای عمومی، آمار برنامه منتخب، فهرست استخدام کنندگان نیروی کار خارجی H-2B برای سه ماهه چهارم سال مالی 2022 را منتشر می کند. – اداره گواهینامه کار خارجی و، کار (OFLC) داده ها و آمارهای مختلف و آ،ین لیست استخدام کنندگان H-2B را منتشر کرده است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

خط مشی ،وان 42 مسدود شد و از 21 دسامبر اجرایی شد

در 15 نوامبر 2022، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، امت سالیوان، خط مشی ،وان 42 را که منجر به رد بسیاری از مهاجران در مرز ج،ی ایالات متحده شده است، مسدود کرد. در همان شب، و، دادگستری درخواستی مبنی بر توقف حکم به مدت پنج هفته ارائه کرد که قاضی سالیوان با آن موافقت کرد. این دستور از 21 دسامبر 2022 لازم الاجرا خواهد بود.

،ت ترامپ این سیاست را در مارس 2020 با هدف اعلام شده جلوگیری از انتشار ویروس کووید-19 وضع کرد. ،وان 42 موضوع دعوی قضایی بود و ،ت بایدن از لغو این سیاست منع شد. دادگاه در تخلیه ،وان 42 خاطرنشان کرد که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) تشخیص می دهد که شرایط فعلی بهداشت عمومی دیگر نیازی به ادامه دستور برای دور نگه داشتن مهاجران از ایالات متحده ندارد و شاکیان همچنان با آسیب قابل توجهی مواجه خواهند شد. اگر به کشورشان بازگردانده شوند. در حکم خود مبنی بر تخلیه بیمه نامه، دادگاه شامل «کلیه دستورات و یادداشت های تصمیم صادر شده توسط [CDC] تعلیق حق معرفی افراد خاص به ایالات متحده.» دادگاه همچنین خط مشی ،وان 42 را “خودسرانه و دمدمی مزاجانه در نقض قانون آیین دادرسی اداری” اعلام کرد.

و، امنیت داخلی (DHS) گفت که تاخیر در اجرای حکم دادگاه «به ،ت این امکان را می‌دهد که برای انتقال منظم به سیاست‌های جدید در مرز آماده شود. اما برای روشن بودن، تحت این حرکت بدون مخالفت، ،وان 42 برای مدتی باقی می ماند.

جزئیات:

  • Huisha-Huisha v. مایورکاس، نظر یادداشت، 15 نوامبر 2022.
  • درخواست اضطراری بدون مخالفت برای اقامت موقت دادگاه در 15 نوامبر 2022، دستور، 15 نوامبر 2022.
  • «قاضی محدودیت‌های ،وان 42 را در مرز مسدود می‌کند»، Politico، 15 نوامبر 2022.
  • سی‌ان‌ان، 16 نوامبر 2022، «قاضی فدرال قانون ،وان 42 را که ا،اج مهاجران در مرز ایالات متحده و مکزیک را مجاز می‌کرد، مسدود کرد، دستور را به مدت 5 هفته متوقف کرد».
  • بی،ه DHS، 15 نوامبر 2022.

بازگشت به بالا

بولتن ویزا برای دسامبر 2022 شامل به روز رس، های زیادی است

بولتن ویزا و، امور خارجه برای دسامبر 2022 شامل انواع به روز رس، است:

  • حد ،نی سالانه مبتنی بر اشتغال 197000 نفر برای سال مالی (سال مالی) 2023 خواهد بود.
  • تعیین تاریخ اقدام نهایی و تاریخ ثبت درخواست برای چین و هند به احتمال زیاد در ماه های آینده ضروری خواهد بود.
  • DOS لازم دانسته است که اقدام نهایی اولویت دوم استخدام در سراسر جهان را ایجاد کند و تاریخ های ثبت درخواست در دسامبر موثر باشد. به جز چین و هند، همه کشورها مشمول تاریخ اقدام نهایی 01 نوامبر 22 و تاریخ ثبت درخواست 01 دسامبر 22 هستند.
  • اعداد اضافی کمتری در رده اولویت دوم استخدامی در دسترس هند قرار خواهد گرفت از آنچه که در ابتدا زم، که اقدام نهایی اکتبر و نوامبر و تاریخ ثبت درخواست تعیین شده بود، ،ن زده شده بود. بنابراین، اقدامات اصلاحی بیشتری برای اطمینان از تخصیص تعداد محدود ویزا بر اساس تاریخ اولویت ضروری بوده است.
  • تقاضای بالا در دسته چهارم اولویت شغلی، تعیین تاریخ اقدام نهایی جه، و تاریخ ثبت درخواست برای دسامبر را ضروری کرده است. به جز السالوادور، گواتمالا، هندوراس و مکزیک، همه کشورها مشمول تاریخ اقدام نهایی 22 ژوئن 22 و تاریخ ثبت درخواست 22 ژوئیه 22 هستند.
  • تقاضای بالاتر از حد انتظار در دسته چهارم اولویت شغلی برای السالوادور، گواتمالا و هندوراس ممکن است نیاز به اقدامات اصلاحی داشته باشد.
  • دسته برخی از کارگران مذهبی (SR) قرار است تا 16 دسامبر 2022 منقضی شود. هیچ ویزای SR در خارج از کشور صادر نمی شود، یا اقدام نهایی در مورد تعدیل موارد وضعیت، پس از نیمه شب 15 دسامبر 2022 انجام نمی شود. ویزاهایی که قبل از آن تاریخ صادر شده اند. فقط تا 15 دسامبر 2022 معتبر خواهد بود و همه افرادی که به دنبال پذیرش در رده مهاجر ویژه غیروزیر هستند باید حدا،ر تا نیمه شب 15 دسامبر 2022 در ایالات متحده پذیرفته شوند. اگر اقدامات قانونی این دسته را تمدید کند، تاریخ های دسامبر خواهد بود. برای کل ماه اعمال شود. اگر اقدام قانونی برای گسترش این دسته وجود نداشته باشد، این دسته از 16 دسامبر 2022 به ،وان “غیرقابل دسترس” تبدیل می شود.

جزئیات:

بازگشت به بالا

بازرس کل بی،ه سالانه چالش های عمده مدیریت و عملکرد و، امور خارجه را منتشر کرد.

دفتر بازرس کل و، امور خارجه (DOS) (OIG) بی،ه سالانه خود را در 18 نوامبر 2022 درباره چالش‌های مدیریتی و عملکردی DOS منتشر کرد. آ،ین گزارش اشاره کرد که بررسی اخیر OIG از برنامه نوسازی ConsularOne دفتر امور کنسولی نشان داد:

[I]در 10 سالی که از شروع برنامه در سال 2011 می‌گذرد، دفتر مسئول آزمایشی بسیار محدودی از تنها یک جزء از برنامه – بخش مشتری از گزارش الکترونیکی کنسولی تولد در خارج از کشور – انجام داده است و همچنان تاریخ‌های استقرار را از دست داده است. اجزای دیگر این برنامه که در ابتدا برای نوسازی و ادغام تقریباً 90 سیستم میراث کنسولی گسسته در چارچوب فناوری مش، راه اندازی شد، کمبودها و تأخیرهایی را تجربه کرد که پیامدهای عمیقی بر سه مسئولیت اساسی این دفتر داشت: صدور گذرنامه و سایر اسناد برای شهروندان و اتباع، حفاظت از امنیت مرزهای ایالات متحده و تسهیل سفر مشروع به ایالات متحده و تضمین رفاه و حفاظت از شهروندان ایالات متحده در خارج از کشور.

بررسی OIG در سال جاری نشان داد که رهبری برنامه “نتوانست تعریف روشن و ی،، از برنامه ConsularOne ارائه دهد، چه اجزایی را شامل می شود، و کدام قراردادها از این برنامه پشتیب، می کنند و باعث سردرگمی برای ذینفعان می شود.” این فقدان شفافیت «نظارت رهبری بر تلاش‌های مدرن‌سازی و توانایی پاسخگویی کارکنان به عملکردشان را مختل کرد».

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS نکاتی را در مورد اجتناب از تاخیرهای مربوط به بایگ، کاغذ منتشر می کند

در 16 نوامبر 2022، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) نکاتی را برای جلوگیری از تأخیر اسکن مربوط به بایگ، کاغذ منتشر کرد. USCIS گفت که بسیاری از اسناد را در سیستم های پایگاه داده الکترونیکی اسکن و آپلود می کند که به سمت یک محیط الکترونیکی در حال افزایش حرکت می کند.

نمونه هایی از اقداماتی که باید از آنها اجتناب شود شامل پیوست ، اسناد همراه با منگنه ها، گیره های کاغذ یا روش های دیگر است. اسناد تاشو؛ استفاده از جداکننده های زبانه قابل درج؛ ارسال چندین نسخه مگر اینکه نیاز باشد. و ارسال مدارک اصلی مگر اینکه نیاز باشد، از جمله نکات دیگر.

جزئیات:

بازگشت به بالا

دپارتمان ایالتی روندهای تغییر ویزا برای کابل را اعلام می کند

و، امور خارجه در 18 نوامبر 2022 اعلام کرد که تمامی عملیات در سفارت ایالات متحده در کابل، افغانستان به حالت تعلیق درآمده است. برگزیدگان ویزای تنوع (DV) برای سال برنامه DV 2023 با پرونده ای که به سفارت ایالات متحده در کابل اختصاص داده شده است، باید به سفارت یا کنسولگری دیگری که درخواست های DV را پردازش می کند، درخواست کنند. منتخب باید در زمان مصاحبه به طور فیزیکی در منطقه کنسولی که سفارت یا کنسولگری در آن واقع است حضور داشته باشد و اجازه و توانایی اقامت در آن کشور را برای مدت کافی برای تکمیل پردازش درخواست ویزا داشته باشد.

برای درخواست تخصیص مجدد، منتخب DV باید به مرکز کنسولی کنتاکی (KCC) به آدرس [email protected] با موضوع “درخواست تغییر در کابل” ایمیل بزند. ایمیل باید شامل موارد زیر باشد: (1) نام کامل، (2) تاریخ تولد، (3) شماره پرونده، و (4) نام سفارت یا کنسولگری که منتخب می خواهد پرونده مجدداً در آنجا تعیین شود. پس از اینکه KCC درخواست را بررسی کرد، برگزیده یک ایمیل تأیید می‌کند که درخواست تخصیص مجدد موفقیت‌آمیز بوده است یا در عوض، اطلاعات بیشتری را درخواست می‌کند.

،، که نمی توانند به سفارت یا کنسولگری که در آن وقت تعیین شده است سفر کنند، می توانند با سفارت یا کنسولگری دیگر ایالات متحده که درخواست های DV را پردازش می کند تماس بگیرند تا درخواست انتقال دهند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

بخش کار جلسات گوش دادن به برنامه ویزای H-2A را اعلام کرد

در ارتباط با و، کار (DOL) که قبلاً اعلام کرده بود قصد دارد در قو،ن اضافی در مورد برنامه ویزای H-2A برای استخدام موقت کارگران خارجی در کشاورزی شرکت کند، DOL دو جلسه شنود مجازی، یکی برای کارفرمایان و نمایندگان آنها و دیگری برای کارگران و حامیان آنها، برای جمع آوری اطلاعات در مورد تغییرات احتمالی در مقررات H-2A.

جلسات برای عموم آزاد است. جلسه استماع کارفرمایان/نمایندگان سه شنبه، 29 نوامبر 2022، از ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار خواهد شد. جلسه استماع کارگران/حامیان چهارشنبه، 30 نوامبر 2022، از ساعت 7 تا 8:30 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار خواهد شد. یک روز قبل از شروع رویداد یک لینک زوم برای ثبت نام کنندگان ایمیل می شود. سوالات باید به ایمیل ارسال شود [email protected].

جزئیات:

بازگشت به بالا

OFLC داده های افشای عمومی، آمار برنامه منتخب، فهرست استخدام کنندگان نیروی کار خارجی H-2B برای سه ماهه چهارم سال مالی 2022 را منتشر می کند.

اداره گواهینامه کار خارجی و، کار (OFLC) منتشر کرده است:

  • مجموعه ای جامع از داده های افشای عمومی تا سه ماهه پای، سال مالی (مالی) 2022 برگرفته از درخواست‌های کارفرمای درخواست کننده تعیین دستمزد رایج و گواهی‌های کار برای PERM، LCA (H-1B، H-1B1، E-3)، H-2A، H-2B، CW -1، و برنامه های دستمزد غالب. فایل‌های افشای عمومی شامل تمام تصمیمات نهایی OFLC است که برای این برنامه‌ها در طول دوره گزارش 1 اکتبر 2021 تا 30 سپتامبر 2022 سال مالی 2022 صادر شده است.
  • انتخاب شد آمار برنامه برای سه ماهه دوم سال مالی 2022 برای برنامه های PERM، LCA (H-1B، H-1B1، E-3)، H-2A، H-2B، CW-1، و دستمزد غالب.
  • یک لیست به روز شده از اسامی استخدام کنندگان نیروی کار خارجی برای برنامه H-2B.

جزئیات:

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/11/21/immigration-update-november-21-2022/