دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 05 دسامبر 2022


سرفصل ها:

بر اساس حکم دادگاه، OFLC برای پیشنهاد لغو ا،امات ثبت نام H-2B و ارائه شماره های ثبت موقت H-2B منحصر به فرد – در پاسخ به حکم دادگاه فدرال، دفتر گواهینامه کار خارجی و، کار (DOL) قصد دارد ا،امات ثبت نام H-2B را لغو کند و ویرایش های منطبق بر مقررات H-2B خود را پیشنهاد کند. در این میان، DOL گفت که از اعلامیه پذیرش استفاده خواهد کرد، که زم، صادر می‌شود که یک برنامه H-2B ا،امات قانونی را برآورده کند و کارفرما بتواند استخدام نیروهای آمریکایی را آغاز کند تا کارفرمای H-2B را از تشخیص DOL در مورد نیاز موقت کارفرما به خدمات مطلع کند. یا کار

مجلس برای رأی گیری هفته آینده در مورد لایحه برنامه ریزی شده است حذف تدریجی محدودیت‌های هر کشور – مجلس نمایندگان قرار است هفته آینده به لایحه‌ای رأی دهد که محدودیت‌های هر کشور در کارت سبز مبتنی بر اشتغال را حذف می‌کند.

CBP فویل جدید ویزای پل ایالات متحده را اعلام کرد – گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده اعلام کرد که صدور روادید جدید با تصویر پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را آغاز کرده است. فویل برای جایگزینی فویل ویزای لینکلن دوباره طراحی شده است.

ABIL Global: کانادا و ایتالیا – یک توافق دوجانبه جدید از اول نوامبر 2022 برای شهروندان ایتالیایی و کانادایی بین سنین 18 تا 35 سال اجرا شده است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

بر اساس حکم دادگاه، OFLC برای پیشنهاد لغو ا،امات ثبت نام H-2B و ارائه شماره های ثبت موقت H-2B منحصر به فرد

در پاسخ به حکم دادگاه فدرال در شرکت ساختم، پادیلا علیه والش، دفتر گواهینامه کار خارجی (OFLC) و، کار (DOL) قصد دارد ا،امات ثبت نام H-2B را لغو کند و ویرایش های منطبق بر مقررات H-2B خود را پیشنهاد کند.

در این میان، DOL اعلام کرد که از اعلامیه پذیرش (NOA) استفاده خواهد کرد، که زم، صادر می‌شود که یک برنامه H-2B ا،امات قانونی را برآورده کند و کارفرما می‌تواند استخدام کارگران ایالات متحده را آغاز کند تا کارفرمای H-2B را از تصمیم DOL در مورد تعیین موقت کارفرما مطلع کند. نیاز به خدمات یا نیروی کار:

در مواردی که کارفرما به طور موقت نیاز به خدمات یا نیروی کار دارد، NOA یک شماره ثبت نیاز موقت منحصر به فرد را در اختیار کارفرما قرار می دهد که ممکن است تا سه سال فعال بماند و به ،وان یک مدرک در طول این مدت در نظر گرفته شود. [DOL’s] قضاوت در مورد نیاز موقت کارفرما در پرونده های آینده درخواست. [DOL] از یک اخطار نقص استفاده می‌کند تا کارفرمای H-2B را در مواردی که نیاز موقتی به تشکیل پرونده درخواست می‌کند، اطلاع دهد، برای درخواست اطلاعات اضافی، و همچنین اطلاع‌رس، به کارفرما از غیرفعال‌سازی شماره ثبت نیاز موقتش در صورتی که شماره منقضی شده باشد یا اگر به نظر برسد که کارفرما دیگر نیازی موقتی نشان نمی دهد.

OFLC گفت که اعلام پیشنهاد آینده خود برای لغو ا،امات ثبت نام H-2B خواهد بود نه بر پرونده های درخواست H-2B برای فصل اوج ثبت درخواست در سال 2023 برای سقف روادید نیمه دوم تأثیر می گذارد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

مجلس نمایندگان قرار است هفته آینده در مورد لایحه کاهش تدریجی سقف هر کشور رای دهد

بر اساس گزارش ها، نماینده استنی هویر (D-MD) گفت که مجلس نمایندگان قرار است هفته آینده در مورد قانون دسترسی برابر به گرین کارت برای استخدام قانونی (EAGLE) قانون 2022 (HR 3648) رای گیری کند، لایحه ای که مرحله بندی می شود. محدودیت‌های هر کشور برای کارت‌های سبز مبتنی بر اشتغال را حذف کنید و محدودیت‌های سالانه برای کارت‌های سبز مبتنی بر خانواده را افزایش دهید.

به نظر می رسد این لایحه از حمایت دو حزبی قابل توجهی برخوردار است، اگرچه چشم انداز آن در جلسه کنونی کنگره نامشخص است زیرا دوره اردک لنگ به پایان نزدیک می شود. قانون مشابهی در سال 2020 از طریق یک فرآیند سریع به اتفاق آرا به تصویب سنا رسید، اما نتوانست با نسخه مجلس مطابقت داشته باشد.

علاوه بر حذف محدودیت‌های هر کشور، این لایحه همچنین:

  • ایجاد قو،ن انتقال نه ساله برای ویزای مبتنی بر استخدام مانند (1) رزرو درصدی از ویزای EB-2 (کارگران با مدارک تحصیلی پیشرفته یا توانایی استثنایی) و EB-3 (کارگران ماهر و سایر کارگران) برای افراد غیر از دو کشور با بیشترین تعداد دریافت کنندگان این گونه ویزاها، و (2) تعدادی ویزا برای پرستاران حرفه ای و فیزیوتراپیست ها اختصاص می دهد.
  • ا،امات اضافی را برای کارفرمایی که به دنبال ویزای H-1B است، تحمیل کنید، مانند منع (1) کارفرما از تبلیغات مبنی بر اینکه یک موقعیت فقط برای متقاضیان H-1B باز است یا اینکه متقاضیان H-1B ترجیح داده می شوند، و (2) کارفرمایان خاصی از داشتن بیش از نیمی از کارمندان خود به ،وان کارمندان ویزای غیر مهاجرتی.
  • از و، کار (DOL) بخواهید یک وب سایت در دسترس عموم ایجاد کند که در آن کارفرمایی که به دنبال ویزای H-1B است باید اطلاعات خاصی را در مورد موقعیت باز ارسال کند.
  • اختیارات DOL را برای بررسی و بررسی برنامه‌های H-1B برای تقلب یا ارائه نادرست گسترش دهید.
  • در صورتی که (1) به ،وان غیرمهاجر در ایالات متحده باشند، (2) درخواست ویزای مهاجرتی تایید شده داشته باشند، و (3) حداقل دو سال برای دریافت ویزا منتظر بمانند، به افراد خاصی اجازه دهید تا وضعیت اقامت دائم قانونی را دریافت کنند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

CBP فویل جدید ویزای پل ایالات متحده را اعلام کرد

گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده در 21 نوامبر 2022 اعلام کرد که صدور روادید جدید با تصویر پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را آغاز کرده است. فویل برای جایگزینی فویل ویزای لینکلن دوباره طراحی شده است. از آنجایی که هر پست کنسولی موجودی فویل ویزای لینکلن خود را تخلیه می کند، شروع به صدور فویل ویزای Bridge می کند. تمام ویزاهای لینکلن تا تاریخ انقضای چاپ شده معتبر خواهند بود، مگر اینکه لغو یا لغو شوند.

گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده گفت که سؤالات مربوط به مسافران سوار شدن باید به گروه ارتباطی منطقه ای حامل، افسر برنامه مشاوره مهاجرت یا افسر برنامه مش، امنیتی ارسال شود.

نمونه فویل جدید:

جزئیات:

بازگشت به بالا

ABIL Global: کانادا و ایتالیا

یک توافق دوجانبه جدید از اول نوامبر 2022 برای شهروندان ایتالیایی و کانادایی بین سنین 18 تا 35 سال اجرا شده است.

را توافقنامه جدید با هدف ترویج، در میان جدید نسل‌های ایتالیایی و کانادایی، شناخت بهتر فرهنگ، جامعه و زبان‌ها از طریق تجربیات سفر، کار و زندگی در کشور دیگر.

توافقنامه چه چیزی را مشخص می کند؟

قرارداد دوجانبه تحرک جوانان بین ایتالیا و کانادا فرصت های آموزش حرفه ای را به شهروندان جوان ایتالیایی و کانادایی بین 18 تا 35 سال ارائه می دهد که وارد دنیای کار می شوند.

برای سال 2023 وجود خواهد داشت 2000 جوان در هر کشور که می توانند از این توافق منتفع شوند. قرارداد جدید جایگزین یادداشت تفاهم 2006 بین ایتالیا و کانادا در مورد “تعطیلات کاری” می شود و دامنه آن را با تمدید مجوز کار به 12 ماه ایتالیا و معرفی دسته های جدید شرکت کنندگان گسترش می دهد.

چه دسته های جدیدی اکنون در دسترس هستند؟

به طور خاص، این قرارداد شامل سه دسته زیر است:

  • “تعطیلات کار،” برای ،، که قصد سفر به کشور میزبان و کار موقت در طول اقامت خود را دارند.
  • “کارگر جوان” برای ،، که قبلاً برای حمایت از پیشرفت حرفه ای خود یا مربوط به رشته تحصیلی قبلی خود، در کشور میزبان قرارداد کار منعقد کرده اند. و
  • “کارآموزی بین المللی” با هدف دانشجوی، که در دوره‌ای در یک مؤسسه تحصیلی سطح بالاتر از دبیرستان ثبت نام کرده‌اند و یک دوره کارآموزی مرتبط با رشته تحصیلی خود را در کشور میزبان به‌،وان ا،امات برنامه درسی دانشگاهی خود ،ب کرده‌اند. متقاضیان ویزا باید دارای یک سند مسافرتی معتبر با تاریخ انقضای حداقل سه ماه بیشتر از ویزای درخواستی باشند.

افراد علاقه مند باید در تاریخ دریافت درخواست بین 18 تا 35 سال سن داشته باشند.

اعتبار ویزا متن، با مدت زمان مورد انتظار اقامت خواهد بود و در هر صورت بیش از 12 ماه نخواهد بود.

جزئیات:

بازگشت به بالا

شرکت در اخبار

کوروش مهتا یک سخنران دعوت شده در 55 بودهفتم مؤسسه سالانه مهاجرت و تابعیت مؤسسه قانون تمرین در 1 دسامبر 2022، جایی که او در مورد مسائل اخلاقی برای پزشکان مهاجرت با همکار کریگ دابسون صحبت کرد.

آقا مهتا در کنفرانس AILA آمریکای لاتین و فصل کارائیب 2022 در مکزیکو سیتی در 2 دسامبر 2022 در پانلی با ،وان “نامزدهای جانبی با چمدان های سنگین مهاجرت” صحبت کرد. چارلی اوپنهایم، رئیس سابق واحد کنترل و گزارش ویزا DOS، واشنگتن دی سی، مارسین سید و لورا جی. مازل، اعضای پانل مش، بودند.

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/12/05/immigration-update-december-05-2022/