دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 01 مه 2023


سرفصل ها:

USCIS نتایج دوره ثبت نام اولیه H-1B سال مالی 2024 را در میان نگر، های تقلب اعلام می کند – USCIS گفت که تعداد زیادی از ثبت نام های واجد شرایط برای ذینفعان دارای چندین ثبت نام واجد شرایط، که بسیار بیشتر از سال های گذشته بود، “نگر، های جدی را ایجاد کرده است که ممکن است برخی سعی کرده اند با همکاری مش، برای ارائه چندین ثبت نام از طرف، مزیتی ناعادلانه به دست آورند. از همان ذینفع

کپی پیش نمایش فرم ETA-9089 “غیر رسمی” پست های OFLC – و، کار یک “نسخه پیش نمایش واترمارک غیر رسمی” فرم ETA-9089 را ارسال کرد تا به ذینفعان اجازه دهد تا با تغییرات فرم آشنا شوند.

DHS و DOS اقدامات جدیدی را برای مدیریت مهاجرت منطقه ای اعلام می کنند – و، امنیت داخلی و امور خارجه اقدامات جدیدی را برای کاهش بیشتر مهاجرت غیرقانونی در نیمکره غربی، گسترش قابل توجه مسیرهای قانونی برای حفاظت و تسهیل پردازش امن، منظم و انس، مهاجران اعلام ،د.

DHS روند آزادی مشروط را برای هائیتی ها، کوبایی ها تغییر می دهد – هائیتی‌ها و کوبایی‌هایی که پس از 27 آوریل 2023 در دریا ممنوع شده‌اند، واجد شرایط فرآیند آزادی مشروط هستند که در ژانویه 2023 اجرا شده است.

DOS خدمات ویزا در سودان را تعلیق کرد – در 22 آوریل 2023، سفارت ایالات متحده در خارطوم فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورد و DOS به دلیل ادامه تهدید ناشی از درگیری مسلحانه در سودان، دستور ،وج کارکنان مستقیم ایالات متحده و وابستگان آنها را صادر کرد.

CBP در مورد مجموعه اطلاعات مسافر مورد اعتماد نظر درخواست می کند – گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده اخطاریه ای 30 روزه صادر کرد که در آن تا 30 مه 2023 در مورد بازنگری در مجموعه اطلاعات خود برای برنامه های “مسافر مورد اعتماد” خود، نظرخواهی کرد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS نتایج دوره ثبت نام اولیه H-1B سال مالی 2024 را در میان نگر، های تقلب اعلام می کند

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) نتایج دوره ثبت نام اولیه H-1B سال مالی (مالی مالی) 2024 H-1B را اعلام کرد و در مورد تقلب ابراز نگر، کرد.

در طول دوره ثبت نام برای کلاهک H-1B سال مالی 2024، USCIS شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد ثبت نام های ارسال شده نسبت به سال های قبل بود. برای سال مالی 2024، کل ثبت نام ها 780884 نفر بوده که 110791 ثبت نام انتخاب شده است. برای سال مالی 2023، 483,927 ثبت نام در کل وجود داشت که 127,600 نفر انتخاب شدند. تعداد کل ویزای H-1B که هر سال می تواند صادر شود 85000 است.

USCIS گفت که تعداد زیادی از ثبت نام های واجد شرایط برای ذینفعان دارای چندین ثبت نام واجد شرایط، که بسیار بیشتر از سال های گذشته بود، “نگر، های جدی را ایجاد کرده است که ممکن است برخی سعی کرده اند با همکاری مش، برای ارسال چندین ثبت نام از طرف شرکت، مزیتی ناعادلانه به دست آورند. همان ذینفع این ممکن است به طور ناعادلانه شانس انتخاب آنها را افزایش داده باشد.” USCIS گفت که هر درخواست کننده یک گواهی را با مجازات شهادت دروغ امضا می کند، و اگر آژانس تشخیص دهد که گواهی درست و صحیح نبود، ممکن است دادخواست را رد کند یا تایید را لغو کند و ممکن است خواهان را برای تحقیقات و اقدامات اجرای قانون ارجاع دهد. این آژانس گفت: «بر اساس شواهد مربوط به فصل‌های H-1B سال مالی 2023 و مالی 2024، USCIS قبلاً تحقیقات گسترده‌ای در مورد کلاهبرداری انجام داده است، بر این اساس درخواست‌ها را رد کرده و باطل کرده است، و در حال آغاز ارجاعات اجرای قانون برای تعقیب کیفری است.

انجمن وکلای مهاجرت آمریکا (AILA) خاطرنشان کرد که “408891 درخواست ثبت نام چشمگیر برای افرادی بود که چندین کارفرما از طرف آنها ثبت نام کرده بودند، افزایش 147 درصدی در ثبت نام های متعدد نسبت به سال مالی گذشته.” جرمی مک‌کینی، رئیس AILA، گفت: «این اعداد به وضوح نشان می‌دهند که سیستم H-1B تقاضای قانونی را برآورده نمی‌کند و اینکه چگونه سیستم ثبت در برابر بهره‌برداری آسیب‌پذیر شده است.» AILA خواستار اقداماتی از جمله اطمینان از استفاده از هر روادید موجود شد. انتشار قانونی توسط USCIS و و، امور خارجه برای تغییر نحوه اجرای قرعه کشی H-1B، بر اساس آن بر اساس افرادی که به جای ثبت نام، پیشنهادهای شغلی با حسن نیت دارند. و اجرای طرح اعلام شده USCIS برای بررسی کامل و در صورت ،وم، پیگرد قانونی ،، که ثبت نام های تقلبی ارائه می کنند.

جزئیات:

· «USCIS شماره های ثبت H-1B سال مالی 2024 را اعلام می کند،» AILA (28 آوریل 2023).

· «شماره‌های ثبت ویزای H-1B نشان می‌دهد که تقاضا بسیار بیشتر از عرضه است. تغییرات برای اطمینان از یکپارچگی سیستم ضروری است،» AILA (28 آوریل 2023).

بازگشت به بالا

کپی پیش نمایش فرم ETA-9089 “غیر رسمی” پست های OFLC

پس از اینکه اداره گواهینامه کار و، کار (OFLC) در 21 آوریل 2023 اعلام کرد که پذیرش فرم اصلاح شده ETA-9089، درخواست گواهینامه اشتغال دائم، در سیستم دروازه درخواست کار خارجی (FLAG) را در تاریخ 16 می آغاز خواهد کرد. ، 2023، OFLC یک “کپی پیش نمایش واترمارک غیر رسمی” از فرم را ارسال کرد تا به ذینفعان اجازه دهد با تغییرات فرم آشنا شوند.

OFLC دیگر هیچ درخواست جدیدی را که از طریق سیستم آنلاین PERM قدیمی پس از 15 مه 2023 در ساعت 6:59 بعد از ظهر به وقت شرقی ارسال شده است، نمی پذیرد. OFLC همچنین دیگر نسخه قبلی فرم ETA-9089 را پس از 15 مه 2023 چه به صورت الکترونیکی و چه از طریق پست نمی پذیرد.

OFLC گفت که نسخه پیش نمایش فرم و ضمائم فقط برای اه، اطلاعاتی است. «این نسخه‌های فرم و پیوست‌ها را نمی‌توان در هر زم، به OFLC ارسال کرد. هرگونه ارسال به OFLC با استفاده از این فرم ها رد خواهد شد. OFLC گفت که در صفحه فرم های خود پست خواهد کرد (/تشکیل می دهد) نسخه رسمی و قابل پر ، PDF فرم ETA-9089 و ضمائم آن در 16 مه 2023.

جزئیات:

· «OFLC کپی پیش‌نمایش واترمارک‌شده غیررسمی از فرم اصلاح‌شده ETA-9089 را ارسال می‌کند تا به ذینفعان اجازه دهد تا با تغییرات فرم آشنا شوند» (27 آوریل 2023).

بازگشت به بالا

DHS و DOS اقدامات جدیدی را برای مدیریت مهاجرت منطقه ای اعلام می کنند

در 27 آوریل 2023، و،خانه های امنیت داخلی (DHS) و ایالت (DOS) اقدامات جدیدی را برای کاهش بیشتر مهاجرت غیرقانونی در نیمکره غربی، گسترش قابل توجه مسیرهای قانونی برای حفاظت، و تسهیل پردازش ایمن، منظم و انس، اعلام ،د. از مهاجران.» DHS گفت که این اقدامات “با هماهنگی نزدیک با شرکای منطقه ای از جمله ،ت های مکزیک، کانادا، اسپ،ا، کلمبیا و گواتمالا” اجرا خواهد شد.

DHS خاطرنشان کرد که دستور موقت بهداشت عمومی ،وان 42 مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در ساعت 11:59 بعد از ظهر 11 می 2023 لغو خواهد شد و ایالات متحده در آن زمان به مقامات مهاجرتی ،وان 8 بازخواهد گشت. افرادی که بدون مجوز از مرز ج، غربی وارد ایالات متحده می شوند یا از یک مسیر قانونی استفاده می کنند و بدون تعیین زمان برای رسیدن به بندر ورودی، طبق مقررات پیشنهادی جدید واجد شرایط پناهندگی نیستند، بدون استثناء قابل اعمال. .

اقدامات اعلام شده در 27 آوریل 2023، شامل تحمیل عواقب شدیدتر برای عدم استفاده از مسیرهای قانونی است. مدیریت انس، جریان های مهاجرت با شرکای منطقه ای؛ DHS گفت و تسهیل پردازش امن، منظم و انس، مهاجران. برخی از اقدامات کلیدی و مسیرهای قانونی اضافی در حال اجرا عبارتند از:

  • دسترسی گسترده به برنامه تلفن همراه CBPOne برای مهاجران در مرکز و شمال مکزیک، که می توانند از آن برای تعیین قرار ملاقات برای معرفی خود در بندر ورودی استفاده کنند تا اینکه سعی کنند بین بنادر وارد شوند.
  • فرآیندهای جدید الحاق مجدد خانواده برای آزادی مشروط برای السالوادور، هندوراس و گواتمالا، و مدرن ، فرآیندهای الحاق مجدد خانواده در کوبا و هائیتی؛
  • دو برابر شدن تعداد پناهندگان پذیرفته شده از نیمکره غربی؛
  • ادامه پذیرش حدا،ر 30000 نفر در ماه از ونزوئلا، نیکاراگوئه، کوبا و هائیتی تحت فرآیندهای گسترده آزادی مشروط؛
  • باز ، مراکز پردازش منطقه ای در سراسر نیمکره غربی برای تسهیل دسترسی به مسیرهای قانونی؛ و
  • راه اندازی یک کمپین تهاجمی 60 روزه مبارزه با قاچاق در کریدور دارین.

جزئیات:

  • “فکت شیت: ،ت ایالات متحده اقدامات جدید گسترده ای را برای مدیریت مهاجرت منطقه ای اعلام می کند،” DHS (27 آوریل 2023).

بازگشت به بالا

DHS روند آزادی مشروط را برای هائیتی ها، کوبایی ها تغییر می دهد

و، امنیت داخلی اعلام کرد که هائیتی‌ها و کوبایی‌هایی که پس از 27 آوریل 2023 در دریا ممنوع شده‌اند، واجد شرایط روند آزادی مشروط که در ژانویه 2023 اجرا شده است، نیستند.

همانطور که در اطلاعیه ژانویه 2023 توضیح داده شده است، افراد برای واجد شرایط بودن باید: (1) یک حامی در ایالات متحده داشته باشند که با ارائه حمایت مالی برای مدت دوره آزادی مشروط ذینفع موافقت کند. (2) تصویب امنیت ملی و بررسی امنیت عمومی؛ (3) به جای ورود به POE زمینی، با هزینه شخصی خود به یک بندر ورودی داخلی (POE) پرواز کنند. و (4) دارای پاسپورت معتبر و تاریخ مصرف نشده باشد.

علاوه بر اصلاحیه فوق که افرادی را که در دریا ممنوع شده اند واجد شرایط نیستند، در صورتی که طی پنج سال گذشته دستور ،وج از ایالات متحده صادر شده باشد، واجد شرایط این فرآیند نیستند. پس از 9 ژانویه 2023 بدون مجوز وارد مکزیک یا پاناما شده باشند. پس از 9 ژانویه 2023 بین POEها غیرمجاز وارد ایالات متحده شده اند (به جز افرادی که اجازه دارند یک نمونه ،وج داوطلبانه یا انصراف از درخواست خود برای پذیرش داشته باشند تا همچنان واجد شرایط بودن خود برای این فرآیند باشند). یا در غیر این صورت تلقی می شوند که مستحق اعمال مطلوب صلاحدید نیستند.

جزئیات:

  • اعلامیه های DHS، 88 Fed. Reg. 26327 (هائیتی) و 26329 (کوبا) (28 آوریل 2023).

بازگشت به بالا

DOS خدمات ویزا در سودان را تعلیق کرد

و، امور خارجه آمریکا (DOS) اعلام کرد سفارت آمریکا در خارطوم دیگر خدمات ویزای غیر مهاجرتی یا مهاجرتی در سودان را به دلیل وضعیت امنیتی فعلی ارائه نمی دهد. در 22 آوریل 2023، سفارت ایالات متحده عملیات خود را به حالت تعلیق درآورد و DOS به دلیل ادامه تهدید ناشی از درگیری های مسلحانه در سودان، دستور ،وج کارکنان مستقیم ایالات متحده و وابستگان آنها را صادر کرد.

تمام مصاحبه های ویزای مهاجرت و تنوع تا اطلاع ثانوی لغو می شود. پرس و جو در مورد پرونده های ویزای مهاجرتی در انتظار پس از مصاحبه را می توان به ایمیل [email protected] ارسال کرد. با این حال، DOS گفت که صندوق پست الکترونیکی “تا زم، که بتو،م عملیات عادی یا جایگزین را از سر بگیریم” کنترل نخواهد شد. سفارت همچنین “در حال حاضر نمی تواند پاسپورت یا مدارک خود را بازگرداند.” متقاضیان ویزای غیر مهاجرتی ایالات متحده می توانند در هر کشوری که حضور فیزیکی در آن حضور دارند و قرار ملاقات در دسترس است، درخواست دهند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

CBP در مورد مجموعه اطلاعات مسافر مورد اعتماد نظر درخواست می کند

در 28 آوریل 2023، گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) اخطار 30 روزه ای را صادر کرد و خواستار نظراتی در مورد تجدید نظر در مجموعه اطلاعات خود برای برنامه های “مسافر مورد اعتماد” شد. آنها شامل شبکه الکترونیکی امن برای بازرسی سریع مسافران (SENTRI) می شوند که امکان پردازش اختصاصی را در بندرهای ورودی مرز زمینی ج، غربی مشخص می کند. برنامه تجارت آزاد و امن (FAST)، که پردازش اختصاصی را برای رانندگان تجاری شناخته شده و کم خطر فراهم می کند. و ورود جه، (GE)، که به مسافران هوایی کم خطر و از پیش تأیید شده، مجوز پردازش اختصاصی پس از ورود به ایالات متحده را می دهد.

هدف همه این برنامه ها ارائه پردازش اختصاصی برای مسافران از پیش غربال شده به ایالات متحده است. منفعت مسافر این است که زمان کمتری در صف انتظار برای پردازش سپری شود. این مجموعه اطلاعات همچنین شامل برنامه کارت سفر تجاری APEC ایالات متحده (ABTC) است، که یک برنامه داوطلبانه است که به شهروندان ایالات متحده اجازه می دهد تا از خطوط مهاجرت سریع در فرودگاه های 20 کشور دیگر عضو همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) استفاده کنند.

این مجموعه اطلاعات شامل داده های جمع آوری شده در برنامه ها و کیوسک های این برنامه ها می باشد. متقاضیان می توانند برای شرکت در این برنامه ها با استفاده از وب سایت Trusted Traveler Program Systems (TTP) به آدرس یا در مراکز ثبت نام مسافران معتمد. پس از رسیدن به منطقه خدمات بازرسی فدرال فرودگاه، شرکت‌کنندگان در ورود جه، می‌توانند با استفاده از کیوسک ورودی جه،، که در حال انتقال به پورتال‌های جنرال الکتریک هستند، فرآیند بازرسی سلف سرویس را انجام دهند. در طول بازرسی سلف سرویس، از شرکت کنندگان ع، و اثر انگشت گرفته می شود، اطلاعات شناسایی ارائه می شود و به چندین سوال در مورد اقلامی که به ایالات متحده می آورند پاسخ می دهند.

نظرات باید تا 30 مه 2023 ارسال شوند.

جزئیات:

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2023/05/01/immigration-update-may-01-2023/