دسته‌ها
اخبار

بایگانی‌های مهاجرت مجله مهاجرت

این در حالی است که برای اخذ اقامت دائم کشوری مثل استرالیا، این مبلغ به بالای یک میلیون دلار می‌رسد. از طرف دیگر، به دلیل هم‌مرز بودن این کشور با ایران و کیفیت بالای زندگی در شهرهای مدرن این کشور مثل استانبول، ازمیر و آنکارا، سبب شده تا رکورد سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه برای چندین سال در دست ایرانیان باشد. ترکیه همیشه مقصد مهاجرتی مناسب، ارزان و هوشمندانه برای ایرانیان بوده است. مهاجر پذیر بودن این کشور و همینطور رعایت اصل تعادل نژادی باعث شد علاوه بر راه های موجود روش لاتاری نیز به انواع راه های مهاجرتی به کشور آمریکا اضافه گردد. از این رو از دید افراد بسیاری بهترین کشور برای مهاجرت آمریکا می باشد. استرالیا به‌دلیل افزایش جمعیت سالمندان، کاهش جمعیت، و کمبود نیروی کار متخصص به‌دنبال جذب مهاجران جدید بوده و مقصد مناسبی برای مهاجران به شمار می‌رود.

  • اگرچه زنان نیز مانند مردان، به دلایل مختلفی از جمله دلایل سیاسی، وجود جنگ یا فرار از فقر و گرسنگی مهاجرت می‌کنند.
  • همچنین یادگیری یک زبان خارجی و آشنایی با سبک زندگی و جهان‌بینی‌های متفاوت می‌تواند به رشد فردی شما کمک شایانی نماید.
  • به طوری که رشد مهاجرین این کشور نسبت به 10 سال گذشته قریب به 50% بوده.
  • در این روش شخص فقط باید ثابت کند که اوضاع مالی خوبی دارد و نیازی به سرمایه گذاری در کشور مقصد نخواهد داشت.
  • یعنی باید شرایط اقتصادی کشور مورد نظرتان را بسنجید و از تناسب هزینه تحصیل با بودجه مالی خود مطمئن شوید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه مهاجرتی، می‌توانید به صفحه روش مهاجرتی ICTمراجعه بفرمایید.

اگر شخصی در کشور خود (مثلاً ایران) درآمد مناسبی (معادل حداقل 2500 یورو) دارد و هم اکنون علاقه مند به زندگی در یک کشور اروپایی است، ممکن است واجد شرایط اخذ اقامت با روش تمکن مالی (خود حمایتی) قرار بگیرد. در واقع فرد متقاضی و اعضای خانواده وی حق کار و استخدام شدن در آن کشور را ندارند اما از حقوق کامل شهروندی، تحصیل و… برخوردار هستند. این روش که در کشورهایی مانند مجارستان، اسلواکی، لهستان، آلمان و… مرسوم است، یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به اروپا می‌باشد. لذا هزینه آن پایین بوده و درصد موفقیت آن نیز بالا می‌باشد.

دعوتنامه کانادا

اگر هنوز به عنوان یک شهروند ایرانی مقصد تحصیلی خود را در خارج از کشور انتخاب نکرده اید، عجله نکنید، چون هنوز پیشنهادهای جذاب لتس گو یونی برای ایرانیان تمام نشده و ادامه دارد. اما در این میان، کانادا تفاوت عمده ای با سایر کشورهای برتر مهاجرتی دارد. بررسی دقیق شرایط و قوانین و امانات کشور مقصد با توجه به موقعیت هر فرد امری ضروری برای مهاجرت است تا تضمینی برای آینده درخشان شما باشد. یکی دیگر از کشورهای مناسب و کم‌هزینه برای مهاجرت در قاره اروپا ، نروژ است.

یا تا به حال به خاطر ترس از این هزینه ها اقدام به مهاجرت نکردید. شاید باورتان نشود که چقدر هزینه زندگی در این کشور پایین است. شما بهترین کیفیت تحصیل را با ارزان ترین قیمت در یکی از بهترین کشور های اروپایی تجربه خواهید کرد.

انواع روش های مهاجرت: ویزای کاری

عدم نیاز به استخدام کارمند در شرکت ثبت شده (به جز ثبت شرکت در لیتوانی). شما باید برای خود و هر خانواده ای که با شما به اتحادیه اروپا می آیند بیمه درمانی داشته باشید. در بعضی از کشورها ممکن است پس از یک سال اقامت، به شما اجازه کار تعلق بگیرد. توسط بعضی از روش ها، شما و خانوادتان از همان ابتدا صاحب کارت اقامت (شهروندی) می‌شوید اما این اقامت تحت هیچ حالتی از همان ابتدا دائمی نیست. به این معنی که از ابتدا یا به شما ویزا می‌دهند و یا کارت اقامت برای شما صادر می‌گردد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد دانان برنا (مشاورین تحصیلی گروه ادب) می باشد.

این افراد می ‌گویند که همان طور آزادی رفت ‌و آمد در داخل یک کشور ازحقوق افراد است. این دسته از افراد در مورد سیاست‌ های محدود کننده مهاجرت اعتقاد دارند. اگر کشورها و دولت هایی این حق آزادی رفت‌ و آمد و کوچ کردن را رد و برای آن قانون وضع کنند. نوع دیگر مهاجرت، مهاجرت اجباری است که پناهندگی از این دست است. به‌عنوان نمونه، تشکیل دولت اسراییل زمینه ‌ساز پناهندگی بسیاری از فلسطینی‌ها به اردن، مصر، سوریه و لبنان شد.

مهاجرت برای خانم ها به دلایل مختلفی که به آن ها می پردازیم کمی مشکل تر از آقایان است. از این رو معمولا خانم ها و خانواده های آن ها در انتخاب کشور مقصد بسیار وسواس دارند. اولین موضوع که باید مد نظر قرار داده شود امنیت اجتماعی کشور است.