دسته‌ها
اخبار

ایده های هدیه تعطیلات از مشاغل متعلق به مهاجران


لوازم اصلی انبارداری از یک تجارت متعلق به مهاجران

فصل هدیه دادن به سرعت نزدیک می شود. ما برخی از بهترین ایده‌های هدیه تعطیلات را از مشاغل متعلق به مهاجران گردآوری کرده‌ایم:

پرواز توسط جینگ

برای دوستداران ادویه در زندگی شما، مجموعه سس ها و مخلوط ادویه های Fly By Jing بهترین جوراب های جوراب است. این خط تولید لوازم آشپزخانه که توسط جینگ گائو تأسیس شد، از طعم شهر زادگاه او چنگدو، چین الهام گرفته شده است.

نئوکوکو

هر ،ید از این شرکت به ایجاد شغل برای ،ن پناهنده کمک می کند و از طریق اسکان مجدد به آنها کمک می کند. این رویایی روسری تنها یکی از طرح هایی است که قدرت ،ن را برجسته می کند.

کتاب های لیل

جشن فرهنگ آمریکای لاتین با کتاب های کودکان دو زبانه ایجاد شده توسط دو مادر که می خواستند یک شکاف در صنعت را پر کنند. هدف آنها گفتن داستان های معتبری است که شامل بودن و عشق را ترویج می کند.

ایبری! طبیعی

“ایبر” در زبان قوم لو، قبیله ای در شرق آفریقا، به م،ای “شما زیبا هستید”. شرکت مراقبت از پوست توسط گریس کیندا، که در سال 2008 از کنیا به ایالات متحده مهاجرت کرد، تاسیس شد. نوار لوسیون گل اسطوخودوس شامل مواد مغذی پوست مانند کره شی و کره کاکائو است و با گلبرگ های اسطوخودوس تازه تزریق می شود.

همیشه پان

به سرآشپز زندگی‌تان پرفروش‌ترین و پرفروش‌ترین Always Pan را بدهید که شیزا شهید از بنیان‌گذاران آن است، که همچنین یکی از بنیان‌گذاران صندوق ملاله است. تابه 10 اینچی برای جایگزینی 8 تکه ظروف سنتی طراحی شده است. تابه در رنگ های متنوعی از جمله صورتی مایل به قرمز و قرمز فلفلی تند موجود است.

بهشت باش

دیانا کاسترو، هنرمند و طراح مکزیکی، Ser Paraíso را ایجاد کرد تا به مردم کمک کند تا از خود م،وی خود استفاده کنند. مجموعه او شامل مجلات، تقویم، دفترچه یادداشت و چاپ های هنری است. این ژورنال نیت زیبا بهترین هدیه برای شروع سال جدید است.

تامین لائوس

سالونگ نامسا برند سبک زندگی Laos Supply را در سال 2018 پس از سال‌ها زندگی در کمپ پناهندگان تایلندی ایجاد کرد. لباس ها و طرح های او نشان دهنده اشتیاق او به کشورش است. این دستمال کاغذی فیل رنگارنگ حسی از هوی و هوس را به کارهای روزمره می آورد.

شمع رفاه

اگرچه از نظر فنی متعلق به مهاجران نیست، هر یک از شمع های دست ساز Prosperity توسط یک زن پناهنده ساخته شده است تا آنها و خانواده هایشان را در هنگام ساختن زندگی جدیدی در ایالات متحده توانمند کند. هر شمع به صورت دستی ریخته می شود و با یک کارت داست، در مورد صنعتگری که آن را ساخته است ارائه می شود.

کتاب، کتاب، کتاب

خواندن این فصل تعطیلات را با یکی از کتاب‌های ما درباره تجربه مهاجرت هدیه دهید. گریه در اچ مارت یک خاطرات تاثیرگذار در مورد بزرگ شدن کره ای-آمریکایی و رابطه پیچیده بین نویسنده و مادرش است.

مهاجرت بی حد و حصر

آیا یکی از نزدیکان شما به دنبال درخواست گرین کارت ازدواج است؟ به آنها کمک کنید تا اولین قدم را در تحقق رویای خود بردارند و آنها را با Boundless ثبت نام کنید! Boundless که توسط مهاجر شیائو وانگ تأسیس شد، به آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر شدن فرآیند مهاجرت کمک می‌کند. ما همچنین خدمات اشتراک ماهانه Ask My Attorney را ارائه می دهیم — فقط با دلار24/ ماه، شما مشاوره نامحدود با یک وکیل مهاجرتی بدون مرز دریافت می کنید.

نمایش قهوه

Mostra Coffee که توسط چهار دوست فیلیپینی-آمریکایی تأسیس شده است، با هدف روشن ، کانون توجه در مناطق کمتر شناخته شده قهوه در فیلیپین و سرمایه گذاری در مزارع قهوه محلی است. فیلیپین Sitio Naguey Garnica تک منشا یک کباب سبک است که از جامعه کوچکی از پرورش دهندگان در کوه های Benguet تهیه می شود.


منبع: https://www.boundless.com/blog/،liday-gifts-immigrant-businesses/