دسته‌ها
اخبار

اکسپرس انتری و خانواده شما: اثبات رابطه شما


ا،پرس اینتری

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • ا،پرس انتری و خانواده شما: اثبات رابطه شما

تاریخ انتشار: 8 مه 2023

آ،ین به روز رس،: 11 مه 2023


نویسنده: ربکا میجر

سیستم مهاجرت کانادا اهمیت حفظ خانواده ها را درک می کند. به همین دلیل، متقاضیان ا،پرس اینتری ممکن است اعضای خانواده خود را در درخواست اقامت دائم بگنجانند.

هنگام درخواست اقامت دائم با خانواده، مدارک خاصی وجود دارد که برای اثبات فامیل بودن شما لازم است.

ارزیابی رایگان

متقاضیان ا،پرس انتری می توانند همسر یا شرکای عادی و فرزندان تحت تکفل خود را به همراه داشته باشند با آنها به کانادا. به منظور همراهی شما، آنها باید به ،وان وابسته به برنامه Express Entry شما علامت گذاری شوند. مهم نیست که آیا این اعضای خانواده قصد همراهی با شما را دارند یا خیر، در هر صورت باید در یک برنامه ا،پرس انتری ثبت شوند.

افراد وابسته و ا،پرس اینتری

متقاضیان باید مدرکی دال بر روابط خود به ،وان بخشی از درخواست های خود ارائه دهند. این اثبات معمولاً به م،ای اسناد قانونی است که نشان دهنده رابطه است. به ،وان مثال، گواهی ازدواج، روابط ،شویی را ثابت می کند. گواهی ازدواج باید نشان دهد که ازدواج در کشوری که در آن انجام شده قانونی بوده و در کانادا نیز قانونی خواهد بود.

برای افراد در شراکت های عرفی، شواهد دقیق از یک رابطه مورد نیاز خواهد بود. متقاضیان باید فرمی را ارائه کنند که رابطه حقوقی خود را اعلام کند. این سند توسط IRCC ارائه شده است. همچنین زوج باید ثابت کنند که حداقل 12 ماه با هم زندگی کرده اند. قبوض آب و برق، اجاره مسکن و اسناد حساب بانکی می تواند گواه این امر باشد.

اگر فرزندان وابسته دارید، باید رابطه آنها را نیز به شما ثابت کنید. برای کودکان بیولوژیک، گواهی تولد یا غسل تعمید توسط مقامات مهاجرت کانادا پذیرفته می شود. برخی از خانواده‌هایی که از رحم اجاره‌ای یا سایر روش‌های کمک باروری استفاده می‌کنند، ممکن است نیاز به ارائه اسنادی در این مورد داشته باشند. بعلاوه، در صورتی که هر یک از فرزندان تحت تکفل خود را به فرزندی پذیرفتید، مدارک اثبات فرزندخواندگی قانونی ضروری است.

در نظر داشته باشید که علاوه بر مدارک قانونی برای اثبات ارتباط با افراد تحت تکفل خود، باید ثابت کنید که می تو،د از آنها حمایت کنید. در فرآیند ا،پرس اینتری، از شما خواسته می شود که ثابت کنید که بودجه لازم برای حمایت از خود و اعضای خانواده خود را دارید. به ،وان مثال، صورت‌حساب‌های بانکی که دارایی‌های مالی شما را نشان می‌دهند، راهی عالی برای اثبات این موضوع است. همچنین اگر یک پیشنهاد کاری در کانادا داشته باشید، ممکن است کار آسان تری داشته باشید.

امتیاز برای همسر یا شریک زندگی شما

گنجاندن همسر یا شریک قانونی خود در برنامه Express Entry می تواند امتیاز CRS شما را افزایش دهد. همسران می توانند برای تحصیل، تجربه کاری و مهارت های زب، امتیاز ،ب کنند که ممکن است تاثیر مثبتی بر امتیاز شما داشته باشد.

همچنین این امکان وجود دارد که همسر یا شریک زندگی مش، شما کاربرد قوی تری نسبت به شما داشته باشد. در این صورت، باید آنها را به ،وان متقاضی اصلی برای ا،پرس اینتری در نظر بگیرید.

ازدواج در حین ا،پرس انتری

در حالی که ازدواج بدون شک زم، برای جشن گرفتن است، ممکن است شما را در مورد م،ای وضعیت مهاجرت خود دچار سردرگمی کند. اگر در طی فرآیند ا،پرس انتری مراحل ازدواج را طی می کنید، توجه به این نکته ضروری است که به IRCC اطلاع دهید. این به این دلیل است که ،ت کانادا باید از هر گونه به روز رس، در مورد ،یب خانواده شما مطلع باشد و پذیرش آن را ارزیابی کند. پذیرش شما به پذیرش همسرتان نیز بستگی دارد. در نتیجه، این یک مرحله اجباری است که باید بدون توجه به اینکه همسرتان شما را به کانادا همراهی نمی‌کند، آن را انجام دهید.

درست مانند زوج هایی که قبل از درخواست ا،پرس اینتری ازدواج کرده اند، ذخیره مدارک مهم برای تشکیل پرونده مانند گواهی ازدواج معتبر ضروری است. هنگامی که IRCC از ازدواج جدید مطلع شد، متقاضیان را در مورد اقدامات بعدی در مورد درخواست و مدارک اضافی به‌روزرس، خواهند کرد.

آیا می خواهید به کانادا مهاجرت کنید؟ با ارزیابی آنلاین رایگان ما، تمام گزینه های مهاجرت خود را به کانادا کشف کنید!

ارزیابی رایگان


منبع: https://www.ca،im.com/blog/express-entry-family-proof/