دسته‌ها
اخبار

انواع روش‌های مهاجرت و اقامت استرالیا در سال 2022-مهاجرت دی بی

هر دو کشور در زمینه اخذ ویزای تحصیلی سخت‌گیری کمتری از خود نشان می‌دهند، با این حال فرآیند اخذ ویزای تحصیلی کانادا آسان‌تر از استرالیا است. یکی از زمینه‌هایی که در عین برخی از شباهت‌ها، دو کشور را از یکدیگر متمایز می‌سازد، حوزه سیاست‌ها و فرآیند مهاجرتی است. اگرچه هر دو کشور انواع روش‌های مهاجرتی همچون مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و خانوادگی را ارائه می‌دهند، اما هر کدام شرایط و ضوابط مختلفی داشته که موجب می‌شود متقاضیان متفاوتی را به خود جذب کنند.

  • لیسانس مترجمی زبان دارم و 13 سال سابقه بیمه غیر مرتبط (منشی گری)، همسرم مهندس برق با سابقه 6 سال هستن..
  • استرالیا جزو کشورهایی است که شهروندان آن از سیستم قوی درمانی بهره می‌برند.
  • ملکه انگلستان فرماندار کل کشور را تعیین کرده و مجلس نمایندگان نیز نخست‌وزیر را مشخص می‌کنند.
  • هزینه‌های طی شدن مراحل اداری صدور ویزا، انگشت نگاری و هزینه‌های مشابه بعضی اوقات تغییر می‌کند.
  • ویزای ازدواج استرالیا، دارای انواع مختلفی نظیر ویزای 309، 100، 820 و 801 است.

در سرمایه گذاری ویژه فرد باید حدود 5 میلیون دلار سرمایه داشته و تعهد نماید که حداقل 5 میلیون دلار را در مدت 4 سال در استرالیا سرمایه گذاری می نماید. افرادی که تابعیت یا اقامت دائم استرالیا را دارند میتوانند تحت شرایطی، برای والدین خود درخواست ویزای دائم کنند. دولت استرالیا برای متقاضیان مهاجرت به این کشور به دو صورت، اقامت دائم و موقت استرالیا را اعطا می‌کند که این افراد بسته به شرایط خود یکی از این حالت‌های اقامت را دریافت می‌کنند. دقت کنید که بعضی از اقامت‌های موقت این ویژگی را دارند تا بعد از مدتی بتوانید در طول اقامت خود برای اقامت دائم نیز اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا و مهاجرت به استرالیا

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه مهاجرتی باراد میباشد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد دانان برنا (مشاورین تحصیلی گروه ادب) می باشد. استفاده از مطالب سایت ادب ویزا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع (همراه با لینک منبع) بلامانع است. طبق اطلاعات اداره آمار استرالیا ، در سال 2020 تقریباً 7.6 میلیون نفر از جمعیت 25.6 میلیون نفر استرالیا را مهاجران خارجی تشکیل می‌دهند (حدودا 29%) و سهم ایرانیان هم در این آمار تقریباٌ 77 هزار نفر است. با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت می‌توانید منتظر تماس مشاوران ما باشید.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و بررسی ویزای همراه

آثار اقامتی ویزای کار استرالیا به دو صورت موقت و دائم تقسیم شده است. این کشور برای زندگی دانشجویی بسیارگران به حساب می­آید، اما بسیاری از افرادی که از طریق اپلای تحصیلی به این کشور وارد می‌شوند، در واقع قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و تحصیل را تنها پله‌ای اولیه در مسیر دریافت اقامت دائم می‌دانند. یکی ازمحکم‌ترین ویزاهادر بسیاری از کشورها و همچنین استرالیا ویزای تحصیلی می­یاشد این ویزا کمترین ضریب خطا را دارد و در پروسه اخذ آن افراد با کمترین مشکل روبرو خواهند بود. وجود بهترین و معتبرترین دانشگاه‌ها در سطح جهانی یکی از دلایل اصلی مهاجران برای تحصیل در این کشور می­باشد. که این بدیل ذات مهاجرپذیر و فرهنگی و شرایط ویژه‌ای است که دولت در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. با در اختیار داشتن PR می‌توانید همراه با خانواده خود به استرالیا مهاجرت کنید.

به همین دلیل بر آن شدیم تا شرحی از هزینه های زندگی در استرالیا را خدمتتان ارائه کنیم. هزینه های تحصیل در استرالیا از عواملی است که برای متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اهمیت زیادی دارد. طبق اعلام سایت رسمی دولت استرالیا در سال 2018 هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی سالیانه به شرح زیر می باشد.

رنج وسیعی از خانه‌های مسکونی در هوبارت وجود دارد که برخی از آن‌ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و حومه‌های اطراف رودخانه آن برای زندگی خانوادگی بسیار مناسب هستند. به طور مثال کینگزتون اخیرا به عنوان بهترین محل زندگی خانوادگی در استرالیا انتخاب شده است. اگرچه فرصت‌های شغلی در این شهر چندان زیاد نیست، اما چشم‌انداز و امنیت شغلی بسیار بالایی دارد.